Hyvin pyörii Hanna Himangan firma
Liikevaihto 350 000 euroa ja voittoa 119 000 euroa. Hyvin pyyhkii.
Kommentit (364)
Oi voi tätä kateellisten kirjoittelua. Kannattaako käyttää aikaansa vahdatakseen jonkun elämää, jos ei kyseisestä henkilöstä pidä. Itse en kyllä viitsisi, on parempaakin tekemistä.
Itse tykkään Hannasta. Seuraan hänen juttujaan. Vaikuttaa sydämelliseltä ja kivalta tyypiltä. Luin hänen uusimman kirjansa, ja sen jälkeen tykkäsin vielä enemmän. Miten vaatimattomista oloista lähtöisin ja hienosti on omalla sitkeällä työllään pärjännyt.
Pitäisikö kaikkien vaan ruikuttaa elämäänsä. Sekö ärsyttää, että joku menestyy ja uskaltaa joskus sanoakin sen.
Ei vaan se että vain hänen yhteistyöanelut menee myötähäpeän puolelle ja yhtään kritiikkiä ei kestä kun heti tulee bannit.
ei ne sen tekemiset kokin ns uralla oo kyllä kummosia tai jos joku nyt pitää kummoisena et grillaa ja brändi on se ett teettää huppareita lippiksiä ja varmaan yhteistyönä hienot promokuvat 🐒🐒
GKM = muutaman kerran viikossa ns mainos, ehkä kuva grillistä ja kaalinpalasta.
mikä idea ja hehkutus?? kun yhtikäs mitään ei tapahdu!!
Amen ja amen koko ns kokki joka ei tee muuta ku kokkaa himassa ai nii ja grillaa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Missä foorumissa Hannan EVV keskustelu on saanut huomiota?? Mun mielestä se, että siellä sen kanavalla reilu 900 on nähnyt viimeisimmän kelan (minäkin katsoin enimmäkseen uteliaisuudesta) ja vain 19 on tykännyt siitä, kertoo jotain. Jättäisi noista asioista puhumisen alan ammattilaisille.
Korjaan 912 henkilöä nähnyt ja 17 tykännyt.
Kuka? Miksi pitäis tietää kuka tää on? Vaikuttaako jotenkin yhteiskuntaan tai mun elämään?
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Miksi pitäis tietää kuka tää on? Vaikuttaako jotenkin yhteiskuntaan tai mun elämään?
Vaikuttaa. Hän ajaa naisten etuja. Mm. haluaa hätää miehet pois grillaamasta, telkkarista ja autoa ajamasta.
Hei wau! Kokki osaa paistaa kananmunia.
Ei vaan taida irrota pannusta 🦄
Kirjekurssikokin yön vuoden grillaa kun mimmi bravuuri munan paisto ja suolaa pintaan 🥁🎷🎸🎻🎯🎺
Nyt H pääsee pätemään, kun "joku kysyi, miten tomaattia raastetaan"...:D
Aivan kuin Uuno Turhapuro kokkaa.
jei tässä tomaatti ja laita sitä leivänpäälle. Keksii kyllä nyt pyörän uudestaan kun totahan on syöty esim Espanjassa satoja vuosia 🙈
En voi käsittää tätä H. Himangan esivaihdevuosiasiantuntijuustitteliä.
Ainoa laatuaan jolle tulee ESIvaihdevuodet🤪. Mulle tuli 40v ihan vaihdevuodet ja mitä sitten??
on kaikessa asiantuntija. Mikä toi kouluruokahommakin on?? Taas joku oma uutisankka kuten kaikki mitä se saa mainostaa ja hyötyy.
paljon melua tyhjästä mut nyt on saanu ruinattua massimaskuliiniNatan himaan josko se saisi uralle pontta 🥳🥳🥳🥳
Ruikutiruikuti: Nyt olis tilaa uusille yhteistyökumppaneille, en lomaile.
miksei se hae kokin duunia ihan kuten muut??
Järkyttävää kuunneltavaa mtv3 juttu jossa taas meuhkaa esivaihdevuosioireista. Tiiätsä tuli niin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa. Hän ajaa naisten etuja. Mm. haluaa hätää miehet pois grillaamasta, telkkarista ja autoa ajamasta.
Ja perheessä kaikki muut ovat miespuolisia paitsi Hanna..
Vaatteet kaikki on ihan hirveitä säkkejä tai laatikkomalleja jotka ei imartele ketään. Ylisuuria roikkuvia tai sitten on tosi cool lainata Jonten isoja takkeja ja kun ei saa yhteistyössä kaikkea käydään wannabeystus Hakolan leninkikaapilöa kuten Thoren.