Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zalando arvostelut

Vierailija
03.09.2023 |

Mihin ne ovat hävinneet? Näkyykö muilla enää?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi, että arvostelut ovat poistuneet. En ole pariin vuoteen tilannut Zalandolta, saa nähdä tilaanko jatkossakaan

Vierailija
22/34 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palautatte tuotteen, muistakaa pyytää postista kuitti palautuksesta. Muuten ne voi sanoa ettei ole palautettu ja siinähän sitten imette peukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kyllä että Temussa taitaa arvostelut toimia :D :D :D :D :D :D

Vierailija
24/34 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolla on nyt myös käytettyjen vaatteiden osasto pre-owned. Hyvä idea. 

Vierailija
25/34 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon asiakaspalvelu on kyllä huonontunut huomattavasti. Juuri tänään olin simne yhteydessä: chatissa keskustelin englanniksi "henkilön" kanssa, jota epäilen kyllä botiksi; sitten soitin suomen asiakaspalveluun, josta vastasi nuori ihminen joka jokaiseen kysymykseeni totesi vain että eivät asiakaspalvelussa tiedä tai näe tai pysty vastaamaan.🤯 

Vierailija
26/34 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista ei kerrota muuta kun pesulappu ja hinta 😅 Lisäksi se on puettu jonkun epämiellyttävän näköisen ihmisen päälle. Nykyään myös arvostelut on otettu pois, eikä varmasti kuluttajaa vaan yhteistyökumppaneita ajatellen. Se kertoo siitä että myydään (myös) roskaa Monista vaatteista sen ymmärtää vasta ensimmäisen käyttökerran jälkeen että tämäkin oli kertakäyttövaate 

Vierailija
27/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon toimituksesta puuttui n. 454 € maksanut  Hugo Bossin jakku. Olin maksanut sekä jakun, että samalla tilausnrolla tilatut Forever Comfort nauhalliset  nilkkurit 61 €. Nilkkurit tulivat, kävin hakemassa ne sovitusta POSTNORDin pakettiautomaatista tänään 19.11.2024. Samalla tilausnumerolla piti tulla myös tuon jo maksetun Hygo Bossin jakun. Ei tullut jakkua. Soitin Zalando.fi -asiakaspalveluun, jossa luvattiin selvittää asia, ja huolehtia, jotta saisin rahani takaisin.

Kello 15 jälkeen pamahti Zalando.fi:ltä sähköpostiviesti: " Toimittaja POSTNORD on ilmoittanut toimittaneensa kaikki tilauksen mukaiset tavarat sovittuun automaattiin. Jotta saisit rahasi takaisin, tarvitsemme vähän apuasi...."

Zalando.fi lykkäsi s-postin liitteenä PDF-taulukon, joka minun tulisi täyttää, TULOSTAA ja ALLEKIRJOITTAA. NÄPPÄIMISTÖALLEKIRJOITUS EI KÄY. ON oltava OMAKÄTINEN ALLEKIRJOITUS TULOSTETTUUN PDF-LOMAKKSEEN tai joku sähköinen allekirjoitus, josta EN YMMÄRRÄ YHTÄÄN MITÄÄN. Latasin Zalando.fiN PDF- lomakkeen, mutten pysty täyttämään sitä. En ole aikoihin käyttänyt ADOBEN-palveluita, EI ole ollut tarpeen eikä minulla OLE TULOSTINTA, EN PYSTY SKANNAAMAAN. 'Asiakaspalvelu kyseli; 'Ekö sinulla ole ketään tuttua, joka voisi auttaa?' EI OLE! LAITTOIVAT ASIAKKAAN SELVITTÄMÄÄN OMAANSA/ POSTNORDIN MOKAA. 

HÄVISIN 454 € RAHAA. VAROITAN: ÄLKÄÄ TILATKO ZALANDOLTA; HÄVIÄTTE RAHANNE ja ITSEKUNNOITUKSENNE, IHAN KAIKEN! 🥵😰😡😠😤🤬

PYYDÄN VIELÄ; JOS JOLLAKIN VIESTIN LUKIJOISTA ON ANTAA JÄRKEVIÄ NEUVOJA MITEN MINUN TULISI MENETELLÄ TÄSSÄ ASIASSA, OTAN NE MIELELLÄNI VASTAAN. KIITOS ETUKÄTEEN

28/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaiden arvostelut olivat hyödyllisiä. Alussa en luottanut niihin ja tuli turhia tilauksia. Eräissä farkuissa oli arvosteluja joissa ihmeteltiin niiden pientä mitoitusta, yhdessä kommentissa sanottiin "todella pienet, kuin nuken farkut!". Tilasin ne kuitenkin, ja pakkauksesta otettuani aloin nauraa, koska ne olivat todella kuin nukelle tehdyt.

Harmi että arvostelut poistuivat. Kai oli jouduttu moderoimaan ja siinä haluttiin säästää.

Vierailija
29/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandon toimituksesta puuttui n. 454 € maksanut  Hugo Bossin jakku. Olin maksanut sekä jakun, että samalla tilausnrolla tilatut Forever Comfort nauhalliset  nilkkurit 61 €. Nilkkurit tulivat, kävin hakemassa ne sovitusta POSTNORDin pakettiautomaatista tänään 19.11.2024. Samalla tilausnumerolla piti tulla myös tuon jo maksetun Hygo Bossin jakun. Ei tullut jakkua. Soitin Zalando.fi -asiakaspalveluun, jossa luvattiin selvittää asia, ja huolehtia, jotta saisin rahani takaisin.

Kello 15 jälkeen pamahti Zalando.fi:ltä sähköpostiviesti: " Toimittaja POSTNORD on ilmoittanut toimittaneensa kaikki tilauksen mukaiset tavarat sovittuun automaattiin. Jotta saisit rahasi takaisin, tarvitsemme vähän apuasi...."

Zalando.fi lykkäsi s-postin liitteenä PDF-taulukon, joka minun tulisi täyttää, TULOSTAA ja ALLEKIRJOITTAA. NÄPPÄIMISTÖALLEKIRJOITUS EI KÄY. ON oltava OMAKÄTINEN ALLEKIRJOITUS TULOSTETTUUN PDF-LOMAKKSEEN tai joku sähköinen allekir

Tilaa jatkossa laskulle, niin ei ole omat rahat kiinni. Pdf.ään saa kyllä omakätisen allekirjoituksen hiirellä. Jos ei onnistu niin käy tulostamassa vaikka kirjastossa.

Reklamaatioissa on aina oma vaivansa. Virheitä kuitenkin sattuu eikä sille voi mitään. Ikävä juttu toki.

Itse tilaan lähes kaikki omat ja lasten vaatteet zalandosta. Kerran oli virhe laskussa, mutta sekin hoitui puhelinsoitolla. Minusta zalando toimii hyvin.

Zalandon arvosteluja itsekin kaipaan.

Vierailija
30/34 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando.fi lykkäsi s-postin liitteenä PDF-taulukon, joka minun tulisi täyttää, TULOSTAA ja ALLEKIRJOITTAA. NÄPPÄIMISTÖALLEKIRJOITUS EI KÄY. ON oltava OMAKÄTINEN ALLEKIRJOITUS TULOSTETTUUN PDF-LOMAKKSEEN tai joku sähköinen allekir

Käy kirjastossa tulostamassa ja skannaamassa. Tai googlaa ilmainen sähköinen allekirjoitus ja hoida homma sen kautta.

Ja siis onhan tuo Zalandon toimintatapa ihan hanurista kuluttajan kannalta, mutta tuon verran kannattaa nähdä vaivaa, kun on monesta sadasta eurosta kyse.

Vierailija
31/34 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zalando.fi lykkäsi s-postin liitteenä PDF-taulukon, joka minun tulisi täyttää, TULOSTAA ja ALLEKIRJOITTAA. NÄPPÄIMISTÖALLEKIRJOITUS EI KÄY. ON oltava OMAKÄTINEN ALLEKIRJOITUS TULO

Viesti ei tietenkään kopioitunut kokonaan. Mutta sydämellinen kiitos vastauksestasi 30/30. Soittamalla Zalando.fi, sain tänään 20.11.24 uutta tietoa. "Asiaspalvelija" ilmoitti, että POSTNORD ON lähettänyt MINULLE EILEN 19.11.24 SÄHKÖPOSTIN, jossa POSTNORD kertoo, että tilaukseni (Jakku/Hugo Boss) onkin TÄNÄÄN noudettavissa samasta POSTNORDIN automaatista, josta eilen noudin SAMALLA TILAUSUMEROLLA lähetetyt NULKKURIT. 'Zalando.fi- "asiakaspalvelijan" MINUN EI TARVITSEKAAN TÄYTTÄÄ ADOBE ACROBAT -lomaketta, kuten EILINEN ZALANDO.FI -'asiakaspalvelija' V.A. käymässämme puhelinkeskustelussa/lähettämässään s-postissa ilmoitti. MUTTA; POSTNORD EI OLE LÄHETTÄNYT MINULLE MTN SÄHKÖPOSTIA!. Tänäinen 'asiakaspalvelija' väitti ensin kivenkovaan, että POSTNORD ON lähettänyt MINULLE ko. S-POSTIN, antoi lähetystunnuksen ja KÄSKI MINUA ETSIMÄÄN POSTNORDIN SIVUILTA LÄHETYKSENI TILANTEEN, PAHOITTELI ettei POSTNORD ollut lähettänyt minulle TEKSTIVIESTIÄ, JOSSA KERTOO PAKETIN OLEVAN NOUDETTAVISSA. EN jaksanut KUUNNELLA saman asian JAUHANTAA/päätin puhelun. Puhelumme aikana POSTNORD oli lähettänyt TEKSTARIN, jossa ilmoitti paketin olevan noudettavissa/avauskoodin. Näiden (nilkkurit ja jakku) piti alunperin tulla SAMASSA lähetyksessä, mutta ERI PAKETEISSA Zalando.fi s-posti-ilmoitusten, asiakassivujen, 'asiakaspalvelun' mukaan. Tällaista "ASIAKASPALVELUA". PERIAATTEESTA PALAUTAN KAIKKI ZALANDOn TUOTTEET, pidän huolta, että Zalando joutuu KULUTTAJAVIRASTON MUSTALLE LISTALLE. NÄENKÖ RAHOJANI -510 € - ENÄÄ KOSKAAN. ZALANDO BOIKOTTIIN!

Vierailija
32/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun palautatte tuotteen, muistakaa pyytää postista kuitti palautuksesta. Muuten ne voi sanoa ettei ole palautettu ja siinähän sitten imette peukkua.

"Pyytää kuitti POSTISTA? Suomen Postin kauttako palautat? Minua Zalando.fi  -"ASIAKASPALVELIJA" opasti palauttamaan R-KIOSKIIN, mutta EI ollut täysin VARMA, että MIHIN pitää palauttaa, jotta SAA KUITIN!

Näin HUONOSTI OHJEISTETTU ASIAKASPALVELU. EN tiedä  VIELÄKÄÄN MINNE PALAUTAN  PostNordin automaatista noutamani PAKETIN 😡

Vierailija
33/34 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös kirjoittanut arvion, että kapenevat lahkeet pyjamassa olivat plussaa.  Kyllä arviot vaikuttavat esim. talvitakeissa, ostanko.

Vierailija
34/34 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin antaa palautetta tuotteista, mutta en näe, mistä niitä voisi antaa. Osa oli juuri niin kuin pitikin, olisin voinut 5 tähteä antaa, yhteen hieman petyin mutta sillekin olisin antanut 4 tähteä. Sitten oli yksi tuote, josta olisi varmasti hyötyä monille. Olen itse kahden koon välissä, ja tätä yhtä mekkoa suositeltiin ottamaan 1 koko normaalia isompi. Ja koska olen kahden koon välissä, olisin ostanut isommasta koosta vielä yhden koon isomman, mutta onneksi niitä ei ollut jäljellä, koska tämä isompi koko näistä oli liian iso! Ja koska tuotteita ei voi vaihtaa, vaan pitää palauttaa ja tilata tuote pienemmässä koossa uudestaan ja maksaa toimituskulut, niin enpä jaksanut ruveta siihen. Ei se onneksi mikään teltta sentään ole, mutta mieskin näki heti, että on hieman liian iso... Ja muutamasta kohtaa langat roikkuivat rumasti, oli viimeistelemätön. Korkeintaan kahden tähden tuote näistä syystä.