Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Kassatyöntekijä esittää painavan toiveen miehille: Jättäkää asiakaspalvelijat rauhaan ja käyttäkää automaattikassoja!

Vierailija
05.09.2023 |

ok

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Mutta ovatko automaattikassat tulleet hiljaisemmiksi ja paremmiksi? Onko hyvät tasot tuotteiden nostoon, myös iäkkäille.

JOS SINULLA EI OLE S-ETUKORTTIA, PAINA "EI S-ETUKORTTIA" NÄPPÄINTÄ!!!

Ei tässä näppiksessä ole sellaista. Mitä mä nyt teen??

Vierailija
42/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo oletettuja kaikkialla näkevä kassa voisi pohtia vähän omaakin ulosantiaan eikä uhriutua. Missä kysytään suoraan kenenkään puhelinnumeroa? Miksi tämä ihminen kysyy? Kyllä kassoilla kysytään aina, oletko kantis tai kanta-asiakas, ja siíhen asiakkaat alkavat luetella numeroaan. Jos ei jostain syystä ymmärrä luetella, sitten pyytää kassa saanko numeron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää meidät rauhaan mutta tilatkaa ihmeessä meidän OnlyFans!

Kassalla mä olen töissä, en viihdyttämässä sua. Onlyfansissä mä oon myös töissä, siellä mä oon viihdyttämässä sua.

Miksi sitten viihdyn kun olet kassalla? xD

Vierailija
44/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kassoilla taida oikein tehdä sitä mutta kaupassa työskentelevät ovat ihan mukavia flirttailtavia ja tulee aina hyvä fiilis jos voi piristää jonkun tylsää työpäivää.

Vierailija
45/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko arvoisalta kassaleidiltä unohtunut vanha kansanviisaus notta ASIAKAS ON AINA OIKEASSA!

Vierailija
46/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kassatyöntekijä jää työttömäksi jos alan käyttää automaattikassoja?

Se kuvittelee, että työt jatkuu ajallaan, oli kassoilla asiakkaita vai ei.

Taitaa olla lusmu kuvittelee että voi viilata kynsiään, kun asiakkaat käyttävät automaattikassaa ja palkka juoksee.

Vierailija
47/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen paikka on palvella miestä. Johtopäätös: Käyn naiskassalla edelleen.

Minä käyn mieskassalla jos sellainen kaupassa on.

Vierailija
48/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kirjoituksessa sanottu mitään automaattikassojen käyttämisestä tai niille menemisestä jatkossa, tämä nyt on ap:n omaa puhetta. Siinä valitettiin miesoletetuista.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009830758.html

Vierailija
49/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen paikka on palvella miestä. Johtopäätös: Käyn naiskassalla edelleen.

Minä käyn mieskassalla jos sellainen kaupassa on.

Mies joka on kassalla ei ole mies joten tämä väite on paradoxi!

Vierailija
50/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa me moni yksin asuva Helsingin kaupungin vuokra asunnot toivomme itä Helsinki.Jätäkää eroneet  vanhat miehet ja lesket :Naiset rauhaan ikään kaatsomatta humalassa.Meillää pitäisi olla oikeus asua rauhassa kodeissamme ikän katsomatta.Emme ole teille vapaata ristaa,eikä teille kulu elämmekö parisuhtessa. Sama koskee jättäkä lapsi perheet rauhaan jo!  On tapana yksin elävät miehet ,naiset kun yli jo reipaasit yli eläke iän.Ei elämää.Nokitte valitatte lapset sitä, tätä.Mutakaa asuu vuokralle senjori talot plus 60v.Jos normali lapsi perhe elämää ette kestä.

Vierailija
51/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on pyytää siirtyä häiritsemään automaattikassoja kun eivät voi valittaa häirinnästä. Ongelmien siirtämistä toisaalle muiden harmiksi.

Vierailija
52/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoille vain meitä rumia eläkeläismummoja :) Monta ongelmaa ratkeaa. Nykykassanhan ei tarvitse opetella ulkoa tarjouksia niin kuin piti vielä 80-luvun alussa, kun viivakoodeja ei ollut ja lista tarjouksista teipattiin kassan viereen ja opeteltiin ulkoa.

Mullakin kokemusta, tosin muutaman vuosikymmenen takaa. Pärjäisin taatusti kassalla, vaikka olenkin jo eläkkeellä. Osaan nimittäin laskea aika hyvin

Vierailija
53/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä kirjoituksessa sanottu mitään automaattikassojen käyttämisestä tai niille menemisestä jatkossa, tämä nyt on ap:n omaa puhetta. Siinä valitettiin miesoletetuista.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009830758.html

Ap taitaa olla kauppias.

Vierailija
54/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisi alaa jos on noin vaikeaa. En mä ainakaan jaksa vetää herneitä nenään p skoista läpistä.

t. BaarimestariN

Vierailija
55/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs rkun robofiilit alkavat lähennellä automaattikassatarta? Eikä kukaan ajattele automaattikassojen parasta??

Vierailija
56/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako huonoa vitsiä kuulee päivässä/viikossa per montako asiakasta kohtaa. Niinpä.

Jutun esimerkit, "voit sitten soittaa tähän numeroon, hehheh" kun kassa kysyy numeroa jonkun kantisohjelman takia, nyt ovat varsin harmittomia. Eiköhän ainakin huonommilla aluella ja pienissö kaupoissa kassa kohtaa paljon pahempaakin alkaen ihan fyysisestä uhkailusta.

Voi jumalauta, ja heti eka kommentti täyttä vähättelyä. Tämä sama kuvattu aasiakas vielä jatkoi ostosten pakkaamisen kommentoinnilla.

Sitten kun vielä otetaan huomioon että nää on 30-70v aikuisia miehiä jotka ahdistelee lukioikäisiä, hyi helvata.

Vierailija
57/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuva automaattikassa on mukava ottaa takaapäin kun muut asiakkaat katsovat vierestä.

Vierailija
58/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kassatyöntekijä jää työttömäksi jos alan käyttää automaattikassoja?

Se kuvittelee, että työt jatkuu ajallaan, oli kassoilla asiakkaita vai ei.

Taitaa olla lusmu kuvittelee että voi viilata kynsiään, kun asiakkaat käyttävät automaattikassaa ja palkka juoksee.

Mua ei haittaisi yhtään. Mä voisin ihan hyvin vaikka vain odotella sen aikaa, että kassaneiti/-täti saa kyntensä viilattua.

Vierailija
59/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän tietää koenko itseni tänään mieheksi vai naiseksi??? Kuka hän on sitä päättämään!!!!!!!!

Vierailija
60/125 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassoille vain meitä rumia eläkeläismummoja :) Monta ongelmaa ratkeaa. Nykykassanhan ei tarvitse opetella ulkoa tarjouksia niin kuin piti vielä 80-luvun alussa, kun viivakoodeja ei ollut ja lista tarjouksista teipattiin kassan viereen ja opeteltiin ulkoa.

Mullakin kokemusta, tosin muutaman vuosikymmenen takaa. Pärjäisin taatusti kassalla, vaikka olenkin jo eläkkeellä. Osaan nimittäin laskea aika hyvin

Antaa koneen laskea niin ei tule virheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä