Jos nainen pyytää miestä olemaan ottamatta yhteyttä ja hän ottaa silti yhteyttä
Kommentit (25)
Ei voi tietää, onko nainen tosissaan, leikkii vain vaikeasti saavutettavaa, kuten elokuvissa.
Sano sillä hetkellä kun hän ottaa yhteyttä että "Kielsit minua ottamasta yhteyttä, miksi otat itse yhteyttä, eikö se koskekaan sinua? Ja en voi vastata viestiin, jos minua on kielletty viestimästä, ellet pura kieltoa silloin."
Vierailija kirjoitti:
Sano sillä hetkellä kun hän ottaa yhteyttä että "Kielsit minua ottamasta yhteyttä, miksi otat itse yhteyttä, eikö se koskekaan sinua? Ja en voi vastata viestiin, jos minua on kielletty viestimästä, ellet pura kieltoa silloin."
Niin mitä?
Vierailija kirjoitti:
Niin kenelle sanoisit mitä? Ja kyllä, kielto koskee vain toista osapuolta. Niin ne kotiovetkin toimii että niillä jotka asuu sisällä on avain millä pääsee sisään ja ulos, muilla ei ole.
Haluaa ottaa kontrollin tilanteesta ehkä?
Osapuolten sukupuolet eivät vaikuta asiaan. Vainoaja vainoaa, koska on kusipää ja/tai mieleltään sairas.
Kokemuksesta niin juuri sitä mitä sanottiin.
Älä vastaa ja laita estot jos et halua että ottaa yhteyttä.
Kyseessä on mies joka lähestyy kaverina, vaikka olen sanonut etten halua olla hänen kaverinsa.
En halua olla hänen kanssaan ollenkaan tekemisissä, koska olimme kerran harrastusporukan matkalla ja humalassa tunnustin hänelle tunteitani ja lähdin melkein samaan hyttiin. Kadun sitä kaikkea, onneksi mitään ei tapahtunut.
En ole valmis pettämään enkä jatkamaan ystävyyttä (tähän ei ole tarvetta koska emme tapaa enää), mutta hän itsepintaisesti jatkaa soittamista. Ap
Nainen sanoo usein päinvastaista mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on mies joka lähestyy kaverina, vaikka olen sanonut etten halua olla hänen kaverinsa.
En halua olla hänen kanssaan ollenkaan tekemisissä, koska olimme kerran harrastusporukan matkalla ja humalassa tunnustin hänelle tunteitani ja lähdin melkein samaan hyttiin. Kadun sitä kaikkea, onneksi mitään ei tapahtunut.
En ole valmis pettämään enkä jatkamaan ystävyyttä (tähän ei ole tarvetta koska emme tapaa enää), mutta hän itsepintaisesti jatkaa soittamista. Ap
No älä vastaa. Laita numero estoon. Ei se niin vaikeaa ole.
Naiset haluavat olla vaikeasti tavoitettavia. Jos miehet tekisivät aina niin kuin naiset sanovat, niin ihmisrotu olisi sammunut kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin?
Mun mielestä aika törkeää sanoa noin, älä enää ota yhteyttä. Jos joku sanoisi noin, en varmaan enää haluaisi olla sen kanssa tekemisissä. -Nainen
Vierailija kirjoitti:
Pyydät holhoojaasi laittamaan estot puhelimeen . Kerrot hoitajillesi, ettet halua tämän henkilön ottavan yhteyttä jne. Kehitysvammaisillakin on oikeus rauhalliseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin?
Kyllä on. Etkö ole katsonut elokuvia?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää, onko nainen tosissaan, leikkii vain vaikeasti saavutettavaa, kuten elokuvissa.
Siksipä paskat naisista, vedä käteen. Naiset voivat painua pelaamaan pelejään helvettiin.
Kokeilee kepillä jäätä. Et vastaa. Blokkaa.