Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies alkoi kritisoida tyttäreni leikkimistä, kurja fiilis

Vierailija
03.09.2023 |

Olemme tapailleet tässä kuukauden päivät ja tämä oli ensimmäinen kerta kun rohkaistuin kutsumaan tämän miehen meille - en halunnut tuoda ketään ventovierasta tapaamaan tytärtäni 6v.

Ilta sujui hyvässä yhteisymmärryksessä ja hauskaa oli. Tyttäreni tuli sitten loppua kohden esittelemään itsensä ja alkoi leikkiä olohuoneessa vähän kovaäänisemmin koska oli jotenkin levoton vielä koulusta. Oli siis rajuja leikkejä ja vaikka saattoi kaataa jonkun esineen lattialle.

Tapailumies sitten tässä vaiheessa tokaisi lapselle että "mitäs jos leikkisit vähän rauhallisemmin" ja katsoi minua merkitsevästi. Minä aloin nähdä punaista koska kyllä meillä ääntä taloon mahtuu ja minusta on ihanaa kun lapset ovat vielä pieniä ja meillä on eloisaa. En toisin sanoen reagoinut miehen pyyntöön mitenkään ja mies alkoi pikkuhiljaa tehdä lähtöään muutenkin.

Jäi vaan koko illasta nyt kurja olo koska tämä mies koki oikeudekseen komennella mun lastani. En edes tiedä voiko tapailu jatkua jos nyt menee jo sukset ristiin kasvatusnäkemysten takia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtisi puuttumaan kovin helposti toisen perheen tapoihin ja kasvatukseen. En pidä sopivana.

Vierailija
22/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan sinkkuäidit eivät edes rakasta sitä uutta kumppaniansa.

Miehet vain luulevat että he rakastavat heitä

Byäää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelit jotain uusperhettä heti leikkiä niin tottakai otat selkeästi miehen mukaan kasvattaja-aikuiseksi vaikka ei lapsen isä olekaan. Eihän siitä tule mitään jos samassa taloudessa ollaan ja lapsi huutaa huolehtivalle aikuiselle että sinä et minua määrää. Kun ei se biologinen vanhempi kuitenkaan 100% ajasta ole paikalla ja lapsi voi /ceillä hetkenä minä hyvänsä.

Vierailija
24/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaisena tapailumiehenä voisin sanoa että itse pyrin pitämään mielessä kysymyksessä olevan tapailunaisen pentujen koti. Voi olla ainoa paikka missä saavat peuhata.

Vierailija
25/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Red flag. Mies ei kestä ettei saa jakamatonta huomiota.

ei mies tule myöskään kestämään kasvattamatonta kauhukakaraa, joten teillä ei ole tulevaisuutta

Vierailija
26/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään lähtisi puuttumaan kovin helposti toisen perheen tapoihin ja kasvatukseen. En pidä sopivana.

samaa mieltä. yhdenkään miehen ei kannata sekaantua elämässään epäonnistuneeseen yh-mammaan. siitä ei seuraa mitään hyvää.

Kyllä se on niin että pitää olla ehtaa eikä mitään kierrätyskampetta.

Vierailija
27/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suosittele minkään uusperheen rakentamista. Jatka tapailua ilman lasta. Ja ihan rauhassa tutustu mieheen, ei tuosta voi vielä mitään päätellä. Joskus 7 vuoden päästä pääset luonteesta ynmärrykseen😊

Vierailija
28/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ristiriitaista, että esim. koulussa opettajat ja kouluavustajat saavat vapaasti komentaa lasta, mutta tapailumies ei missään tapauksessa saa niin tehdä.

Vierailija
29/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin typerä, että esittelee kuukauden tapailtuaan jo lapselle? Kunnon wt meininkiä

Minä otin lapseni mukaan kolmansille treffeille, mies myös. Menimme treffeille Hoploppiin ja melkein kaikki seuraavatkin treffit tapahtuivat lapsiperhemerkeissä. Samoin ensimmäistä kertaa yökylässä olivat kaikki lapswt mukana. Nyt olemme naimisissa.

T. Akateeminen, ylintä tuloluokkaa

Vierailija
30/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulosti ihan järveältä. Mitä esineitä lapsi kaatoi lattialle ap?

Vierailija
31/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuiset keskustelevat keskenään, minusta ei ole ok, että lapsi tulee riehumaan ja pitämään meteliä siihen viereen.

Eikä ole ok, ettei oma vanhempi kiellä lastaan, vaan sen joutuu tekemään vieras.

Terveisin 6 lapsen äiti

Vierailija
32/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsi kaatoi?

Vierailija
33/33 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä kyllä maailmaan ääntä mahtuu -ihmiset. Puistattaa koko sanonta. Sen on selvästi keksinyt joku empatiakyvytön ekstrovertti, jonka on vaikea tajuta, että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia ja jotkut ovat äänille herkkiä ja ääniherkkyys on hermostollinen ominaisuus, jolle ei voi mitään. Toivottavasti mies tajuaa omaa parastaan ja etsii itselleen hiljaisemman uusioperheen.