Hyvin pyörii Hanna Himangan firma
Liikevaihto 350 000 euroa ja voittoa 119 000 euroa. Hyvin pyyhkii.
Kommentit (412)
Kuka näitä viestejä poistaa? Jonttu vai kun kaikissa on niin faktaa kuin olla ja voi.
Taas kinutaan lakimiestä, sohvaverhoilijaa etc eikä mitään makseta itse, koska ns. kokki joka ei ole oikeaa kokin työtä tehnyt ravintolassa päivääkään
Eipä kovin mairitteleva juttu! Sen takia H ollut varmaan hissukseen asiasta.
Tuo, että puuro uponnut, niin ei taasen ole H:n saavutus. Olin just viime viikolla erään koulun tilaisuudessa ja siellä tuli ilmi, että puuro on lasten lemppariruokaa koulussa.
Saas nähdä nostaako H juttua somessaan
Hn rahapuhe on niin ontuvaa. Yrittää olla samanlailla röyhkeä kuin Nata (jota itse ihailen) mutta jälleen kerran päälleliimattua.
Ei kai Hanna oo odottanut linnan kutsua tosissaan?? Niinku mistä hän olis sen saanut... Kouluruoan uudistajaksikaan hänestä ei ollut.
Nyt hän on tehnyt 40 kilon diilin ja tavoite milli.
kula haluaa noin itseään täynnä olevan parin tekemään niinkuin mitä? Keksivät pyörän aina ja aina uudestaan, mutta lähinnä keittävät makaronia kuin prot😅😅
Nyt ollaan peittoja ja petareita vailla.
Ja sänkyä. Huom Matri, ei mitään halpaa sänkyä siis.
Ruikutusta koko ajan ja anelua luksukseen. Onkohan joskus antanut hyväntekeväisyyteen jotain tai tehnyt semmoisia tempauksia muuta kuin Töölön mehiläisen peräkonttikirppuksellä omien rojuja ja ulvoo lisää
Hänessä on jotain samaa kuin Meghanissa.
Onkohan niiden rakkaudessa ryppyjä kun niin hehkuttavat julkisesti toisiaan? Ihan sairaan noloa luettavaa.