Meneekö näin? : Jos nainen ajattelee, että mitä hyötyä tästä parisuhteesta on hän on itseään arvostava voimaantuja. Jos mies ajattelee samalla tavalla hän on sika.
Kommentit (5)
Idiootti kertoo kaikista ajatuksistaan ilman filtteriä koko maailmalle. Ei ole sukupuolisidonnaista.
Kun mies miettii hyötyä hän miettii miten voi riistää toista fyysisesti ja taloudellisesti. Kun nainen miettii hyötyä hän miettii onko tämä henkisesti miinuksen puolella, vaarantaako tämä minun talouteni ja terveyteni tai sosiaaliset suhteeni. Naiset ja miehet ei ole samanlaisia, emmekä puhu samoista asioista vaikka samoilla sanoilla ne ilmaisemmekin, sanojen sisältö on eri.
Miehet jotenkin tuppaa unohtamaan sen faktan ettei naisten tarvitse huolia miestä. Kulujen jakamiseen voi etsiä kämppäkaverin Torista tai Facesta. Me ei enää eletä 60-luvulla milloin ei ollut nettiä eikä järeitä dildoja.
Kuka ajattelee että jos nainen/mies ajattelee niin tai näin?
Ilmeisesti siis nainen itse ajattelee olevansa voimaantuja ja mies itse ajattelee olevansa sika?
Jos on esimerkiksi ollut parisuhteessa juopon tai väkivaltaisen puolison kanssa niin kyllä silloin saa tuntea voimaantumista siitä, että miettii mitä minä tästä suhteesta saan.
Jos taas on parisuhteessa ihmisen kanssa, joka on muuten tosi mukava, mutta ei ole minun kauneusihanteen mukainen, niin kyllä silloin voi tuntea olevansa vähän sikamainen jos ajattelee eroa sen takia.