Päivän surullinen mutta iloinen söpö-uutinen!
Älyttömän söpö koiranpentu hylätty kauppaan.
Toki tietysti parempi viedä kauppaan kuin tappaa tai heittää roskikseen.
Mutta eikö tuollaiselle löytyisi ottajia ihan jonoksi asti?
www.mtvuutiset.fi/artikkeli/turussa-hylatty-koiranpentu-lahetti-videote…
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli toinenkin ketju samasta aiheesta. Olin äimän käkenä kun se on poistettu. Voiko joku tosiaan tällaiseen liikuttavaan ja ihanaan ketjuun kirjoittaa jotain aivan ikävää ja toisia mollaavaa. Ilmeisesti voi, huomasin jo jotain sen suuntaista aamupäivällä. Mikähän meitä joitakin vaivaa? Mutta, kiva kun pentu otettiin huostaan ja saa toivottavasti hyvän kodin. Olisi mukava nähdä millainen siitä tuli isona. : D
Ei välttämättä ole mitään ilkeää kirjoitettu. Kuka tahansa voi poistattaa minkä tahansa ketjun jos haluaa.
Ihanko totta?? Olen aina luullut että mode poistaa oma-aloitteisesti tai ilmiannon perusteella. Tää oli uutta.
Onko aikuisen narttukoiran ja pentujen kanssa? Olen odottanut että pentu olisi ainakin tilapäisesti, kun omaa emoa ei nyt ole, niin saatu synnyttäneen koiran nisälle ja pentueeseen. Luulisi että löytyy, ja eikö usein ne emot hyväksy vieraanoloisia pentuja omien sekaan, jos on suunnilleen samanikäinen.
Hajustaminen tietenkin tehtävä, hankaamalla sen emon omien pentujen hajua uuden pennun turkkiin, ei tarvitse värjätä lol.
Eihän tuommoista pientä voi pitää ilman ihokosketusta? Ja ilman emonmaitoa?
Ainakin ihmisen pitäisi pitää ihokontaktissa jotta pentu kokee turvaa ja hoivaa.