Suomessa vaan ei voi olla puolueen johtavassa asemassa henkilöä, joka on pyromaani, murtovaras, rattijuoppo, vainooja ja lisäksi kissojen tappaja!!! Ei vaan voi olla näin!
Lapin käräjäoikeuden mukaan Näkkäläjärvi tunkeutui kolmen kaverinsa kanssa inarilaisen naisen mökkiin. He t ap poivat naisen kissan. Näkkäläjärvi myönsi hak anne ensa kissaa lapiolla.
-Se oli pyhäinhäväistys. Se oli niin kamala tapahtuma, että olen yrittänyt unohtaa sen. Olisin tarvinnut henkistä apua, kun se tapahtui,Ritva muistelee.
Rouvan mukaan mökkiin murtauduttiin hänen ollessa muualla.
He ruiskuttivat spraymaalia nukkuvien kissanpentujen silmiin ja juoksivat niiden perässä metsään. Sitten he teloivat kissat kit uvi ksi. Sen jälkeen he sytyttivät risuilla nuotion ja ryhtyivät polttamaan pentuja. Lopulta he heittivät spraymaalipulloja tuleen, niin että kissat räj ähtiv ät.
Ritva kertoo soittaneensa itse poliisit paikalle.
- Sitten minä vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut, kun löysin emokissan kit uva na palavasta nuotiosta. Siinä vaiheessa soitin poliisit paikalle. Silloin oli minun 50-vuotissyntymäpäiväni. Siitä tuli surujuhla otin sen todella raskaasti.
Rouvan mukaan mökki oli myös tuhottu. Saman todistavat poliisin kuvat rikospaikalta.
- Astiakaappi oli vedetty alas sekä uuni oli laitettu päälle, jotta mökki palaisi. Onneksi olin katkaissut sähköt ukkosen takia edellisenä iltana.
Ritva kertoo kissojen tapp ami sen olleen joka kesäinen ilmiö.
.
Eli myös tuh opo lton yritys
Py ro ma ani !!!
.
https://www.seiska.fi/kotimaa/tapaus-mikkel-nakkalajarvi-nyt-puhuu-kiss…
Kommentit (36)
Hän on saamelainen siksi hän saa tehdä mitä huvittaa ja jos kritisoit olet rösisti
Vierailija kirjoitti:
Mummo sanoo näin:
.
Ritva kertoo
kissojen tappamisen
olleen
joka
kesäinen
ilmiö
.
.
.
.
Vainoamista
Olet psykoosissa, soita 112.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hurja juttu. Kyse on kuitenkin siitä, onko hän nykyään jollain tapaa vaaraksi muille ihmisille? Ei ole sellaista tullut esille. Minä tiedän politiikassa toimivia "kunnollisia" ihmisiä, jotka ei todellakaan kohtele toisia niin hyvin, että kannattaisi olla mukana puoluetoiminnassa. Ei vaan tule esille, kun ei kukaan halua suututtaa sellaisia hankalia ihmisiä.
Pitäisi muistaa, että teini jossain epävakaassa mielentilassa on eri asia kuin aikuisena. Ehkä on voinut parantua niistä ajoista.
Ei ole siitä kyse.
Kyse on siitä, millainen arvomaailma on tällaisella tyypillä, millainen oikeudentaju, millainen moraali, millainen etiikka.
Tämä ihminen on mukana päättämässä meidän asioista (vaikka ei olisi eduskunnassa, mutta jos on mukana vaikuttamassa suuren puolueen kautta). Onko hän sopiva sellaiseen työhön jossa on poliittista vaikutusvaltaa?
Empatiakyvytön ja sadistinen hirviö tuo on. Sellaiset piirteet eivät katoa iän myötä. Järjestelmällistä sadismia ja kiduttamista.
Olen oikeasti aivan järkyttynyt. Muistan uutisoinnin tuosta tapauksesta, en yhdistänyt tähän tyyppiin. Aivan järjetöntä. Demareilta tarvitaan nyt samaa kuin persuilta vaadittiin - laittakaa se pois virasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo sanoo näin:
.
Ritva kertoo
kissojen tappamisen
olleen
joka
kesäinen
ilmiö
.
.
.
.
VainoamistaOlet psykoosissa, soita 112.
Oon järkyttynyt
Syvästi
Eläinten kidutus on osoitus psykopaatiasta
Tätä vahvistaa Dr. Phillip Kavanagh ja kollegat. Eläinten kidutus voi myös osoittaa, että henkilöllä Dark Triad piirteitä (Machiavellianismi, narsismi, ja Psykopatiaa).
.
Tutkimuksissa todetaan, että psykopatia liittyy aikomuksiin vahingoittaa eläimiä.
.
Tämä on todettu useasti, toisin sanoen monet sarjamurhaajat, kuten Jeffrey Dahmer, aloittivat murhallisen uransa lapsuudessaan tappamalla eläimiä, keräämällä eläimiä, jotka olivat kuolleet, vahingoittaneet eläimiä ja masturboineet samalla.
Mary Bell, murhaaja, jonka lapsi oli uhri, väitti olevansa kuristanut kyyhkysiä kuolleksi lapsuudessaan.
.
Ihmiset, jotka haluavat kiduttaa eläimiä, ovat taipuvaisia vahingoittamaan ihmisiä ilman myötätuntoa.
Voidaan päätellä, että eläinten kidutusta yleensä harjoittavat ihmiset, joilla on korkeatasoiset sadismipisteet. Eläinten kidutus lapsuudessa tuottaa yleensä aikuisia joilla Dark Triad-tyypiin Psykopatiaa.
Kylläpäs voi ja on. Get over it boomers.
T: A. Lindtman
Vierailija kirjoitti:
Demarit ei edes tajua, kuinka pahasti lindtman mokaili heti alusta lähtien. Yrittää nyt omilla miehillään valloittaa kaikki merkittävät toimet ja marinilaiset joutuu sivuun
Parasta tässä kuitenkin on, että sannahihhulit saatiin kammettua vasuriojaan.
Ministereiksi sen sijaan sopivat mainiosti nasse ja ped0.
Ne oli ne siniset kirjoitti:
Aikamoista ajojahtia nyt tämä!
Nyt sentään ihmiset on vihaisia oikean asian takia, vasta pari päivää kestänyt tämä jupakka.
Mutta eräät muut nostettiin koko kesäksi tikunnokkaan muutaman vanhan nettikirjoituksen vuoksi.
Det verkar som om riksdagen och regeringen konstant vore kriminellare än folket i snitt. Tidigare har även utbildningen lyst med sin frånvaro. Vad är det för exkrement som ni röstar på och varför gör ni det?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hurja juttu. Kyse on kuitenkin siitä, onko hän nykyään jollain tapaa vaaraksi muille ihmisille? Ei ole sellaista tullut esille. Minä tiedän politiikassa toimivia "kunnollisia" ihmisiä, jotka ei todellakaan kohtele toisia niin hyvin, että kannattaisi olla mukana puoluetoiminnassa. Ei vaan tule esille, kun ei kukaan halua suututtaa sellaisia hankalia ihmisiä.
Pitäisi muistaa, että teini jossain epävakaassa mielentilassa on eri asia kuin aikuisena. Ehkä on voinut parantua niistä ajoista.
Ei ole siitä kyse.
Kyse on siitä, millainen arvomaailma on tällaisella tyypillä, millainen oikeudentaju, millainen moraali, millainen etiikka.
Tämä ihminen on mukana päättämässä meidän asioista (vaikka ei olisi eduskunnassa, mutta jos on mukana vaikuttamassa suuren puolueen kautta). Onko hän sopiva sellaiseen työhön jossa on poliittista vaikutusvaltaa?
Empatiakyvytön ja sadistinen hirviö tuo on. Sellaiset piirteet eivät katoa iän myötä. Järjestelmällistä sadismia ja kiduttamista.
Olen oikeasti aivan järkyttynyt. Muistan uutisoinnin tuosta tapauksesta, en yhdistänyt tähän tyyppiin. Aivan järjetöntä. Demareilta tarvitaan nyt samaa kuin persuilta vaadittiin - laittakaa se pois virasta.
Olet sairas, psykoottinen_huora_! Pidä paskaa suoltava läpesi kiinni tai tullaan joukolla viemään sinut saunan taakse!
Korkkia kiinni nyt siellä, viikonloppukin alkaa olla ohi.
Nähtävästi kuitenkin voi. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse.
Olet sairas, psykoottinen_huora_! Pidä paskaa suoltava läpesi kiinni tai tullaan joukolla viemään sinut saunan taakse!
Punakaartiko se siellä taas suunnittelee kapinaa. Edellisestä alkaaki olla aikaa, voisi olla jo korkea aika pistää teidät taas uudestaan ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit ei edes tajua, kuinka pahasti lindtman mokaili heti alusta lähtien. Yrittää nyt omilla miehillään valloittaa kaikki merkittävät toimet ja marinilaiset joutuu sivuun
Parasta tässä kuitenkin on, että sannahihhulit saatiin kammettua vasuriojaan.
Marinin nistit syrjään ja samalla paljastui, että puoluehan on täynnä kaikenlaisia paskoja.
Miksi tuota paheksutaan politiikassa ainoastaan, mutta silti sallitaan haitallisiakin päätöksiä, jotka voivat aiheuttaa myös kitumista tai kuoleman pahimmillaan. Aika hankalaa.