Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolihulluus pakottajat vedettävä oikeuteen valheistaan

Vierailija
04.09.2023 |

On vain kaksi sukupuolta, mutta nykyään äärimmäisen vaaralliset hullut yrittäjät aivopestä lapsia ja aikuisia uskomaan valheen, että "on niitä miljoonia". Tämä hulluus on pysäytettävä.

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Îgor on "sanonut samaa alusta alkaen mutta ihmiset eivät tunnu uskovan".

Näin on. Kovin epäkiitollinen ja raskas on Îgorin työtehtävä. Siitä hänelle niukka korvaus ruplissa maksetaan, ja koko ajan on pelko rintamalle joutumisesta. Haikeaa on, slaavikyykyssä kyynel herahtaa silmään.

Laulun sanat nousevat mieleen:

Oon vain köyhä poika Petroskoista,

ei oo mulla yhtään ystävää.

:,: Sirppi ja vasara ne taivahalla loistaa,

basga haisee, balalaikka soi! :,:

Vierailija
42/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä asialla on sinulle ap henkilökohtaista merkitystä? Millaista vaaraa siitä aiheutuu, että sukupuolia olisi enemmän? - Mitä konkreettista haittaa sinulle siitä, että sukupuoli olsi enemään kuin kaksi? 

Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska huomaan itse miehenä, että on lopulta aika vähän asioita, joissa mielestäni sukupuoli on se kaikkein merkityksellisin asia

Se vaara siinä on, että se toiseen sukupuoleen usutettu lapsi aikuiseksi kasvettuaan tajuaa joutuneensa aivopestyksi ja mutiloiduksi, masentuu vakavasti ja päätyy työkyvyttömyyseläkkeelle.

Monta monta kertaa suurempi vaara on, että Päivi Räsästen tuomitsemat homoseksuaalit nuoret tekevät itsemurhan tai masentuvat työkyvyttömiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ihmisiä ne oikei ovat, jotka haluavat pie elle pojalle sanoa, että et välttämättä ooe poija ja sinusta voi kasvaa nainen jos vain koet olevasi tyttö. Pumpataan pieni täyteen vastakkaisen sukupuolen hormoneja ja lopulta leikataan kikkeli irti. Neopimppi haisee kakalle ja sitä joutuu väkisinkin d ildottamaan auki, koska keho pitää sitä haavana, joka täytyy saada umpeen.

Uskotko ihan aikuisten oikeasti, että esim. Suomessa tapahtuisi noin?  Voin rauhoittaa sinua, että ei tapahdu. Kyllä pojat saavat pitää pippelinsä aikuisikään asti ainakin.

Vierailija
44/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sukupuolihullu näitä tehtailee? Mitä sinulle kuuluu jonkun toisen henkilön sukupuoli? Pidä huoli omasta sukuolestasi, mikä ikinä se sitten onkaan.

Kyllä se kuuluu, ja sinä olet aivopesty uskomaan valheen. On vain kaksi sukupuolta, vaikka te tärähtäneet yritätte manipuloida valheillanne lapsia kouluissakin jo.

Etkö tosiaankaan ole elämäsi aikana tavannut yhtäkään transseksuaalia ihmistä? Kyllä heitä on ihan oikeasti olemassa ja olisi ihan kiva ja toivottavaa, että saisivat elää elämäänsä ihan itsenään. Ei se ole mitenkään sinulta pois.

Vierailija
45/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä asialla on sinulle ap henkilökohtaista merkitystä? Millaista vaaraa siitä aiheutuu, että sukupuolia olisi enemmän? - Mitä konkreettista haittaa sinulle siitä, että sukupuoli olsi enemään kuin kaksi? 

Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska huomaan itse miehenä, että on lopulta aika vähän asioita, joissa mielestäni sukupuoli on se kaikkein merkityksellisin asia

Se vaara siinä on, että se toiseen sukupuoleen usutettu lapsi aikuiseksi kasvettuaan tajuaa joutuneensa aivopestyksi ja mutiloiduksi, masentuu vakavasti ja päätyy työkyvyttömyyseläkkeelle.

Monta monta kertaa suurempi vaara on, että Päivi Räsästen tuomitsemat homoseksuaalit nuoret tekevät itsemurhan tai masentuvat työkyvyttömiksi.

Miten homoseksuaalisuus tähän liittyy? Minä puhuin siitä, mikä vaara on uskotella alle kouluikäiselle pojalle että ehei, tyttö sinä olet kun pukeudut mekkoon. Minäkin olen leikkinyt pikkupoikana serkkutyttöjeni kanssa mekot päällä ja saparo tukassa. Nykytranshörhöt olisivat vetäneet tästä johtopäätöksen, että haluan tytöksi ja käynnistäneet hoidot ilman, että olisin älynnyt mitä tässä tapahtuu.

Vierailija
46/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme jos koulussa ei päästä tavoitteisiin oppimistuloksissa jos siellä ei voida tukea lapsia edes tällaisessa perusasiasta kuin kasvamaan tytöiksi tai pojiksi.

Jotkut ovat jotain muuta mutta jos heitä on vaikka alle prosentin väestöstä niin miksi lähdetään näin voimakkaasti tukemaan heitä.

Väitätkö, että jokainen pojaksi itsensä tunteva poika ei saisi kasvaa poikana tai tytöksi itsensä tunteva tyttö ei saisi kasvaa tyttönä?

Vierailija
47/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sukupuolihullu näitä tehtailee? Mitä sinulle kuuluu jonkun toisen henkilön sukupuoli? Pidä huoli omasta sukuolestasi, mikä ikinä se sitten onkaan.

Kyllä se kuuluu, ja sinä olet aivopesty uskomaan valheen. On vain kaksi sukupuolta, vaikka te tärähtäneet yritätte manipuloida valheillanne lapsia kouluissakin jo.

Etkö tosiaankaan ole elämäsi aikana tavannut yhtäkään transseksuaalia ihmistä? Kyllä heitä on ihan oikeasti olemassa ja olisi ihan kiva ja toivottavaa, että saisivat elää elämäänsä ihan itsenään. Ei se ole mitenkään sinulta pois.

Minä olen pannut yhtä maksullista transnaista. Ihan mies se on, vaikka tunteekin itsensä naiseksi. Katson, on eri asia tuntea itsensä vaikka pesukoneeksi, voi yrittää laittaa itseään pesukoneen näköiseksi, muttei siitä huolimatta pysty muuttumaan oikeaksi pesukoneeksi.

Vierailija
48/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pannut yhtä maksullista transnaista. Ihan mies se on, vaikka tunteekin itsensä naiseksi. Katson, on eri asia tuntea itsensä vaikka pesukoneeksi, voi yrittää laittaa itseään pesukoneen näköiseksi, muttei siitä huolimatta pysty muuttumaan oikeaksi pesukoneeksi.

Olet siis homo. Mikä sai kiinnostumaan naisen näköisistä miehistä?

Vierailija
49/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei yllytä lapsia olemaan muuta kuin ovat. On kuitenkin parempi että näistä asioista puhutaan, ei tule yllätyksiä matkan varrella. Ymmärrän että räsäsläisistä tällainen kehitys on tie suoraan helvettiin mutta täysijärkisille, rationaalisille (tämä ei tietenkään koske eräänkin puolueen ihmisenkuvatuksia) suomalaisille tässä(kään) asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Ei todellakaan ole täysijärkistä tai rationaalista väittää pikkulapsille, että sukupuolta voi muuttaa. Kun sitä ei voi. Erilaisten ihmisten hyväksyntää on koulussa käsittääkseni opetettu iät ja ajat.

Genderspessuilu on vähäjärkisyyden merkki. Pidän joka ikistä sellaista ihmistä yksinkertaisena, joka kuvittelee, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi tai että sukupuolta voi vaihtaa. Todella yksinkertaisena. Idioottina. Uusi sateenkaarilippu on hölmöläisen leima.

Minun on kyllä vaikea uskoa, että Suomen kouluissa lapsille jotain tuollaista väitettäisiin ja yritettäisiin heitä väenväkisin käännyttää. Toinen asia on, että jo melko nuorena lapsi voi kokea olevansa väärää sukupuolta ja tämän ilmiön kyllä lastenlääkärit tietävät. 

Vierailija
50/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten homoseksuaalisuus tähän liittyy? Minä puhuin siitä, mikä vaara on uskotella alle kouluikäiselle pojalle että ehei, tyttö sinä olet kun pukeudut mekkoon. Minäkin olen leikkinyt pikkupoikana serkkutyttöjeni kanssa mekot päällä ja saparo tukassa. Nykytranshörhöt olisivat vetäneet tästä johtopäätöksen, että haluan tytöksi ja käynnistäneet hoidot ilman, että olisin älynnyt mitä tässä tapahtuu.

Kuule, eiköhän ihminen tiedä mikä on. Ei ketään saa aivopestyä sukupuolestaan. En minäkään alkanut uskoa jumalaan vaikka koko nuori ikäni aivopestiin uskomaan. Kun taipumusta johonkin ei ole niin ei ole. Ei heteroakaan saa suostuttelulla homoksi. Eikä sinua saa puhumalla älykkääksi, sinä pysyt tyhmänä koska olet sitä.

Vierailija
51/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuolinen on biologiselta sukupuolelta mies tai nainen, joka yrittää kovasti ahtautua vastakkaisen sukupuolen stereotypioihin. Transsukupuoliset vahvistavat sukupuolen binäärisyyden kahdella eri tasolla. Kuten myös muusut. Sinänsä ironista, että mitään muutahan ne ei niin haluakaan kuin rikkoa sukupuolinormeja, mutta käytöksellään kuitenkin vahvistavat niitä.

Vierailija
52/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: kuka täysjärkinen uskoo, että lapsia jotenkin usutetaan toiseen sukupuoleen. Räsäs esimerkillä tarkoitin vaan sitä, että on ylipäätään vaarallista jos ihminen ei saa aidosti olla sitä miten itsensä kokee.

Vierailija
53/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäyttö muutetaan/sanojen merkitykset muutetaan, kielletään biologiset faktat (esim. se, että naisilla on kuukautiset, koska he ovat naisia), naisten urheiluun tulee biologiset miehet rikkomaan ennätyksiä jne.

Vierailija
54/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on varmaan kyllä taustalla ollut vähän jotain suurempaa mielenterveyshässäkkää, jos yhden kristityn naisen sanat ajavat itsemurhaan. Ällöttävää tunnemanipulointia ja vastuun siirtelemistä.

Yksikään homoseksuaali ei ole Suomessa tehnyt itsemurhaa Päivi Räsäsen puheiden perusteella.

Vierailija
55/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: kuka täysjärkinen uskoo, että lapsia jotenkin usutetaan toiseen sukupuoleen. Räsäs esimerkillä tarkoitin vaan sitä, että on ylipäätään vaarallista jos ihminen ei saa aidosti olla sitä miten itsensä kokee.

Ei iatrogeeninen hedelmättömyys ja itsensä mutiloiminen ole "aitona omana itsenään olemista". Ellei mielenterveysongelma ole sitten se minuuden määrittävä tekijä, kuten näillä näkyy olevan.

Vierailija
56/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ihmisiä ne oikei ovat, jotka haluavat pie elle pojalle sanoa, että et välttämättä ooe poija ja sinusta voi kasvaa nainen jos vain koet olevasi tyttö. Pumpataan pieni täyteen vastakkaisen sukupuolen hormoneja ja lopulta leikataan kikkeli irti. Neopimppi haisee kakalle ja sitä joutuu väkisinkin d ildottamaan auki, koska keho pitää sitä haavana, joka täytyy saada umpeen.

Uskotko ihan aikuisten oikeasti, että esim. Suomessa tapahtuisi noin?  Voin rauhoittaa sinua, että ei tapahdu. Kyllä pojat saavat pitää pippelinsä aikuisikään asti ainakin.

Mutta kuinka kauan? Mikä on tilanne 15 v kuluttua?

Vierailija
57/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolihulluus-keskustelua löytyy seksiosioon piilotettuna:

Siis sinut sensuroidaan jos kerrot tieteellisen faktan että sukupuolia on kaksi? Mitä hulluutta tämä on nykypäivän suomessa?

https://www.vauva.fi/keskustelu/5035813/siis-sinut-sensuroidaan-jos-ker…

Vinkkinä vaan. Sukupuoliketjut joko poistetaan nopeasti tai haudataan seksiosioon.

Vierailija
58/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteellinen fakta on, että nisäkkäillä (johon ihminenkin kuuluu) on kaksi sukupuolta. Tästä tosiasiasta ei pääse mihinkään. Miten sitten kukin sukupuoltaan ilmentää, on toinen juttu. Harvemmin ihminen on "stereotyyppinen". Silti 99% ihmisistä määrittelee vastaantulevan ihmisen joko naiseksi tai mieheksi sekunnin kymmenysosassa. Transihmisetkin haluavat olla joko miehiä tai naisia. 

Vierailija
59/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, eiköhän ihminen tiedä mikä on. Ei ketään saa aivopestyä sukupuolestaan. En minäkään alkanut uskoa jumalaan vaikka koko nuori ikäni aivopestiin uskomaan. Kun taipumusta johonkin ei ole niin ei ole. Ei heteroakaan saa suostuttelulla homoksi. Eikä sinua saa puhumalla älykkääksi, sinä pysyt tyhmänä koska olet sitä.

No, jäädään odottelemaan vastausta siihen kumpi olikaan oikeassa, kun seuraavassa n. 10 vuodessa alkaa tulla dataa etenkin Yhdysvalloista, joissa hyvin pienille lapsille on aloitettu hoitoja esimerkkini kaltaisilla hyvin mitättömillä perusteluilla. Toki sinun vihervassariaivoillasi nämä mutiloidutkin lapsetkin ovat vain transfobisia omasta kehostaan.

Vierailija
60/169 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuolinen on biologiselta sukupuolelta mies tai nainen, joka yrittää kovasti ahtautua vastakkaisen sukupuolen stereotypioihin. Transsukupuoliset vahvistavat sukupuolen binäärisyyden kahdella eri tasolla. Kuten myös muusut. Sinänsä ironista, että mitään muutahan ne ei niin haluakaan kuin rikkoa sukupuolinormeja, mutta käytöksellään kuitenkin vahvistavat niitä.

Teikäläiset eivät ilmeisesti ikinä kykene asiaa ymmärtämään. Ei kai kukaan sinällään ole kieltänyt etteikö olisi kahta biologista sukupuolta (tosin näitä harvinaisia kromosomopoikkeavuuksiakin on), mutta miksi jotkut yksilöt haluavat ahtautua vastakkaisen sukupuolen stereotypioihin? Haluavat rikkoa sukupuolinormeja? Eiköhän sinä ole vähän syvempääkin mekanismia takana. Näitä ihmisiä on ollut halki ihmiskunnan historian. Joissain kulttuureissa aiempina aikoina olivat täysin hyväksyttyjä ihmisiä, mutta aikoina joina heitä on kivitetty kuoliaiksi ei varmaankaan voida väittää heidän "halunneen vain rikkoa sukupuolinormeja".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi