Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt menehtyä sairauden iskiessä. En mene enää lääkäriin tai pyydä apua.

Vierailija
03.09.2023 |

Esimerkiksi jos tulee sydänkohtauksen oireet niin päätän antaa olla. Tai mitä vain mikä voi aiheuttaa kohtalokkaan seurauksen.
Eri asia sitten jos on jokin vaikka haava, voin käydä hoitamassa mutta muuten annan olla.

Olen päättänyt tyytyä kohtalooni enkä halua enää olla tässä elämässä yhtään sen kauempaa kuin on pakko.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Junan alle meneminen on epävarmaa, joten huono ratkaisu. Samoin on myös kaikki muutkin ratkaisut, joissa vaarannetaan sivulliset.[/quote]

Asun radan varressa ja kyllä niistä ei ole yksikään jäänyt henkiin...

Onneksi on laantunut, 1990 luvulla aika tiuhaa oli

Vierailija
22/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuwten saa kuolla mutta koronaan ei. Yritettiin saada pakkorokotukset jotta ihmiset eivät kuolisi "koronaan". Piikithän on todellisuudessa depopulaatiopiikkejä, nyt ylikuolleisuus 20% ja nousee vaan.

No enpähän ole vieläkään kuollut, vaikka pari piikkiä otin ja mihinkä siinä nyt sitten pitäis kuolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkennut jalka on aika ikävä mukana raahattava. Voit tietysti vetää riekaleet itse rälläkällä irti.

Vierailija
24/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ajatteluasi, koska itse ajattelen samalla tavalla. Sairaanhoito rääkkää ihmistä. Miksi pitää hoitaa laitoksessa 10 vuotta, jos haluaa kuolla. Kysykää potilaaltakin, ennen kuin varastoitte elävän ihmisen hoitolaitokseen vuosikausiksi.

Vierailija
25/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mihin sairastut. Yleensä tarpeeksi kovat kivut ajaa jäärätkin hoidon pariin.

Jos minuun iskee jotain kipuja, pääsen kyllä tuon kilometrin verran junaraiteille. Siitä menee pikajuna raiteella 4 kohtalaisen usein.

Mites ne iankaikkisuusasiat?

Vierailija
26/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän pakko oo olla enään hetkeekään kohti parempaa paikkaa vaan

Vierailija
27/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mihin sairastut. Yleensä tarpeeksi kovat kivut ajaa jäärätkin hoidon pariin.

Jos minuun iskee jotain kipuja, pääsen kyllä tuon kilometrin verran junaraiteille. Siitä menee pikajuna raiteella 4 kohtalaisen usein.

Tuo paskamainen teko on traumatisoinut pahasti ison osan junan kuljettajista.

Ei sillä ole väliä. Minä on tärkein.

Minusta, Minulle, Minuun - Minun kauttani, Minua ilman.

Vierailija
28/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vaan sallittu, tällä palstalla olisi kyetty ratkaisemaan Suomen sote ongelma nopeasti ja halvalla.

Ei tarkoita että julkiset päättäjämme olisivat jotenkin huonoja, VAAN että tällainen keskustelufoorumi on käsittämättömän tehokas ongelmanratkaisuympäristö.

Mutta tällainen ei vaan sovi nykykulttuuriin.

Veikkaan että ratkaisusta olisi tullut hieman rosoisempi mutta kustannuksiltaan vain 60% nykyisestä. Tähän päästään karsimalla turhat lääkärikäynnit etävastaanotoiksi sekä keskittämällä vakavammat jutut jo toimiviin suuriin yksiköihin.

Ambulansseja enemmän, sairaalarakennuksia vähemmän.

Ja mikään ei saa olla täysin ilmaista, muutoin käyttäjästä tulee heti tuhlari.

Vierailija
29/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän pakko oo olla enään hetkeekään kohti parempaa paikkaa vaan

Siis, sinä luulet ihan todella, että tap pamalla itsesi pääset parempaan paikkaan.

Ei, sehän on murha ja sitäpaitsi ilman Herraa Jeesusta ei Taivaaseen pääse.

Helvetin tulet polttaa karrelle ikuisesti pelastumattoman itsemurhaajan yhä uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
30/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi vaan sallittu, tällä palstalla olisi kyetty ratkaisemaan Suomen sote ongelma nopeasti ja halvalla.

Ei tarkoita että julkiset päättäjämme olisivat jotenkin huonoja, VAAN että tällainen keskustelufoorumi on käsittämättömän tehokas ongelmanratkaisuympäristö.

Mutta tällainen ei vaan sovi nykykulttuuriin.

Veikkaan että ratkaisusta olisi tullut hieman rosoisempi mutta kustannuksiltaan vain 60% nykyisestä. Tähän päästään karsimalla turhat lääkärikäynnit etävastaanotoiksi sekä keskittämällä vakavammat jutut jo toimiviin suuriin yksiköihin.

Ambulansseja enemmän, sairaalarakennuksia vähemmän.

Ja mikään ei saa olla täysin ilmaista, muutoin käyttäjästä tulee heti tuhlari.

Todella hyvä kommentti. Työpaikoillakin, varsinkin isoilla, pitäisi olla anonyymi keskustelufoorumi, jossa näkemyksiä voisi esittää vapaasti ilman leimautuminen pelkoa. Itseasiassa, aloin nyt ihmetellä, miten voi olla että näin ei jo ole..??

AVn ansiota tämäkin tulevaisuusvisio.

Vierailija
31/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

5

Vierailija
32/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten saa kuolla mutta koronaan ei. Yritettiin saada pakkorokotukset jotta ihmiset eivät kuolisi "koronaan". Piikithän on todellisuudessa depopulaatiopiikkejä, nyt ylikuolleisuus 20% ja nousee vaan.

Tyypillistä koronatrollausta on juuri se, ettei myönnetä, että koronaan kuollaan vieläkin. Aina syy on muka piikit.

Ylikuolleisuutta on niissäkin maissa missä ei rokotettu, mutta sekös näitä kiinnostaa...

Vierailija
33/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut taas hankkivat itse omia kanaviaan pitkin toimivia kipulääkkeitä, koska sellaisia ei apteekista saa ostettua eikä lääkärikään sellaisia anna.

Vierailija
34/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nykyään lääkäriin pääse eikä saa apua, joten näinhän se on.

Joka ainoam päivystyspotilas pääsee lääkäriin.

Vierailija
35/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten saa kuolla mutta koronaan ei. Yritettiin saada pakkorokotukset jotta ihmiset eivät kuolisi "koronaan". Piikithän on todellisuudessa depopulaatiopiikkejä, nyt ylikuolleisuus 20% ja nousee vaan.

Sinullahan on outoa "tietoa". Eivät viralliset Suomen tai Euroopan tilastot tuollaista näytä. Taidat olla aito trumppilainen hörhö.

Vierailija
36/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä äitini että tätini sairastivat syöpää. Eivät menneet lääkäriin. Oli tuskaista katsoa asiaa vierestä, mutta jälkeenpäin olen jollain tapaa ymmärtänyt molempien päätöstä. Elivät ns. normaalia elämää monta vuotta ilman rankkojen hoitojen sivuvaikutuksia. Kipuja oli kylläkin enkä tiedä miksei kumpikaan hakenut lääkäriltä edes kipulääkettä.

Vierailija
37/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nykyään lääkäriin pääse eikä saa apua, joten näinhän se on.

Aina olen päässyt tk-lääkäriile, kun tosi tarve on ollut.

Apua on saanut.

Joskus on jopa vastasnoton sairaanhoitoja soittanut kotiin, ja ilmoittanut, että sinun vastaanotto aikaa nopeutettu, pääset jo tällä viikolla lääkäriin

Vaikka olen saanut ajan seuraavalle viikolle.

N.68 v.

Vierailija
38/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä äitini että tätini sairastivat syöpää. Eivät menneet lääkäriin. Oli tuskaista katsoa asiaa vierestä, mutta jälkeenpäin olen jollain tapaa ymmärtänyt molempien päätöstä. Elivät ns. normaalia elämää monta vuotta ilman rankkojen hoitojen sivuvaikutuksia. Kipuja oli kylläkin enkä tiedä miksei kumpikaan hakenut lääkäriltä edes kipulääkettä.

Valtaosa syövistä pystytään nykyään hoitamaan. Läheskään kaikki tapaukset eivät vaadi hirvittävän raskaita hoitoja. Tuskin sinun äitisi ja tätisi tiesivät millainen hoito olisi heille riittänyt. Ehkä kuolivat ja kärsivät turhaan.

Vierailija
39/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama päätös, joskin minulla on jo runsas kokoelma hengenvaarallisia sairauksia. Ei että Suomessa nyt mihinkään hoitoa saisikaan.

Vierailija
40/42 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa syövistä pystytään nykyään hoitamaan. Läheskään kaikki tapaukset eivät vaadi hirvittävän raskaita hoitoja. Tuskin sinun äitisi ja tätisi tiesivät millainen hoito olisi heille riittänyt. Ehkä kuolivat ja kärsivät turhaan.

Kaikki meistä joskus kuolee. Itse hakeutuisin hoitoon, mutta jokaisella on oikeus päättää omasta elämästään. He valitsivat näin ja kunnioitan heidän päätöksiään, vaikka minä tekisin toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan