Ei varmaan ole sopivaa ottaa yksien treffien jälkeen esille, että keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan?
Tapasin siis todella kivan miehen, joka haluaa edetä hitaasti, on siis kiinnostunut. Itseäni alkaa ahdistaa todella nopeasti jos ihastun, koska en pysty menemään tinderiin ja juttelemaan muille. Ei vaan kiinnosta yhtään.
Ja oletan että tässä vaiheessa näin kuitenkin tehdään. Hän varmasti ahdistuisi jos toisin esille että keskityn nyt vain häneen? Pitäisi yrittää ottaa viileästi, mutta en tiedä miten pystyn!
Kommentit (167)
Minusta se edetä rauhassa tarkoittaa, että tutustutaan alussa hiljalleen ja katsotaan mitä tulee eikä heti hypätä sänkyyn ja seurusteluun.
Minusta positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Näissä sarjadeittailuissa nostaa päätään sellainen vaara, että sen sijaan että etsitään seurustelukandista kolmea vaadittavaa "perusluonteenpiirrettä", ne ruksilistat alkavat venyä kymmeniä tai satoja kohtia käsittäväksi. Ilmankos "Sitä OIKEAA" on hankala löytää.
Kuka etsii kumppania muutaman perusluonteenpiirteen perusteella? Ainakin itse etsin ihmistä, jonka kanssa on kemiaa ja kipinää, synkkaa henkisesti ja seksuaalisesti ja jonka kanssa on hyvä ja luonteva olla ja suhde etenee mutkattomasti. Tälla metodilla oikeanlaisia tulee vastaan harvemmin. Mutta kyllä niitäkin tulee - nytkin olen suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies sanoo haluavansa edetä rauhallisesti, hän tarkoittaa, että kelpaat seksiin, mutta ei hänestä mitään seurustelukumppania saa. Opetelkaa lukemaan rivien välistä.
Olet kuin mikäkin teini. Aikuisen ihmisen pitäisi kyetä kommunikoimaan avoimesti ja rehellisesti, ja myös kysymään suoraan jos jokin askarruttaa.
Itse en halunnut pelata mitään pelejä. Kerroin ajatuksistani suoraan ja avoimesti. Ajattelin niin että jos joku niitä säikähtää, hän ei ole mua varten.
Voit tehdä ihan mitä haluat etkä ole millään tavalla tilivelvollinen tälle ihmiselle, jota et vielä edes kunnolla tunne.
Ellen ole sopinut toisen kanssa, ettei muita tavata, oletan hänen tapailevan muita. Näin teen myös itse. En sanoisi keskittyväni vain yhteen häneen, koska voisin kuvitella aika monen pitävän tätä epäsuorana painostuksena.
Ap kuulostaa todella rasittavalta🙄
Siis YHDEN kerran tavannut miehen ja jo pohtimassa miten saisi varmistettua, että mies tekee asiat tietyllä tavalla🙄
Vierailija kirjoitti:
Itse en halunnut pelata mitään pelejä. Kerroin ajatuksistani suoraan ja avoimesti. Ajattelin niin että jos joku niitä säikähtää, hän ei ole mua varten.
Juuri näin. Aikaa hukkaantuu ellei ole samalla sivulla ja joutuu miettimään. Ellei kelpaa niin menkööt.
Itse olen aivan avoimesti kertonut tapaamilleni miehille, että tapailen vain yhtä kerrallaan ja odotan sitä myös tapailukumppaniltani. Yhdellekään miehelle tämä ei ole ollut kynnyskysymys ja useimmat ovat olleet helpottuneita, sillä olivat itse ihan samoilla linjoilla (tavallista yli nelikymppisillä).
Ei minua kiinnosta, tapaileeko kerran näkemäni Tinder-tyyppi muita vai ei, ja pitäisin aika outona, jos hän alkaisi minulle siitä raportoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aivan avoimesti kertonut tapaamilleni miehille, että tapailen vain yhtä kerrallaan ja odotan sitä myös tapailukumppaniltani.
Mitä tämäkin sitten tarkoittaa? Jos mies sanoo tähän esimerkiksi: "Aivan, joo, ymmärrän hyvin", olettaisitteko teidän olevan nyt eksklusiivisessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa todella rasittavalta🙄
Siis YHDEN kerran tavannut miehen ja jo pohtimassa miten saisi varmistettua, että mies tekee asiat tietyllä tavalla🙄
Jos ap:lle on dealbreaker, että hänen tapailemansa mies ei tapaile muita, se kannattaa sanoa ääneen. Mikä oikeus sinulla on päättää ap:n dealbreakereistä, sinullakin sellaisia varmaan on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aivan avoimesti kertonut tapaamilleni miehille, että tapailen vain yhtä kerrallaan ja odotan sitä myös tapailukumppaniltani.
Mitä tämäkin sitten tarkoittaa? Jos mies sanoo tähän esimerkiksi: "Aivan, joo, ymmärrän hyvin", olettaisitteko teidän olevan nyt eksklusiivisessa suhteessa?
Ei vaan sitä, etten halua tapailla ihmistä, jonka arvoihin sopii useamman ihmisen tapailu samaan aikaan. Moni ihminen, myös mies, ajattelee kuten minä.
Olen muutaman kerran tapaillut naisia, jotka ovat heti kättelyssä kertoneet, etteivät tapaile muita. Selvä juttu, kiitos tiedosta. Minun tekemisiini tällä ei ole mitään merkitystä.
No en sanoisi tuota ainakaan ekojen treffien jälkeen.Parin kuukauden säännöllisen tapailun jälkeen ehkä.
Me todettiin nykyisen kumppanin kanssa, että edetään rauhassa. Mutta heti ekalla kerralla oli selvää, että tavataan uudelleen ja sovittiinkin heti tapaaminen. Sen jälkeen todettiin jo, että muita ei katsella ja Tinder meni kummallakin kiinni. Nyt ollaan muuttamassa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran tapaillut naisia, jotka ovat heti kättelyssä kertoneet, etteivät tapaile muita. Selvä juttu, kiitos tiedosta. Minun tekemisiini tällä ei ole mitään merkitystä.
Toivottavasti olet ilmaissut tämän myös näille naisille, mielellään juuri noilla sanoilla. Eli ethän sinäkään pelaa pelejä jos naisetkin ovat avoimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sitä, etten halua tapailla ihmistä, jonka arvoihin sopii useamman ihmisen tapailu samaan aikaan. Moni ihminen, myös mies, ajattelee kuten minä.
Eli jos ilmoitat, että odotat tapailukumppaniesi tapailevan vain yhtä ihmistä kerrallaan, katsot tämän lupaukseksi siitä, että toinen on myös luvannut tehdä niin?
Vierailija kirjoitti:
Niin, he halusivat tietää, kuuluuko tapoihisi tapailla monia naisia samaan aikaan. Koska kuului, et ollut heille match.
Mä olen aina tapaillut vain yhtä kerrallaan. Ei vaan ole tuntunut yhtään oikealta tavata useampaa. Kuitenkin meni toooosi pitkään ennen kuin vastaan tuli mies jonka kanssa ei tarvinnut edes miettiä näitä. Se vaan oli molemmille aivan päivänselvää että tää oli nyt tässä. Ei tarvetta tindereille tai muille treffeille enää. Ja se kyllä myös sanottiin ääneen hyvin nopeasti. Ei ekojen treffien jälkeen mutta toisten. Ne tosin oli jo venähtäneet aika pitkiksi.
Näissä sarjadeittailuissa nostaa päätään sellainen vaara, että sen sijaan että etsitään seurustelukandista kolmea vaadittavaa "perusluonteenpiirrettä", ne ruksilistat alkavat venyä kymmeniä tai satoja kohtia käsittäväksi. Ilmankos "Sitä OIKEAA" on hankala löytää.