mikä ihme.. mun 7 viikkoinen nukkui yöllä putkeen 7,5h!
Tais olla uus enkka :) muuten on ollut sellasta 5-6,5 tuntia.. tosin silti väsyttää kun (huoh.) esikoinen sitten heräili flunssa takia...
Kommentit (11)
meillä herätään kahden tunnin välein...vähintään
voihan sitä vähän olla vauvallakin ja sen takia sitten hieman sikeemmin nukkuu.. tosin nyt on vatsavaivatkin kai hieman helpottaneet...ap
Meilläkin jo pari kuukautta lapsi nukkunu yöt.
Ikää 1v9kk.=)
voin vaan kuvitella miten väsynyt oot ollu jos vasta nyt on alkanut nukkumaan :( Mä oon jo näillä 5-6 tunnin unien jälkeen tosi väsynyt... tosin tää vauva nukahtaa niille yöunille vasta yleensä klo 1.30 -3.30 :( t.ap
Esikoinen nukkui aina 3kk asti yhdellä syötöllä, söi 05.00-0700, tuon eka 3kk. Sit alkoi syönnit ja samalla kiinteet yöllä alkoi syömään 10 kertaa!! Tosin kasvoi pituutta 6.5cm.
Toinen söi eka kuukauden 2tunnin välein ympäri vuorokauden, kasvoi eka kuukauden aikana 6cm.
Tottakai sitä on väsynyt mutta olen huomannut että jos sellaisten vanhempien lapset jotka yleensä nukkuvat hyvin ovat paljon väsyneempiä samanlaisen yön jälkeen kuin mitä meillä oli joka yö.
5-6h yhtä jaksoinen uni riittäisi minulle vaikka loppu elämäksi.
T:5
Meilläkin tämä esikoinen nyt 2v nukkuu yöt kuin tukki. Ja vauva nyt 7.5kk syö kerran tai syönyt nyt 2 yötä vain 1 kerran yössä.
esikoinen nukkui heti sairaalasta koitudutta 7-8 tuntia putkeen joka ainoa yö siihen asti, kunnes alkoi nukkua ihan täydet yöt eli 12 tuntia putkeen. seuraavat lapset eivät olekaan olleet ihan yhtä hyviä nukkujia ;).
Nyt tyttö on 2v ja nukkuu edelleen yöt kuin tukki :)