Hyvin pyörii Hanna Himangan firma
Liikevaihto 350 000 euroa ja voittoa 119 000 euroa. Hyvin pyyhkii.
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä aistiherkkä ihminen hankkii ison perheen ja vielä koiran kaiken tuon kaaoksen keskelle?
Lisäksi on ammatissa, jossa paljon esillä.
Ja tosiaan ne festarit...
Ei voi hänellä olla tuo ominaisuus kovin suuri. Tai sitten saamme jossain kohtaa kuulla, miten sai burnoutin🤯
Tavallaan sai jo. Kertoo siitä kirjassa Kauhan tasapaino :)
kirjan kansi on hieno, mutta se luotaantyöntävyys estää että olisin sen viitsinyt ostaa tai lainata.
Budjetointi ei ehkä hänen keskeistä osaamisaluetta :D
mut munan jatke eli Lantikka hänellä on. Lapamatomies ajelee varmaan citysherballa kyyditen lapsia, hoitaen koirat ja kodin.
Vierailija kirjoitti:
Budjetointi ei ehkä hänen keskeistä osaamisaluetta :
Hmm...mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Budjetointi ei ehkä hänen keskeistä osaamisaluetta :
Hmm...mikä on?
Kokkaus, luovuus, ahkeruus, sinnikkyys, innokkuus, organisointi (sitä suuressa perheessä ja varmaan freelancerin työn yhdistämisessä tarvitaan).
Tällaisia minulle tuli mieleen, kun itse kuukausipalkkalaisena minusta ei ikinä olisi siihen, että joutuisin etsimään itse työni ja vielä saamaan niitä. Minä tykkään Hannasta, seuraan häntä somessa, enkä ymmärrä, miksi täällä aina mollataan kaikkia. Itse jätän seuraamatta ne, joista en pidä, eikä olisi aikaakaan etsiä vikoja kaikista ihmisistä.
Farkut ovat olleet Joonakselle aina enemmän kuin vaatteet. Voi apua.
Näyttää olevan Himanka/Laurila pariskunnalla samat yhteistyöt tästä eteenpäin. Ensin FDS ja nyt stockmann. Onhan tuo kai kannattavampaa. Voivatko nyt laittaa tuplan pyyntihinnan mainonnalleen, kun Joonaksestakin tehty vaikuttaja kovalla työllä?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän ihan itse ole ollut aloitteellinen tuossa(kin) yhteistyössä 😂😂
Niinhän niitä yhteistöitä hankitaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieman outoa, että tuon ikäisten vanhempi hilluu jollain festareilla ja monta päivääkin...
Mieskö taas huolehti lapsista? Eikö jaksa/ kestä kuitenkaan lapsiaan...Kun ei ole edes ainut kerta, kun "täytyy" päästä jonnekin ilman lapsia. Ihanko tavan vuoksi vai näyttämisen halusta piti niitä hankkia...Ja vielä monta.
Miksei saisi käydä. Ei se elämä lapsiin lopu. Etenkin kun joku flow on muutenkin vähän vanhempien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hansulia taas harmittaa kun paneelikeskusteluun on valittu 5 miestä ja 0 ihan ***tu joka asiasta narisevaa akkaa
ihan aiheesta sanoo
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaks luvassa tykitystä mm. suomalaisten isosta annoskoosta :
Ihan oikeassa on. Suomalaiset on lihavia ja syö liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi tätä kateellisten kirjoittelua. Kannattaako käyttää aikaansa vahdatakseen jonkun elämää, jos ei kyseisestä henkilöstä pidä. Itse en kyllä viitsisi, on parempaakin tekemistä.
Itse tykkään Hannasta. Seuraan hänen juttujaan. Vaikuttaa sydämelliseltä ja kivalta tyypiltä. Luin hänen uusimman kirjansa, ja sen jälkeen tykkäsin vielä enemmän. Miten vaatimattomista oloista lähtöisin ja hienosti on omalla sitkeällä työllään pärjännyt.
Pitäisikö kaikkien vaan ruikuttaa elämäänsä. Sekö ärsyttää, että joku menestyy ja uskaltaa joskus sanoakin sen.
Tämä. Ja kukaan katkerista av manmoista ei ottaisi ilmaista tavaraa vastaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää tätä H. Himangan esivaihdevuosiasiantuntijuustitteliä.
No hyvä vaan kun asiasta puhutaan. Kovin vaiettu aihe.
Veikkauksia kumpi liidaa huomisessa sunnuntaiserviisissä? Ainakaan aikaisemmin Joonas ei oo saanut oikein suunvuoroa. Ollut lähinnä assari. Hän on vähän sellanen apulainen kaikessa noiden jutuissa.
Joonas sai kerran ajaa Hannan autoa. Oli "luxus-kuljettaja"...:DDD
Huomenna tehdään maailman parasta hiilarisörsseliä.
Nyt Hanna antaa vinkkejä proteiinipitoiseen ruokaan. En muista nähneeni heidän lautasellaan juurikaan proteiinia. Hiilarimössöä senkin edestä. Urheilijat
Hanna latelee samanlaisia itsestäänselvyyksiä nyt ruokavaliosta kun mitä evv-aiheista. Lattekahvit sisältää paljon energiaa, juustosta tulee piilorasvaa ja sellainenkin asia on kuin piilosokeri. Okei.
Hannalla ei ole mitään uutta annettavaa; ruoka- ja treeniohjeita tulee kaikista tuuteista.
Mites alkoholi ja olut lenkkijuomana?
Mitä annettavaa hänellä on oikeesti kouluruokapojektiin. Kunnilla ja kaupungeilla on vähenemässä määrin rahaa/oppilas ja Hansu ei kyl oo mikään niksipirkka vaan pikemmitten herkkup@€&se ruokavalintojen suhteen.