Mikä on sun lauantai herkku?
Tiedän, on vasta maanantai :D mun oli tarkoitus kysyä tätä viime viikonloppuna kun musta tuntuu et ostan kaupasta aina sen saman karkin tai sipsin. Mua kiinnostaisi tosi paljon kuulla, mikä on teidän luotto tuote tai millä yleensä hemmottelette itseänne viikonloppuisin :)
Kommentit (29)
Tykkään ostaa vaniljajätskiä ja laittaa sinne vähän kaakaojauhetta. Rahat aika tiukilla. Tästä yhdistelmästä tulee niin hyvää suklaajätskiä!
Bon bon- tikkarit
Lakupussi
Merkkarit
Kaikki salmiakki ja laku ok.
Yksi lonkero tai siideri saunomisen jälkeen
Irtokarkkeja, cokista, linssinaksuja ja jotain halpaa viiniä tai kuoharia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensö yks tai kaks näistä
Irtokarkit
Broadway sipsi ja dippi
Pepsi max
Laku
Bounty
Fazerin salmiakki suklaapatukka
Ens viikonloppuna aion kokeilla sitä uutta missäx suklaalevyä, kaikki kehuu sitä!
Toivottavasti tykkäät uutuussuklaalevystä. Itse en tykännyt, kun karkinpalat jäi hampaiden väliin.
Pitkään ulkomailla asuneena jaksan aina vaan ihmetellä tätä suomalaisten AIKUISTEN ihmisten tarvetta johonkin karkki-/herkkupäivään!
En edes muista milloin olisin ostanut karkkia tai jotain sipsejä. Me herkutellaan viikonloppuna illallisen jälkeen syötävillä juustoilla ja viinillä, eikä niitäkään määräänsä enempää.
Naapurin Kullervon suklaasilmä saunan puhtaana.
Oho! Kiitos tiedosta. Harmi, että tekstiä ei voi enää korjata jälkeenpäin. Suomi on toinen kieleni ja sen takia tulee välillä näitä kielioppivirheitä.
Kiitos kaikille vastauksista :D toivottavasti lista jatkuu vielä! Katson sitten perjantaina läpi ja toivottavasti muillekin tulee jotain uusia herkkuja kokeiluun :P