Onko täälä naisia joilla on omena/kaljamaha?
Kommentit (52)
Olen malliltani omena, mutta en ole läski, enkä käytä aalkoholia. Omenamaisuus tarkoittaa sitä, että minulla ei ole minkäänlaista vyötäröä edes alipainoisena.
Tuskin täällä mitään muuta onkaan. Kaikki samoja keski-ikäisiä karvamammoja.
Ei voi olla minulla, kun en juo kaljaa, en syö omenia 🤭
Vierailija kirjoitti:
Karvamamma?
Aika sympaattinen sana näppyläiseltä keskivartalolihavalta äidin elättämältä kellarihyypiöltä, jolla ei ole varaa kirjoittaa Ylilaudalle.
Nainen jolla on tiukat nahkahousut ja iso kaljamaha on tosi seksikäs
Vierailija kirjoitti:
Olen malliltani omena, mutta en ole läski, enkä käytä aalkoholia. Omenamaisuus tarkoittaa sitä, että minulla ei ole minkäänlaista vyötäröä edes alipainoisena.
Omenavartalo on denial-moodissa elävien nimitys keskivartalolihavuudelle.
Omenavartaloa ei ole normaalipainoisella ja vielä vähemmän alipainoisella. Se on yksi lihavuuden muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvamamma?
Aika sympaattinen sana näppyläiseltä keskivartalolihavalta äidin elättämältä kellarihyypiöltä, jolla ei ole varaa kirjoittaa Ylilaudalle.
Ensimmäinen ilmoittautui. Sitten laskemaan alapeukkuja niin saadaan tilastollisesti merkittävä otos.
Naiset laittakaa tänne viestiä onko teillä isoa kaljamahaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä tarkoita. Sinä olet tasapaksu. Oletko ikinä nähnyt tasapaksua omenaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllättävää että tahti on 2 alapeukkua per 10 sekuntia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvamamma?
Nohnoh. Pitääkö sinun ottaa jokainen loukkaus aina itseesi? Miten heikko itsetunto sinulla onkaan.
Mulla on. Painoindeksi on alle 20 ja vatsa on iso roikko. Kaverillani on vielä pahempi ja hänellä vielä lantion kapeus korostaa tuota entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset laittakaa tänne viestiä onko teillä isoa kaljamahaa?
On, mutta miten se sinuun liittyy?
Harvalla naisella nyt näkyy roikkuva kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Painoindeksi on alle 20 ja vatsa on iso roikko. Kaverillani on vielä pahempi ja hänellä vielä lantion kapeus korostaa tuota entisestään.
Kuinka iso vyötärö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenavartaloa ei ole normaalipainoisella ja vielä vähemmän alipainoisella. Se on yksi lihavuuden muoto.
Olet väärässä. Olen ollut alipainoinen mitoissa 170 cm ja 42 kg aikuisiällä. Ei ollut vyötäröä silloinkaan.
A Päärynä
Lantio leveämpi kuin hartialinja.
V Timantti
Hartiat lantiota leveämmät.
H Suora
Olkapäät ja lantio samanlevyiset.
X Tiimalasi
Lantio ja hartiat ovat yhtä leveät.
O Omena
Keskivartalo on vartalon levein kohta
Minua kiinnostaa naiset joilla on kaljamaha ja tiukat housut jalassa