Mies pitää varalla
Tuntuu siltä kuin mies pelleilee ja pitää varalla. Muilla kokemuksia? Menee usein kaikki hänen ehdoillaan ja kiire on, ei järjestä aikaa mutta sanoilla kyllä puhuu eri kuin teoillaan miten saa pidettyä roikkumassa mukana. Kun olin lopettamassa juttua ja osoitin että en jaksa katsella, tulikin kiire osoittaa rakkauden lepertelyitä mitä ennen ei ollut sanonut
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa tutulta. En pitäisi yhteyttä. Hyväksikäyttää sinua, etkö näe, tunnista sitä.
Ei suhdetta saa,eikä voi mitata sillä kumpi hyötyy enemmän ..ootpa törkeä taas.
Törkee? Muru murmeli. Nainen saa parhaimmat orkut satisfyerilta ja spermaa spermapankista. Tehän tässä häviätte ;)
Love ya 🤗
Semmoisen sitten valitsit! Ja siihen itkut päälle kun ei ole toisenlainen.
Muuten, miten "pitää" sinua- onko käsiraudat tai muita pakokeinoja? Jos ei, niin ei sinua kukaan pitele - senkus nostat kytkintä!
Vierailija kirjoitti:
Semmoisen sitten valitsit! Ja siihen itkut päälle kun ei ole toisenlainen.
Muuten, miten "pitää" sinua- onko käsiraudat tai muita pakokeinoja? Jos ei, niin ei sinua kukaan pitele - senkus nostat kytkintä!
Samaa hymyilin täällä. On se rankkaa joillakin, kun on huonon ottanut ja saanut myös huonon.
Kyllähän joku pitää olla varalla että saa pallit tyhjennettyä tarvittaessa.
Onko esitellyt kavereille/vanhemmille? Entä toisin päin?
Jos käytte ulkona niin käyttekö jossain missä ette vahingossakaan törmää tuttuihin?
Olettaako että tapaatte vain silloin kun hänelle sopii, jos itse ehdotat jotain niin suhtautuu vältellen?
Tapaatteko lähes aina vain jomman kumman kotona ja oletuksena on myös harrastaa seksiä?
Oletteko puhuneet parisuhteesta/tapailevanne vain toisianne, ei muita?
Noin oli juuri minunkin kohdallani. Tapaultiin hänen ehdoillaan ja vain minun luonani. En pitänyt tästä. Ero. Mä vihaan kaikkea epämääräistä ja noita tapailuhuhteita. Jos ei vuodenkaan kuluttua mikään muutu niin tuskin koskaan muuttuukaan.
Onkohan sama mies mulla ollut kuin ap: lla? Ihan kuin itse kirjoittamani aloitus.
Ei tuollainen mies ole valmis sitoutumaan tosissaan. Sitoutumiskammoiselta vaikuttaa. Ja kun se sanat teot eivät kohtaa niin saattaa tyyppi olla narsistinen. Haluaa kontrolloida ja manipuloida. Asiat voivat olla ihan ok niinkauan kuin suostut manipuloitavaksi mutta samalla kadotat itsesi ja tulet masentumaan.
Nyrkkisääntönä on, että jos mies on liian hyvää ollakseen totta (eli näet itsekin hänen olevan tasoasi ylempänä), niin se ei ole totta. Silloin hän haluaa vain irtoseksiä. Sen tajuaa jos vain haluaa tajuta. Kyllä minäkin miehenä ymmärrän, että joihinkin naisiin ei kannata ihastua vakavassa mielessä, koska ei ole mitään palaa. Tiedän sen yrittämättäkin. Näen myös ne naiset, jotka alkaisivat minun kanssani heti, ja vastaavasti heille olen se yläriman mies siinä missä joillekin naisille taas olen alariman mies.
Aivan itse aiheutettuja juttuja näistäkin suurin osa.
Erään naisen kanssa olen lähentynyt, mutta olen näkevinäni jotain "punaisia lippuja" joiden vuoksi en parisuhteeseen uskaltaudu vaikka hän olisi halunnut. Ehkä ovat vain edellisen kauhusuhteen aiheuttamia harhoja. Tällainen välitila tuntuu turvallisimmalta, mutta toisaalta pelottaa että se sitten loppuu kun nainen löytää jonkun miehen. En tiedä mitä tekisin. Olen hienovaraisesti yrittänyt ohjata kuitenkin naista deittailemaan, kun ei minusta kerran parisuhteeseen ole, mutta nainen väittää ettei häntä kiinnosta miehet ja deittailut. Vähän ristiriitaiselta kuulostaa. Toisaalta tuntuu pahalta ajatus, että hän jotenkin minussa nyt roikkuu ja elättelee haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä on, että jos mies on liian hyvää ollakseen totta (eli näet itsekin hänen olevan tasoasi ylempänä), niin se ei ole totta. Silloin hän haluaa vain irtoseksiä. Sen tajuaa jos vain haluaa tajuta. Kyllä minäkin miehenä ymmärrän, että joihinkin naisiin ei kannata ihastua vakavassa mielessä, koska ei ole mitään palaa. Tiedän sen yrittämättäkin. Näen myös ne naiset, jotka alkaisivat minun kanssani heti, ja vastaavasti heille olen se yläriman mies siinä missä joillekin naisille taas olen alariman mies.
Aivan itse aiheutettuja juttuja näistäkin suurin osa.
Miksi pitää miettiä jotain tasoa eikä sopivuutta?
Aikuisesta voi tehdä huoli-ilmoituksen, aina psykoottiset puolet eivät näy ulospäin. Tarkkaile päivittäin. Pakkohoitoon voidaan ottaa jos psykottisuus alkaa nostamaan päätänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli parikymppisenä yksi tyttö varalla, tiesin että se oli parilla muullakin varalla. Tytölle ei ollut kauhalla annettu, liekö tajusi asiaa itsekään tai sitten ei vaan välittänyt ja oli tyytyväinen kun kelpasi jollekin, joskus.
Mitä tarkoittaa "liekö tajusi"? Suomea se ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala olo tuli tuosta ap:n aloituksesta. Olin vuosi sitten juuri tuollaisen miehen pyörityksessä. Pettäjä ja valehtelija. Hyväksikäyttö mun tunteitani häntä kohtaan että sai seksiä silloin kun halusi. En todellakaan ollut sopinut hänen kanssaan mistään FWB suhteesta. Pyöritti muita naisia. Hirvee ero ja riidat loppuviimein tuli ja mies on nyt kadonnut kuin pieru Saharaan. Vetäisin turpaan sitä jos kadulla joku päivä tulisi vastaan. Mutta luulen että on sellainen pelkuri että muutti muualle ehkä toiseen kaupunkiin tai maahan. Monen naisen sydämen valheillaan rikottuaan pelkää naisia eikä uskalla lähettyvillä olla. Oli jo saanut turpiinsa naisilta ennekin. Varsinainen naistenmies ja kusipää. Narsisti.
Olette te säälittäviä. Eikö kannattaisi kasvattaa aivot. Hyväksikäytettävänä oleminen on vain tyhmien ongelma.
No kai sä ymmärrät että hän on varattu? Hänellä on siis toinen nainen. Ei olisi muuten niin kiireinen.
Kysy itseltäsi miksi sä edes haluat olla joku vararengas, joka kaivetaan esiin "pakon edessä"?
Itsepä annat pitää itseäsi pelkkänä varanaisena.
Kerro sen nimikirjaimet niin tiedän deittaallaanko samaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ota sua tosissaan. Ansaitset parempaa.
Mistä voit tietää, että ansaitsee parempaa?
Melkoinen olettamus tosiaan.
Onko hän edes tosissaan otettava?
Jos hän onkin yyhhoo?
läheisriippuvainen hän nyt ainakin on,se nyt on selvä asia.
Kuka haluaa riippakiven elämäänsä?
Kuka haluaa toisten lapsien elättäjäksi?
On paljon asioita joita tässä ei voi tietää ,joten on aika arveluttavaa sanoa ansaitseeko parempaa vaiko ei.
Varalla oleminen ei ole kiva juttu. Sitä haluaa olla ainutlaatuinen jollekin eikä vain toissijainen. Nyt pitäisi vähintään nostaa kissa pöydälle miehen kanssa ennenkuin jatketaan eteenpäin.
Ei ota sua tosissaan. Ansaitset parempaa.