Ei varmaan ole sopivaa ottaa yksien treffien jälkeen esille, että keskityn yhteen ihmiseen kerrallaan?
Tapasin siis todella kivan miehen, joka haluaa edetä hitaasti, on siis kiinnostunut. Itseäni alkaa ahdistaa todella nopeasti jos ihastun, koska en pysty menemään tinderiin ja juttelemaan muille. Ei vaan kiinnosta yhtään.
Ja oletan että tässä vaiheessa näin kuitenkin tehdään. Hän varmasti ahdistuisi jos toisin esille että keskityn nyt vain häneen? Pitäisi yrittää ottaa viileästi, mutta en tiedä miten pystyn!
Kommentit (167)
Voit keskittyä yhteen ja ottaa jotain muuta kuin tinderin siihen jakamaan ajatuksia muualle. Sen muun ei tarvitse olla toki lauma muita miehiä. Myös muut harrastukset käy.
Kokemus on, että myös miehet haluaa keskittyä vain yhteen, jos kiinnostus on todellista. Seurustelunhan ei tarvitse olla vakavaa. Miehet tosin yleensä haluaa itse sitäkin, koska mustasukkaisuus ja omistamisenhalu on heille pahempi ongelma kuin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on asia joka otetaan esille jo niillä ekoilla treffeillä, koska ideanahan on tutustua toiseen ihmiseen ja hänen ajatusmaailmaansa ym. että ollaanko sitä kuinka samoilla linjoilla asioista vaiko kovinkin erilaisia.
Itse deittailen kerrallaan vain yhtä ja esim tällä hetkellä en deittaile ketään ja uskon, että samoin ajatteleva/toimiva mies on minulle lähtökohtaisesti sopivampi ihminen kuin mies, joka haluaa ja kykenee deittailemaan useampia samaan aikaan.
Ekoilla treffeillä? Valmistaudu pakkeihin. Kuka hullu tuollaiseen suostuu? Sitoutumaan tuntemattomaan ihmiseen?
Haluaa edetä hitaasti: nainen ja perheellistyminen on elämässä prioriteetti ö.
Tuollaista miestä ei oteta "treffikumppaniksi" van laitettaan friend zonelle mappi ö:hön. Hän voi siellä edetä ihan niin hitaasti kuin haluaa - sori siitä jos ei panostus riitä herättämään naisen kiinnostusta.
Katsopa tätä kuvaa. Jos mies "haluaa edetä hitaasti" niin olet jossakin keltaisen ja punaisen välimaastossa.
Vierailija kirjoitti:
Voit keskittyä yhteen ja ottaa jotain muuta kuin tinderin siihen jakamaan ajatuksia muualle. Sen muun ei tarvitse olla toki lauma muita miehiä. Myös muut harrastukset käy.
Kokemus on, että myös miehet haluaa keskittyä vain yhteen, jos kiinnostus on todellista. Seurustelunhan ei tarvitse olla vakavaa. Miehet tosin yleensä haluaa itse sitäkin, koska mustasukkaisuus ja omistamisenhalu on heille pahempi ongelma kuin naisille.
Ei sillä ole väliä, onko miehen elämässä ykköspaikalla harrastus, toinen nainen, kaveri, kaveriporukka, oma äiti, tai eksän lapset.
Raamatussa sanotaan, että vaimosta tulee miehen ruumiinosa - onko miehen työ tämän ruumiinosa? Ei ole. Jos mies ei priorisoi naista/vaimoa, niin siinä tapauksessa hän ei ole missään määrin parisuhdemateriaalia muutenkaan.
Joskus nuorempana itse pidin tällaisia hännystelijöitä ja kaverimiehiä piireissäni, mutta he haluavat väistämättä jossakin vaiheessa panna, ja heidän "seurustelunsa" on sitä, että pannaan ja muutoin hengataan mieskaverien kanssa tai käydään töissä. He ovat apinoita. Ei tällaiseen mieheen kannata tuhlata aikaansa vaan keskittyä omaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on asia joka otetaan esille jo niillä ekoilla treffeillä, koska ideanahan on tutustua toiseen ihmiseen ja hänen ajatusmaailmaansa ym. että ollaanko sitä kuinka samoilla linjoilla asioista vaiko kovinkin erilaisia.
Itse deittailen kerrallaan vain yhtä ja esim tällä hetkellä en deittaile ketään ja uskon, että samoin ajatteleva/toimiva mies on minulle lähtökohtaisesti sopivampi ihminen kuin mies, joka haluaa ja kykenee deittailemaan useampia samaan aikaan.
Ekoilla treffeillä? Valmistaudu pakkeihin. Kuka hullu tuollaiseen suostuu? Sitoutumaan tuntemattomaan ihmiseen?
Kuka suostuu romantisoimaan tuntematonta ihmistä ilman sitoumusta? Et sinä töihinkään mene ilman jonkinnäköistä työsopimusta. Jos tämä ei kelpaa niin sitten tutustutte naisiin orgaanisesti kaveriporukoidenne kautta - ai ei onnistu, no voi voi.
Mikä ihme tuo logiikka, että "haluaa edetä hitaasti eli on kiinnostunut", ihan päinvastoinhan se menee :D