Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela teki virheen kesällä ja minulle maksettiin yli 300 euroa liikaa tt-tukea

Vierailija
04.09.2023 |

Ajattelin, että seuraavassa päätöksessä vähentävät summan, mutta niin ei käynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...sitten tapahtui..??

Vierailija
2/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa...sitten tapahtui..??

Ei muutakuin että minä sain maksaa rästiin jääneitä laskuja ja nyt olo on taloudellisesti kevyempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan sitä kun tipahtaa perintäkirje tai kutsu käräjäoikeuteen. Kyllä Kela aina jossain vaiheessa omansa perii takaisin.

Vierailija
4/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan sain toimeentulotukea tililleni 3x. No hieman kuumotteli ilmoitanko vai olenko hiljaa olin hiljaa ja nostin rahat pois tyynyn alle. Sitten vain oottelin. Seuraavan kuukauden toimeentulotuki tuli normaalisti. Ja kukaan ei kysynyt rahojen perään...

Vierailija
5/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa tulee hallintolaki vastaan, ei voi väkisin ilman kirjallista suostumusta korjata asiakkaan haitaksi (kun Kelan oma virhe) vaikka varmasti sitäkin tekevät.

Vierailija
6/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kesätyöntekijä ollut asialla 🥲

Vierailija
7/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kesälomaraha

Vierailija
8/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota vaan sitä kun tipahtaa perintäkirje tai kutsu käräjäoikeuteen. Kyllä Kela aina jossain vaiheessa omansa perii takaisin.

Perintäkirje on lähetettävä ensin.

Ei ole hänen asia tietää eikä itse asiassa huomioida väärin lähetettyä summaa.

Itse menin pankkiin hätääntynennä ja olin saanut voittoa osakkeista.Kiirehdin ja pelkäsin että joudun vielä vaikeuksiin. Näin minulla kävi.Voi olla että tuokin korotus on aiheellinen jostain syystä. 

Vierailija
9/9 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela teki virheen ja maksoi minulle 2 vuotta liian vähän toimeentulotukea. Sossutäti alko tutkimaan asiaa ja sain 75 euroa liian vähän kuukaudessa. Kela sitten maksoi ne takautuvasti 23 kk ajalta. Olin saanut 0.50 euroa toimeentulotukea ja ihmettelin sitä pitkään. Kela teki sen tahallaan että maksoi liian vähän. Olisin vienyt asian käräjille jos eivät olisi korjanneet virhettä lopulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi