Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko omalle äidille kertoa puolisonsa tuloista tai raha-asioista?

Vierailija
04.09.2023 |

Ja mitä sanoa, jos oma äiti niistä utelee?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai äidin puolison raha-asioista?

Vierailija
2/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei siis oman puolison tuloista tai raha-asioista tiedä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu yleisellä tasolla jos haluat, kyllä mielestäni äidille voi kertoa mitä vaan .. mutta ei tarvitse.

Vierailija
4/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Jos inttää, niin sanon että ne ovat puolisoni yksityisasioita.

Vierailija
5/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puoliso itse siihen sanoo? On olemassa ihmisiä, jotka hyvinkin mielellään julkistavat tulotietonsa ja niitä, jotka haluavat pitää ne ehdottomasti salassa.

Äidille voi sanoa, että asia ei kuulu hänelle, jos ei pyydetä takaajaksi lainaan.

Vierailija
6/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Ei itse asiassa varmaan edes saisi. Ne ovat yksityisyyden suojan piiriin kuuluvia asioita.

Vierailija
7/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo äidille, että käy verotoimistossa katsomassa. Tai sit ihan vaan kerrot, mikä salaisuus se nyt muka on?

Vierailija
8/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Ei itse asiassa varmaan edes saisi. Ne ovat yksityisyyden suojan piiriin kuuluvia asioita.

Ei ole, jotain rajaa nyt näihin.

Vierailija
9/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes puolisoni äiti ei tiedä poikansa tuloja. Miksi ihmeessä äitini pitäisi tietää? Hoidamme itse raha-asiamme eivätkä vanhempamme olleet takaajina asuntolainasta vaan ASP lainalla mentiin.

Vierailija
10/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät välttämättä edes tiedä puolisonsa tuloja.

Vierailija
11/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Haluaisitko itse, että anoppisi tietäisi kaikki sinun henkilökohtaiset raha-asiat? Olisiko kiva, että puolisosi juoruilisi äitinsä kanssa sinun henkilökohtaiset lainat tai osamaksusopimukset?

Tässä ei ole mielestäni mitään mietittävää. Toisen ihmisen raha-asioita ei juoruta eteenpäin. 

Vierailija
12/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni aikanaan kuulusteli kaikki poikaystäväni nuorempana. Eli mitä opiskelee, mihin valmistuu, harrastaako sijoittamista jne. Sanoi minulle, että raha vaikuttaa elämän onnellisuuteen, usko tai älä. Silloin en uskonut, mutta vanhempana tajusin, kuinka oikeassa isä oli.

Vierailija
13/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Jos inttää, niin sanon että ne ovat puolisoni yksityisasioita.

Muiden asioita ei kannata kertoa. Älä kerro.

Sano jotain ympäripyöreää *ihan Ok palkka* tai *ainahan sitä voisi enemmänkin tienata*

Vierailija
14/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä.

Vierailija
15/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Ei sinun kuulu kertoa hänelle omistakaan raha-asioistasi.

Vierailija
16/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä äidillä on aiheellinen huoli, että puolisosi loisii lompakollasi ja käyttää sinun lempeää luonnetta hyväksi?

Vierailija
17/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Eikä pidä kertoa mitään parisuhteen vaikeuksista ym.

Omat ongelmat kun jos niitä tulee pitää selvittää puolisonsa kanssa, eikä saa kaataa vanhempien niskaan kuormaansa.

Vierailija
18/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan äiti kysyä mutta vastaus voi olla että kysyn puolisoltani mitä mieltä hän on. Äitee huolestunut tilanteesta vai miksi kysyy? Itselle ei tullut koskaan eteen tuollainen tilanne, äitee luotti ja antoi lapsensa pärjätä omin voimin.

Vierailija
19/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo äidille, että käy verotoimistossa katsomassa. Tai sit ihan vaan kerrot, mikä salaisuus se nyt muka on?

Eihän sitä tiedä vaikka olisi kuinka hyvät tulot jos silti on velat tai huoleton hulivili.

Vierailija
20/33 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että äitisi pääsisi naapureille, muille sukulaisille ja kavereilleen kertomaan, kuinka paljon hänen tyttärensä mies oikein tienaa ja mitä omistaa?

Ai, kun ihana anoppi miehelläsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi