Mitä mieltä päivän syömisistäni? Lihonko lisää näin?
Yritän nyt oikeasti tehdä järkeviä muutoksia.
Tiedä mihin suuntaan nyt menen mutta te voinette vähän auttaa.
Roskaruoka ja runsassokeriset herkut on nyt pannassa.
Teen ruoat itse.
Tänään olen syönyt:
Itse tehtyä viljatonta mantelileipää (sis, kananmunaa, tuorejuusto, juustoraaste, mantelijauho ja psyllium).
Niitä kaksi kappaletta. Päälle uunissa paahdettua broilerin rintaleikettä.
Eli 2 kpl broileri-mantelileipää.
Sitten jauheliha-kasvispannua lautasellinen (kesäkurpitsa, paprika)
Sitten 50 g tumma suklaa (70%), kaksi RKL sokeroimatonta maapähkinävoita, kourallinen tuoreita vadelmia ja 3 pientä suomalaista omenaa.
Tuo riittänee.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (27)
Syömisesi on hyvät, mutta painon kehityksen huomaat itse, sitä ei palstalaiset voi tietää.
Riippuu ihan siitä kuinka paljon syöt.
Yhden päivän syömisillä nyt ei ole hevon humpan vertaa merkitystä.
Eipä tuosta paljoa voi päätellä. Miten syöt normaalisti? Kuinka pitkä olet ja paljonko painat? Paljonko on tarkoitus pudottaa? Urheiletko?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuosta paljoa voi päätellä. Miten syöt normaalisti? Kuinka pitkä olet ja paljonko painat? Paljonko on tarkoitus pudottaa? Urheiletko?
Mitä tarkoitat "normaalilla"?
Suoraan sanottuna tuo kuulostaa siltä, että yrität nyt ikään kuin kituuttaa laihtuaksesi, mutta tehdä sen muka jotenkin järkevästi ja sallivasti. Et todellakaan jaksa ikuisesti vääntää niitä psylliumleipäsiä. Sanon ihan vaan kokemuksesta.
Liikaa proteiinia, tilalle enemmän laadukasta rasvaa. Kaksi noista omenista olisi hyvä korvata esim vihreillä kasviksilla.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna tuo kuulostaa siltä, että yrität nyt ikään kuin kituuttaa laihtuaksesi, mutta tehdä sen muka jotenkin järkevästi ja sallivasti. Et todellakaan jaksa ikuisesti vääntää niitä psylliumleipäsiä. Sanon ihan vaan kokemuksesta.
Mantelisämpylöihin tulee himo! Ne on ihan törkeen hyviä ja itse ainakin kajsaisin vedellä niitä loputtomiin. Ohjetta kannattaa kyllä varioida.
Kokemuksesta sanon.
Eri
Anna ammattilaisen laatia ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Mitat 110/170.
Pudotustavoite 40 kg.
Uintia 2 krt/vko.
Ikä 28v.
Normaalisti olen ollut pahassa sokerikierteessä. Kakkuja, suklaata, keksejä. Roskaruokaa ranskalaisia, makkaraa, kebabia yms.
Ne ovat minut lihottaneet. Janojuomana juon tosin vettä, edes jotain hyvää.
Ajattelin lähtökohtaisesti jättää roskaruoan ja nuo pahimmat sokeripommit pois.
Teen ruoan itse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan ammattilaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astrologian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravitsemusterapeutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravitsemusterapeutin.
Hahhah
Suklaa saattaa olla ongelma, itse pärjään parhaiten jos kaikki "karkit" jättää , muuten himo niihin pysyy. Voisit lisätä oliiviöljyn ruokavalioon.
Mistä kukaan tietää kuinka isoja leipiä vedät ja miten muut annokset, netti on täynnä laskureita joilla voit laskea kilokalorit.
Kannattaa laskea kaloreita ja olla noin 500kcl kalorivajeella/päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukaan tietää kuinka isoja leipiä vedät ja miten muut annokset, netti on täynnä laskureita joilla voit laskea kilokalorit.
Tai voi syödä ilman laskemista kun jättää leivät pois :)
:)