Miten suhtautuisuít jos uusi kumppanisi pyytäisi sinua käymään sukupuolitautitesteissä
Kommentit (24)
Ottaisin hänet mukaan, molempien testaus samalla reissulla.
Kävisin ilman muuta.
ja ihan syystä.
Ihan ok. Olettaisin, että uusi tyyppi tekee saman.
Hyvin. Teimme näin mieheni kanssa aikoinaan. Yhdessä käytiin testeissä.
Mutta siis olisi outoa, jos mies pyytäisi naista käymäänntesteissä, mutta ei kävisi itse. Siihen en suostuisi.
Fiksua ja vastuullista. Olettaen että mieskin käy/on juuri käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin hänet mukaan, molempien testaus samalla reissulla.
Tämä. En edes ajattelisi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Useamman kerran kyllä käynyt niin, ett' asiasta on sovittu, ja nainen ei sitten kuitenkaan ole teteihin menny, vaikka minä olen.
Olen käynyt testeissä edellisen kumppanin jälkeen.
Näin olen toiminut aina, kun suhde on edennyt vakaaksi ja on luovuttu kortsusta.
Jos ja kun paljaalla olisi luvassa, lähtisin saman tien ja ottaisin naisen mukaan!
Kysyisin mitä testejä hän tarkalleen ottaen tarkoittaa ja mitkä kaikki taudit pitää testata. Hepatiitit, HPV, herpekset, HIV? Vai vaan klamydia tippuri kuppa? Testataanko nielusta myös?
Kuka hiton pöljä ilman testejä muka alkaa paljaalla vetelemään, eihän suhteen vakiintuminen kuitenkaan mitään tauteja poista.
En jätä kondomia pois kuin miehen kanssa jolle on tehty vasektomia, joten ei tarvetta testailla ilman oireita. Ainoa s-kumppani joka on vasektomiassa käynyt on mieheni, ja hän kävi siinä kun olimme olleet vuoden yhdessä.
Normaalia. Miksi pitäisi sokeasti luottaa uuteen ihmiseen? Fiksua huolehtia omasta ja toisen terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useamman kerran kyllä käynyt niin, ett' asiasta on sovittu, ja nainen ei sitten kuitenkaan ole teteihin menny, vaikka minä olen.
No mutta sitten vaan jätät taas tapauksen väliin ja siirryt seuraavaan. Elämä on valintoja.
Normaalia. Mutta olettaisin hommaa jo harrastetun oikean suojauksen kanssa aikaisemminkin.
Ennen kondomin pois jättämistä AINA ensin testit!
T. Täti 52v