Hyvin pyörii Hanna Himangan firma
Liikevaihto 350 000 euroa ja voittoa 119 000 euroa. Hyvin pyyhkii.
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Muistanko oikein, oliko Cartierin rannerengas (love bracelet) ex-puolison hankkima ja Hanna käyttää sitä edelleen?
Eikö saisi? Ei elettyä elämää tarvitse pyyhkiä pois. Itsekin käytän korvakoruja, jotka edesmennyt mieheni on ostanut, vaikka olen mennyt sen jälkeen naimisiin uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistanko oikein, oliko Cartierin rannerengas (love bracelet) ex-puolison hankkima ja Hanna käyttää sitä edelleen?
Korusta ei tietoa mitä kautta saatu, mutta se kello ainakin oli exän ostamana.
Vierailija kirjoitti:
Hanna latelee samanlaisia itsestäänselvyyksiä nyt ruokavaliosta kun mitä evv-aiheista. Lattekahvit sisältää paljon energiaa, juustosta tulee piilorasvaa ja sellainenkin asia on kuin piilosokeri. Okei.
Entä avokadopasta tai se rasvakanapasta
Hanna antaa neuvottelutaitoihin ohjeita ja myy sitä. Ja oman firman liikevaihto on pahasti miinuksella jo toista vuotta.
Joonas iloitsee, että reseptinsä ovat löytäneet Design shopin sivuille. Siltikään sieltä ei heidän vaativaan makuun löydä mattoa 🤪
Joonas, miksi et ole hoitanut hommiasi eli tyhjentänyt Hannan autoa roskista?
Vierailija kirjoitti:
Joonas, miksi et ole hoitanut hommiasi eli tyhjentänyt Hannan autoa roskista?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
"Fiinimmät" ihmiset syövät, mössöttävät yms. autossa...Tekevätkö niiden lapsetkin tuota? Kovasti ollaan "fiiniä", mutta ei käytöstapoja. Niitä ei rahalla saa.
Lisää roinaa tavarapaljouden keskelle.
Joo en tajua tuota autossa syömistä. Ensin ollaan turhaa tavaraa vastaan sitten ostetaan Shlomi Pentikin kynttilänjalkoja joitain huol ennen ilmaiseksi.
Toi neuvottelukoulu on yhtä nolo kuin EVV ja GKM.
Kyllä täällä ollaan taas ilkeitä. Miksi seuraatte jotakuta, jos hänestä ei ole mitään hyvää sanottavaa? Mitä siitä itselle saa? Itse en viitsisi laittaa aikaani sellaiseen, on parempaakin tekemistä.
Minä tykkään Hannasta ja ihailen tuollaisia ihmisiä, jotka saavat elantonsa ja palkkansa siitä,että ideoivat aina uutta ja jaksavat työskennellä sen eteen. Itse en pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Toi neuvottelukoulu on yhtä nolo kuin EVV ja GKM.
Oli kyllä kiinnostavaa kuulla, että joku yhteistyökumppani maksoi näkyvyydestä yhdessä sunnuntaiserviisijaksossa 20 tonnia.
Paljonko tuli seuraajia lisää mamukeskustelun myötä? Haisi pahasti vain ja ainoastaan ns. asiakkaiden kalastelulta.
Onko tää Hanna G siis lopettanut kokkaamisen kokonaan? Joskus aiemmin kun häneen törmäsin niin hänen juttu oli sellaiset kotitekoiset helpot pastat ja niillä koitti kosiskella suurta yleisöä? Nyt ei ole makaronista jälkeäkään tilillä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Hanna G siis lopettanut kokkaamisen kokonaan? Joskus aiemmin kun häneen törmäsin niin hänen juttu oli sellaiset kotitekoiset helpot pastat ja niillä koitti kosiskella suurta yleisöä? Nyt ei ole makaronista jälkeäkään tilillä?
Heidän perheessä joonas hoitaa nykyisin pastailun.
Lämpöä ei kyl mistään postauksessa ole. Hirvee uho, huono itsetunto ym
Hanna, miksi poistatat kaikki viestit💚