Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riippuvuus ennustajista

Vierailija
04.09.2023 |

Löysin tekstariennustajat ja jäin koukkuun niihin. Vain 3 euroa ja saan vastauksen kysymykseeni. Huomaamatta niitä kysymyksiä sitten tulee enemmänkin. Onko muilla ollut tällaista ongelmaa tai kuullut tällaisesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksestasi tuli mieleen, että tunnen kolme ennustajista kiinnostunutta ihmistä ja huomasin juuri, että heitä yhdistää kateellisuus luonteenpiirteenä. En tiedä miksi ja liittyykö nämä kaksi asiaa mitenkään toisiinsa 1. Haku uskoa ennustuksiin ja 2. Kateellisuus.

Minulle on ollut vaikeaa olla heidän ystävänsä ja luottaa heihin. Itse en ole koskaan käynyt ennustajalla ja harvinaisen vähän myöskään kadehdin ketään.

Vierailija
2/3 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan sitten näitä Wicca ihmisiä joita kateus yhdistää ja tekevät mustaa magiaa sitten kateudesta, Kokemusta on paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksestasi tuli mieleen, että tunnen kolme ennustajista kiinnostunutta ihmistä ja huomasin juuri, että heitä yhdistää kateellisuus luonteenpiirteenä. En tiedä miksi ja liittyykö nämä kaksi asiaa mitenkään toisiinsa 1. Haku uskoa ennustuksiin ja 2. Kateellisuus.

Minulle on ollut vaikeaa olla heidän ystävänsä ja luottaa heihin. Itse en ole koskaan käynyt ennustajalla ja harvinaisen vähän myöskään kadehdin ketään.

En kylläkään kadehdi ketään. Ap.