sain miehelta herpeksen :(
Voi hiton hiton hittolainen! Ihmettilin, kun alapäätä kutittaa, ajattelin olevan hiivaa, mutta... Ja myös suupielessä on, ilmeisesti mieheltä sekin eli tyypin 2. Idiootti, pettänyt ja vielä sitten ollut huolimaton kondomin käytössä (ei vissiin ollut suuseksissä älynnyt käyttää).
Kiva joulu tulossa - ainakin nukutaan eri huoneissa, lasten takia en viitsi miestä nyt heti ulos heittää, kovasti katuvaista esittää.
Kommentit (5)
suuherpes alapäähän. miehellä ei ole minkäänlaista herpestä suussa tai alpäässä. mullakaan ei ole ikinä suussa herpsukkaa ollut. kumpikaan ei ole pettänyt. ainut selitys on se, että olen saanut herpeksen villeinä sinkkuvuosinani ( täysin mahdollista) ja se puhkesi vasta nyt...
ollaan oltu 15 v yhdessä. Mies tunnusti pettäneensä. Oireet minulla ensin alapäässä, nyt toistamiseen. Ilmeisesti kyseessä 2-tyypin herpes, lääkärissä siis kävin. SIis olen ihan sekaisin, kerroin miehelle tuosta, ja meni ihan vaikeaksi, ja sanoi, että ehkä se sitten on mahdollista.
Miehellä ei ole ollut mitään oireita. Ei koskaan. Eikä minulla koskaan aiemmin.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään oireita eikä miehelläkään. Kun olimme seurustelleet noin kolme kuukautta, käyneet molemmat melkein kaikissa sp-tautitesteissä (herpestä ei kai testattu) ja jättäneet kortsun pois, mulle tuli alapäähän ykköstyypin herpes.
Ihmeellinen juttu. Mieheltäni sen kai sain, vaikkei sillä ollut koskaan aiemmin mitään oireita.
hsv 1 eli huuliherpes voivat vaihtaa suuseksissä paikkaa.