Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet Mikä seksilelu on paras?

Vierailija
03.09.2023 |

Ja miten se eroaa aidosta tavarasta? Esim nuo tekopillut, nimittäin alkanut kiinnostamaan asiana nuo kaikenmaailman lelut. Mutta miten paljon ne parhaimmat eroavat aidosta?. Esim teko pillut?. Paljon kuullut miesten puhuvan fleshlight leluista yms. Mutta eikö nuo ole kaukana aidosta? Esim: Paljon tiukempia.

Ja muutenkin kertokaa teidän suosikki lelut / Kokemuksenne esim: Pariskuntana sinkkuna yms...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshhit on jees.

Niin kyllähän se toki aidosta poikkeaa muttei niin paljon kun kuvittelisi.

Haluaisin kokeilla sellaista kallista robottia (seksiin tarkoitettu) mutta pitäisi etsiä sponsori siihen hommaamiseen. Niitä ei niin vain ostetakkaan. Kun hintaa parhaillaan enempi kuin henkilöautolla.

Vierailija
2/10 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koittanut ensimmäistäkään, vaikka 10000 siemensyöksyä lienee jo ohitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kuin yksi ja senkin osti avopuoliso ns. "kidutus" välineeksi sitomisleikkeihin. Eli Satisfyer for men. Kun välillä olen vuorostani sänkyyn avuttomaksi kiinnitettynä, niin hän laittaa tuon minulle ja niin hitaalle vibralle, että orgasmi meinaa tulla mutta ei tule kuitenkaan. Tuo on aivan "kamalaa" sillä vaimoke saattaa roikottaa minua orgasmin partaalla pahimmillaan yli tunnin.

Tuolla se kyllä sitten tulee aina alle minuutissa, jos laittaa täysille ja on antanut sen lämmetä 37 asteeseen ennakkoon. Huono puoli on että tuo on liian lyhyt ~20cm vehkeelle ja täydessä seisokissa en mahdu tuohon.

Vierailija
4/10 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tahallani väärinymmärrän, mutta kysymyksesi on minusta aika outo.

Runkkaaminen eroaa seksistä siten, että mukana ei ole toista ihmistä. Ei ole tunnetta siitä että "jes sain pillua" eikä se ole sosiaalista toimintaa.

Totta kai parhaat tekopillut jäljittelevät emättimen muotoa ja puristusta aika hyvinkin, itse asiassa paremmin koska ne on suunniteltu ns. imemään. Mutta loppupeleissä se on vaan runkkaamista. Toimitus kokonaisuudessaan ei paljon eroa perus käteen vetämisestä, enkä ainakaan itse saa parempaa fantasiaa aikaan tekopillun kanssa kuin ilman.

Vierailija
5/10 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveysvyö

Vierailija
6/10 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein suurimman investoinnin ikinä keinorakkauteen. Ostin panokoneen säädettävällä iskunpituudella. Tätä voi käyttää mies ja nainen erilaisin lisälaittein-voit kiinnittää dildon, tekopimpsan, minkä hyvänsä jolle sopii aksiaalinen liike. Laitteen saa kallistettua 0-90 astetta, joten eri asennot onnistuvat. Kumitassut pitävät laitteen hyvin alustassaan. Hinnastaan huolimatta oikein onnistunut hankinta.

Muilla vastaavia käytössä tai harkinnassa ?

Vierailija
7/10 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tengat sekä Hedy X masturbaattorit ovat suht halpoja. Olen huomannut että mitä vähemmän yrittää seksilelu imitoida aitoa pimperoa sitä parempi se on. Ainoa huono puoli että voi käyttää vain noin 10 kertaa mutta jos löytyy alesta niin kannattaa ostaa useampi kerralla.

Vierailija
8/10 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tengat sekä Hedy X masturbaattorit ovat suht halpoja. Olen huomannut että mitä vähemmän yrittää seksilelu imitoida aitoa pimperoa sitä parempi se on. Ainoa huono puoli että voi käyttää vain noin 10 kertaa mutta jos löytyy alesta niin kannattaa ostaa useampi kerralla.

Tengat ovat ilmeisen hyviä jos omaa miestä uskominen ;) hän pitää myös tengasta eniten, mikä yllätti koska halpa lelu ja voi käyttää useasti.

Fleshlightit oli vissiin pettymyksiä ainakin jäivät kaapin pohjalle pölyttymään. Ovat vähän kömpelöitä käyttää ilmeisesti plus pestä. Olin aina ajatellut että flesut olis seksilelujen aatelia......

Vierailija
9/10 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tengat ovat ilmeisen hyviä jos omaa miestä uskominen ;) hän pitää myös tengasta eniten, mikä yllätti koska halpa lelu ja voi käyttää useasti.

Fleshlightit oli vissiin pettymyksiä ainakin jäivät kaapin pohjalle pölyttymään. Ovat vähän kömpelöitä käyttää ilmeisesti plus pestä. Olin aina ajatellut että flesut olis seksilelujen aatelia......

Mulla on flesun tapainen keinopimppi, ja oikeastaan syy jonka vuoksi on jäänyt vähälle käytölle on se, että tuntuu liikaakin. Se on aitoon pilluun verrattuna liian tiukka ja puristaa koko matkalta, ja kun olen vielä tottunut panemaan kumin kanssa viimeiset 25 vuotta, niin tuollainen paljaaltaan hoitaa homman yksinkertaisesti liian nopeasti. Pesemisen, kuivattelun ja maissijauholla puuteroinnin vaivan jaksaisi, jos siitä saisi pitkän nautinnon, mutta pikaorkkuun harvoin viitsii vaivautua.

Vierailija
10/10 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on flesun tapainen keinopimppi, ja oikeastaan syy jonka vuoksi on jäänyt vähälle käytölle on se, että tuntuu liikaakin. Se on aitoon pilluun verrattuna liian tiukka ja puristaa koko matkalta, ja kun olen vielä tottunut panemaan kumin kanssa viimeiset 25 vuotta, niin tuollainen paljaaltaan hoitaa homman yksinkertaisesti liian nopeasti. Pesemisen, kuivattelun ja maissijauholla puuteroinnin vaivan jaksaisi, jos siitä saisi pitkän nautinnon, mutta pikaorkkuun harvoin viitsii vaivautua.

Aijaa, meillä taas kommentti oli toisin päin että ne ei tunnu tarpeeksi hyvältä. kun ovat sellaisessa kotelossa yleensä. Ei voi puristaa hyvin eikä itsessään kovin lämpimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi