Näemmä tapasin netissä todella epävakaan (?) miehen. Apua. Miten tästä eroon ilman harmia?
Alkuun vaikutti ihan mukavalta. Nauroin paljon hänen jutuilleen. Oli kyllä vähän ylivilkkaan oloinen ja innostui todella paljon esimerkiksi juuri siitä kun sai minut nauramaan ja alkoi laittamaan viestejä päivittäin ja paljon.
Rauhassa olemme tutustuneet vain viestittelemällä, emme ole koskaan tavanneet.
Kuitenkin puhuimme tapaamisesta ja sovimme erään päivän. Hyvissä ajoin kuitenkin jouduin perumaan oman esteeni vuoksi.
Siitä sitten todella sekosi? Kertoi miten loukkaantui ja pitkällä viestillä laittoi miten olen häntä nyt satuttanut, poisti minut sosiaalisesta mediasta ja käski minun olemaan nyt omissa oloissani häpeämässä itseäni (:D).
Pahoittelin tilannetta mutta tuossa vaiheessa tajusin ettei nyt taida mies olla ihan täyspäinen.
Sitten alkoi laittamaan viestejä, että haluaa sopia, pitää minusta, paljon sydämiä ja jatkuvaa pommitusta vaikka en vastannut enää kuin harvakseltaan koska tuo tosiaan oli niin outoa kaikkineen.
Sitten päätin, että olen nyt mukava ja kerron, että varmaan hänenkin kannaltaan parempi, että lopetamme yhteydenpidon ja toivotin hyvät jatkot.
Vaikutti kunnioittavan päätöstä ja pyysi minun poistamaan hänen kaikki yhteystiedot.
No ajattelin, että se oli siinä.
No mutta ei, laittelee viestejä, pitkää selitystä kuinka pitää minusta ja että kyllä me voimme vielä sopia ja sydämiä, samaan aikaan kuitenkin syyttää minua mutta kuitenkin haluaisi nähdä ja jatkaa tutustumista jne.
Voi luoja. Vähän tuntuu pahalta ja toisaalta oudolta. En haluaisi yhtään provosoida millään tavoin koska pelkään voiko alkaa stalkkaamaan tms. Jätän viestin huomiotta? Vai uskaltaako suoraan vain estolistalle laittaa?
En haluaisi olla ilkeä mutta mitähän te neuvoisitte?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Fiksujen aikuisten pitää selvittää asiat puhumalla. Sovitte tapaamisen, menet sinne ja käytte asiat läpi. Näin ei jää kellään mitään hampaankoloon tai epäselväksi. Itsellesikin tulee parempi mieli ja helpottunut olo tämän jälkeen. Ghostaaminen on epäkypsien, vallantunteesta nauttivien pelkureiden toimintatapa.
Et sitten tiedä mitään psyykkisesti sairaista?
Blokkaa se mies. Et ole missään selitysvelassa aivan vieraalle hyypiölle. Estot päälle kaikissa kanavissa ja heti! Noita hyypiöitä riittää tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksujen aikuisten pitää selvittää asiat puhumalla. Sovitte tapaamisen, menet sinne ja käytte asiat läpi. Näin ei jää kellään mitään hampaankoloon tai epäselväksi. Itsellesikin tulee parempi mieli ja helpottunut olo tämän jälkeen. Ghostaaminen on epäkypsien, vallantunteesta nauttivien pelkureiden toimintatapa.
Naisen pitää asettaa itsensä väkivallan ja vainoamisen uhan alle, jottei miehelle tule paha mieli? Jotain rajaa nyt :D
Mene ap oma turvallisuus edellä eli ilman mitään lisäviestejå enää mies estoon.
Aikamoista kärjistystä ja miesvihaa kuvitella, että ap olisi todellisessa vaarassa vain sen takia, että mies purki oikeutettua pettymystään parilla viestillä. Jotain rajaa nyt näihin pelkoihin ja hysteriaan!
Ei ole kärjistystä ja miesvihaa, jos mies antaa itsestään sekopäisen ja epävakaan vaikutelman viesteissä. Kyllä ap:lla on ensisijainen velvollisuus ajatella omaa hyvinvointiaan eikä jonkun raivohullun nettiviestimiehen mielipahaa.
Muuten komppaan, mutta voisko ton hyvinvoinnin vaihtaa vaikka terveydeksi? Tulee vaan nuo poliittiset korniudet mieleen, en voi sille mitään.
Älä missään tapauksessa kerro sille esim. työpaikkaasi, kotiosoitettasi, missä liikut tai harrastat tai mitään muutakaan yksilöityjä tietoja ettei ala stalkkaamaan livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tollainen nettideittituttavuus. Tavattiin kyllä kerran, mutta kun seuraavan jouduin perumaan, niin tuli järjetön haukkumisviesti vastaukseksi. Mulla kuulemma on esimerkiksi silmät pussien alla (kyllä, niin raivona oli), ja olen pummi, jonka äiti elättää.
Estin vaan kaikkialla, eikä enää koskaa ottanut tai yrittänyt ottaa yhteyttä.
Tsemppauksen sanat siis, että voi olla harmitonkin.
Silmät pussien alla?
Esko Aho ennen luomileikkausta.
Vierailija kirjoitti:
jos jännän haluaa niin jännän saa
Hulluahan ei kukaan ikinä halua.
Alan jatkossa ghostaamaan miehet, kun ei kiinnosta.
Olen niin kyllästynyt ottamaan vastaan pettymystä, kiukkua, roikkumista sun muuta tunneryöppyä miehiltä, jotka olen torjunut asiallisesti tapailuvaiheessa. Ei riitä muuten jaksaminen deittailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla pitkässä keskustelusuhteessa psyyk.sairaan kanssa muttei tiedä?
Mitäs läksi, kestä leikki loppuun asti. Opit lukemaan jatkossa merkkejä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kyllästynyt ottamaan vastaan pettymystä, kiukkua, roikkumista sun muuta tunneryöppyä miehiltä, jotka olen torjunut asiallisesti tapailuvaiheessa. Ei riitä muuten jaksaminen deittailua.
Mitäpä jos et tapaisi ketään enää. Kun et onnistu lukemaan pikku vihjeitä heti kättelyssä.
Esim .kaulatatuoinnit, hakar...stit seinällä, viinanjuonti, vankilahistoria jne.
Nää kullannuput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla pitkässä keskustelusuhteessa psyyk.sairaan kanssa muttei tiedä?
Mitäs läksi, kestä leikki loppuun asti. Opit lukemaan jatkossa merkkejä paremmin.
No kyllä paremmilla hoksottimilla varustettu sairas pystyy vedättämään tai piilottamaan piirteitään vähän pitempään. Kyse uudesta tuttavuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos et tapaisi ketään enää. Kun et onnistu lukemaan pikku vihjeitä heti kättelyssä.
Esim .kaulatatuoinnit, hakar...stit seinällä, viinanjuonti, vankilahistoria jne.
Nää kullannuput.
Jatkan deittailua ja jatkan miesten torjumista siihen saakka, että tapaan sen yhden miehen, jonka seurassa on turvallista ja hyvä olla ja joka viehättää minua ulkonäöllään ja olemuksellaan.
Ilman selityksiä yhteydenpidon lopetus ja estot päälle. Sinun ei tarvitse välittää hänen selviytymisestään tai pärjäämisestään, sinä et ole siitä vastuussa.
Estä se joka paikasta. Ei ole kasvanut mieheksi jos ei vastoinkäymisiä osaa käsitellä.
Harkitsin just tinderiä, mutta tämä oli hyvä muistutus, että ei kannata. Itsekin tullut törmättyä siellä muutamaan hulluun. Pelottavaa miten ihan normaalin näköisistä miehistäkin voi kuoriutua vaikka ja mitä.
Ota (tarvittaessa) Poliisin yhteyttä, niin eiköhän sieltä kerrota ohjeet, joilla eteenpäin... Rikosuhripäivystys auttaa myös. Ei kannata omien neuvojen varaan, eikä yksin nettiohjeiden varaan.
- Järjestäytynyt vainoaminen on rikosnimike nykyään.
Lopeta kaikki yhteydenpito ja pidä huolta itsestäsi. Yhtään et tiedä kuka hän on.
Pläääh. Mulle kävi samansuuntaisesti, paitsi että mies ei mitenkään maanisena paukuttanut viestejä eikä saanut itseäni nauramaan. Jouduin perumaan tapaamisen ja miehellä meni herne nenuliin pahimman kerran. Jotenkin meni maku koko tyyppiin.
Jos jokin on epämiehekästä, on se nillittäminen ja mykkäkoulun pitäminen.
Ja kyllä, pahoittelin asiaa ja ehdotin uusia tapaamisaikoja, mutta herra päätti mielummin olla vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Pläääh. Mulle kävi samansuuntaisesti, paitsi että mies ei mitenkään maanisena paukuttanut viestejä eikä saanut itseäni nauramaan. Jouduin perumaan tapaamisen ja miehellä meni herne nenuliin pahimman kerran. Jotenkin meni maku koko tyyppiin.
Jos jokin on epämiehekästä, on se nillittäminen ja mykkäkoulun pitäminen.
Ja kyllä, pahoittelin asiaa ja ehdotin uusia tapaamisaikoja, mutta herra päätti mielummin olla vihainen.
Montako oharia oot ite kattonu sormien läpi?
Estoon ja täysi hiljaisuus, ei mitään yhteydenpitoa. Toivot, että löytää pian uuden uhrin. Ei muita vaihtoehtoja, saat muuten riesan joka ei lähde millään.