Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei varmaan ole sopivaa ottaa yksien treffien jälkeen esille, että keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan?

Vierailija
04.09.2023 |

Tapasin siis todella kivan miehen, joka haluaa edetä hitaasti, on siis kiinnostunut. Itseäni alkaa ahdistaa todella nopeasti jos ihastun, koska en pysty menemään tinderiin ja juttelemaan muille. Ei vaan kiinnosta yhtään.
Ja oletan että tässä vaiheessa näin kuitenkin tehdään. Hän varmasti ahdistuisi jos toisin esille että keskityn nyt vain häneen? Pitäisi yrittää ottaa viileästi, mutta en tiedä miten pystyn!

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran tapaillut naisia, jotka ovat heti kättelyssä kertoneet, etteivät tapaile muita. Selvä juttu, kiitos tiedosta. Minun tekemisiini tällä ei ole mitään merkitystä.

Toivottavasti olet ilmaissut tämän myös näille naisille, mielellään juuri noilla sanoilla. Eli ethän sinäkään pelaa pelejä jos naisetkin ovat avoimia.

En ole ilmaissut. Se, ketä tapailen tai kenen kanssa harrastan seksiä, ei todellakaan kuulu jollekin random Tinder-deitille, jonka olen tavannut kerran.

Vierailija
42/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä sarjadeittailuissa nostaa päätään sellainen vaara, että sen sijaan että etsitään seurustelukandista kolmea vaadittavaa "perusluonteenpiirrettä", ne ruksilistat alkavat venyä kymmeniä tai satoja kohtia käsittäväksi. Ilmankos "Sitä OIKEAA" on hankala löytää. 

Mnä luotan siihen, että sen vaan sitten tietää jos löytää oikean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen aviomieheni sanoi aikanaan toisilla treffeillä, että tilanne on hänen osaltaan se, että on niin ihastunut, että ei pidä ajatuksesta että minä tapailisin muita. Hän ei esittänyt sitä minään uhkavaatimuksena, vaan sanoi vain että olen vapaa tekemään kuinka haluan, mutta jos haluan tutustua häneen, niin tehdään se eksklusiivisesti, koska muuten menee jo alusta pieleen kun hän olisi mustasukkainen. En minä oikein osannut muuta kuin arvostaa, että sanoi ajatuksensa suoraan ja asiallisesti, enkä sitä minään nopeana etenemisenä pitänyt, että tapailtiin vain toisiamme. Seurusteltiin kuitenkin kolmisen vuotta ennen kuin muutettiin yhteen ja siitä vielä muutama vuosi ennen kuin vietettiin häitä. 

Vierailija
44/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aivan avoimesti kertonut tapaamilleni miehille, että tapailen vain yhtä kerrallaan ja odotan sitä myös tapailukumppaniltani.

Mitä tämäkin sitten tarkoittaa? Jos mies sanoo tähän esimerkiksi: "Aivan, joo, ymmärrän hyvin", olettaisitteko teidän olevan nyt eksklusiivisessa suhteessa?

Ei vaan sitä, etten halua tapailla ihmistä, jonka arvoihin sopii useamman ihmisen tapailu samaan aikaan. Moni ihminen, myös mies, ajattelee kuten minä.

Eli jos ilmoitat, että odotat tapailukumppaniesi tapailevan vain yhtä ihmistä kerrallaan, katsot tämän lupaukseksi siitä, että toinen on myös luvannut tehdä niin?

Jos mies kertoo, että hän tapailee vain yhtä naista kerrallaan, on se kyllä suora lupaus siitä, ettei mies tapaile muita.

Vierailija
45/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran tapaillut naisia, jotka ovat heti kättelyssä kertoneet, etteivät tapaile muita. Selvä juttu, kiitos tiedosta. Minun tekemisiini tällä ei ole mitään merkitystä.

Toivottavasti olet ilmaissut tämän myös näille naisille, mielellään juuri noilla sanoilla. Eli ethän sinäkään pelaa pelejä jos naisetkin ovat avoimia.

En ole ilmaissut. Se, ketä tapailen tai kenen kanssa harrastan seksiä, ei todellakaan kuulu jollekin random Tinder-deitille, jonka olen tavannut kerran.

Eli mitä olet vastannut näille naisille?

Vierailija
46/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aivan avoimesti kertonut tapaamilleni miehille, että tapailen vain yhtä kerrallaan ja odotan sitä myös tapailukumppaniltani.

Mitä tämäkin sitten tarkoittaa? Jos mies sanoo tähän esimerkiksi: "Aivan, joo, ymmärrän hyvin", olettaisitteko teidän olevan nyt eksklusiivisessa suhteessa?

Ei vaan sitä, etten halua tapailla ihmistä, jonka arvoihin sopii useamman ihmisen tapailu samaan aikaan. Moni ihminen, myös mies, ajattelee kuten minä.

Eli jos ilmoitat, että odotat tapailukumppaniesi tapailevan vain yhtä ihmistä kerrallaan, katsot tämän lupaukseksi siitä, että toinen on myös luvannut tehdä niin?

Jos mies kertoo, että hän tapailee vain yhtä naista kerrallaan, on se kyllä suora lupaus siitä, ettei mies tapaile muita.

Sinusta "Aivan, joo, ymmärrän hyvin" on sama asia kuin "Minäkin tapailen vain yhtä naista kerrallaan"?

Vierailija
47/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen jostakin syystä haluaisi tietää ensimmäisillä treffeillä, tapailenko muita, kerron että olen Tinderissä ja käyn silloin tällöin treffeillä. Mikä nyt on itsestäänselvää, jos mekin olemme Tinderin kautta tavanneet. Erittäin harvoin jos koskaan on kyllä kukaan kysynyt.

Vierailija
48/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen jostakin syystä haluaisi tietää ensimmäisillä treffeillä, tapailenko muita, kerron että olen Tinderissä ja käyn silloin tällöin treffeillä. Mikä nyt on itsestäänselvää, jos mekin olemme Tinderin kautta tavanneet. Erittäin harvoin jos koskaan on kyllä kukaan kysynyt.

Eli et ole tuo eka kommentoija joka on muutaman kerran tapaillut naista joka on heti kättelyssä kertonut että ei tapaile muita. Hänen vastauksensa kiinnostaa. Ihan vaan varoituksena naisille.

Vierailija
49/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ei voi sanoa vaikka jo ennen treffejäkin, missä vaiheessa tahansa. Miksi sitä peittelisi mitenkään!? Itsekin tapailen vain yhtä kerrallaan ja se on täysin avoimesti kaikkien tiedossa oleva asia. 

Vierailija
50/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta "Aivan, joo, ymmärrän hyvin" on sama asia kuin "Minäkin tapailen vain yhtä naista kerrallaan"?

Yrität tahallaan ymmärtää väärin. Aivan selvästi kirjoitin, että, jos mies kertoo, että hän tapailee vain yhtä naista kerrallaan. En kirjoittanut, että jos mies sanoo "ymmärrän hyvin" tai vaikenee tai mutisee.

Jos haluaa tapailla eksklusiivisesti, se kannattaa sanoa ääneen ja varmistaa, että toinen on samaa mieltä ja haluaa tapailla myös eksklusiivisesti. Mutiseminen ja nikottelu tarkoittaa minulle sitä, että mies haluaa tapailla samanaikaisesti myös muita. Sellainen mies joutaa liuskaan, koska mies on minulle epäsopiva. Saavat panna ja tapailla ihan vapaasti ketä tahansa muuta kuin minua.

Vierailija
51/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut minun nuoruudessani tällaista useampien deittailua, sitä käytiin treffeillä ja useammallakin yhden kanssa jos synkkasi. Jollei synkannut jatkettiin yksineloa ja etsittiin uutta mahdollista kumppania.

KORJAUS: sinulla ei ollut tällaisia useampien deitteiluja. 

Mutta totta kai maailma muuttuu ja deittailu siinä sivussa, joten ei sinun kokemukset ketään kiinnosta. 

Vierailija
52/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole tuo eka kommentoija joka on muutaman kerran tapaillut naista joka on heti kättelyssä kertonut että ei tapaile muita. Hänen vastauksensa kiinnostaa. Ihan vaan varoituksena naisille.

Olen juuri tuo kommentoija, jonka viestiä siteerasit.

Vierailija
53/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität tahallaan ymmärtää väärin. Aivan selvästi kirjoitin, että, jos mies kertoo, että hän tapailee vain yhtä naista kerrallaan. En kirjoittanut, että jos mies sanoo "ymmärrän hyvin" tai vaikenee tai mutisee.

Jos haluaa tapailla eksklusiivisesti, se kannattaa sanoa ääneen ja varmistaa, että toinen on samaa mieltä ja haluaa tapailla myös eksklusiivisesti. Mutiseminen ja nikottelu tarkoittaa minulle sitä, että mies haluaa tapailla samanaikaisesti myös muita. Sellainen mies joutaa liuskaan, koska mies on minulle epäsopiva. Saavat panna ja tapailla ihan vapaasti ketä tahansa muuta kuin minua.

Jes, olemme siis ihan samoilla linjoilla. Jos haluaa ekslusiivisen suhteen, sitä kannattaa pyytää.

Vierailija
54/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies sanoo haluavansa edetä rauhallisesti, hän tarkoittaa, että kelpaat seksiin, mutta ei hänestä mitään seurustelukumppania saa. Opetelkaa lukemaan rivien välistä.

Hän nimenomaan haluaa lykätä seksiä ja on hakemassa oikeaa parisuhdetta.

Näin minäkin ymmärtäisin.

Vierailija
55/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tästä samoilla linjoilla. En ole vastuussa aikuisen ihmisen tunteista jos hän alkaa yksien treffien jälkeen rakentamaan jotain yksiä treffejä suurempaa.

Vierailija
56/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tuo kommentoija, jonka viestiä siteerasit.

Eli valehtelit? Kun ensin kerrot että muutaman kerran on tällainen nainen vastaan tullut, kuitenkin myöhemmin sanot että juuri koskaan ei ole edes asiasta keskusteltu. Kumpi se nyt on?

Vierailija
57/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa todella rasittavalta🙄

Siis YHDEN kerran tavannut miehen ja jo pohtimassa miten saisi varmistettua, että mies tekee asiat tietyllä tavalla🙄

Enhän ole varmistamassa yhtään mitään! Mistä sen keksit.

Haluaisin kuulla mitä se hitaasti eteneminen hänelle tarkoittaa, jotta voimme olla samalla viivalla!

Se on vaan reilua.

Vierailija
58/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut minun nuoruudessani tällaista useampien deittailua, sitä käytiin treffeillä ja useammallakin yhden kanssa jos synkkasi. Jollei synkannut jatkettiin yksineloa ja etsittiin uutta mahdollista kumppania.

KORJAUS: sinulla ei ollut tällaisia useampien deitteiluja. 

Mutta totta kai maailma muuttuu ja deittailu siinä sivussa, joten ei sinun kokemukset ketään kiinnosta. 

Tämä on hyvin suuren väestönosan kokemus deittailusta: pelkästään eksklusiivista deittailua. Sitä ei muuta pieni kovaääninen vähemmistö, joka tapailee useita ihmisiä samaan aikaan ja vaatii muita hyväksymään toimintatapansa oletusarvoiseksi deittailussa.

Vierailija
59/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tästä samoilla linjoilla. En ole vastuussa aikuisen ihmisen tunteista jos hän alkaa yksien treffien jälkeen rakentamaan jotain yksiä treffejä suurempaa.

Ei ole vastuussa toisen tunteista mutta on vastuussa omista sanomisistaan. Vedättäminen on ala-arvoista.

Vierailija
60/167 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä toistaiseksi kai oletus on että ihminen seurustelee kerralla vain yhden kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän