Puolustusvoimat voi viedä kotisi,autosi ja halkosi
Kommentit (24)
Viekööt ne. Kunhan eivät miestä vie.
Tietenkin, ja olisin pelkästään hyvilläni, että pystyisin olemaan siinä tilanteessa maanpuolustukselle avuksi. Minä olen isänmaallinen ihminen ja isänmaani on itsenäinen, demokraattinen Suomi.
Eikä esim. totalitaarinen diktatuuri nimeltään Venäjä. Siellähän nuo on teiltä viety vaikkei ole ollut sotaakaan, ihan vain oligarkkien huviksi, jotta heillä riittää pätäkkää ostella huårilleen linnoja Ranskasta.
Jumalavita,saiskos ne mun 10 vuotta seisseen Pajeron käymään,oisin ihan tyytyväinen.
Paree vaan! Mielummin suomalaisille kuin ry ssi lle!
Vierailija kirjoitti:
Jumalavita,saiskos ne mun 10 vuotta seisseen Pajeron käymään,oisin ihan tyytyväinen.
Varmasti saa. Starttipilottia vaan koneeseen!
Vierailija kirjoitti:
Heh heh! Hyvä kommentti!
Ei kait tuo voi tulla kenelläkään yllätyksenä, jos on lukenut historiaa.
Näin on ollut sodan aikana Suomessa ja myös kaikissa maissa.
Asun kodissa ja sodan aikana tätä on käytetty viestintäkeskuksena, jossa lotat työskennelleet.
Samoin naapurien rakennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vie myös vaimon, puolison, työpaikkaihastuksen, romanssin, ystävät, kaverit, harrastukset, työpaikat, asiakkaat, asunnon, mitä muuta vielä? Vaatteet suoraan päältä?
Vieköön vaikka tuhkatkin pesästä.
Tottakai suu säkkiä myöten poikkeustilanteessa, jota toivottavasti ei tule. Nyt nää hölmöt hysteerikot puhuu että on väistämätön!
Vihervassari kaikessa materialismissaan ei ymmärrä.
Talo? Ihan sama. Sama autonröttelön kanssa. Mutta HALKOIHIN ETTE KOSKE!!!
Vouti vei auton ,tulva talon,vieras mies vaimon.Onpa huoleton olo,kaikkein pahimmat rahanreiät on poissa.
Valmiuslainsäädäntö ei ole mikään uusi asia, paitsi ilmeisesti APlle? Viranomaisilla on hätätilanteessa ihan eri oikeudet kuin normiaikana. Vähän samaan tyyliin kuin palokunta (tai itse asiassa kuka tahansa) saa mennä kirveellä ovesta läpi, jos siellä sisällä on joku pelastettava tulipalosta tms., vaikka tavallisesti siihen ei ole lupaa.
Verottaja vie ne jo ennenkuin puolustusvoimat kerkeää viemään yhtään mitään 😃
No entäs sitten? Saisi viedäkin jos auttaa taistelussa hyökkääjää vastaan.
Sama aloitus niin monta kertaa, että vaikuttaa iigorilta.
Nämä lait on joka maassa.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen vie vessanpönttösi.
Ja pyykinpesukoneen, sitä en tiedä että pyykkääkö ne mun vaatteet ja tuo puhtaana takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Viekööt ne. Kunhan eivät miestä vie.
Miehen vievät ensimmäisenä.
Ei ole autoa eikä halkoja. Kerrostaloasunto on, mutta tuskin se tällä sijainnilla Puolustusvoimia kiinnostaa.