Zalando arvostelut
Kommentit (34)
Ei näy minullakaan. Miksihän ne poistettiin?
Tosi tympeää, niissä oli usein hyödyllistä tietoa tuotteesta:(
Ei näy, harmittaa tosi paljon. Monet kerrat jäi tilaamatta tuote turhan takia sovitukseen, kun jo arvosteluista näki että että ei ole mitä etsin. Nyt pitää vain tilata ja palauttaa jos ei ole hyvä.
Kirjoitin arvosteluja itsekin usein että muille olisi hyödyllistä tietoa.
Just yritin mennä arvostelemaan pari palauttamaani tuotetta kun ajattelin että joku muukin palauttaisi samasta syystä, mutta eipä löydy arvosteluja eikä keinoa arvostella enää mistään. Onpa kökköä.
Olivat kyllä todella hyödyllisiä ostopäätöstä tehdessä, myös itse olen jättänyt ostamatta arvosteluista saadun tiedon vuoksi.
Lopetin tilaamisen, koska hyödylliset arvostelut kadonneet.
Ihan kummallisia ne arvostelut olikin, minä minä ja minä. Ei hyödytä ketään muuta. Pitäisi osata järkevästi kirjoittaa yleishyödyllisellä tavalla sekä rehellisesti.
Liittyyköhän johonkin palvelimeen, mihin ne olis olleet tallennettuna? Sokokselta katosi suht samaan aikaan arvostelut, eikä niitäkään vieläkään näy.
Zalando on kyllä muutenkin mennyt niin alamäkeen, harmittaa
Johtuneeko siitä että negatiivisia arvosteluja ei julkaistu lainkaan.
Nytpä minäkin sen huomasin, kun olin aikeissa kirjoittaa arvostelun. Tuote myytiin ihan eri kategoriassa kuin se pakkauksensa ja tuntuman mukaan on. Heti kun sai käteensä ja näki sen, huomasi, että onkin yöpaita, tosin sellaiseksikin tosi huonolaatuinen. Ja sitten siinä vielä lukikin niskassa nightwear, mitä zalandon sivuilla ei mainita. Hyvityksenä tarjotaan 20% hinnasta. Asiakaspalvelu täyttä sönkkäämistä, vaikka pyysin vain että perutaan kauppa.
Viime viikolla tein reklamaation, ja edelleen myyvät väärässä kategoriassa tuotetta, joten olisin vain varoittanut muita, mutta ei sitten.
Samahan se tietysti osalle ihmisistä aina on, onko se lasten vaate ulkovaate vai yöpaita.
Ihan p*Skaa että arvostelut poistui..... Nyt olen monta kertaa joutunut palauttaan kun tuote ollut täysin erilainen kuin kuvissa. Aikaisemmin arvostelujen perusteella pystyi päätellä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Nytpä minäkin sen huomasin, kun olin aikeissa kirjoittaa arvostelun. Tuote myytiin ihan eri kategoriassa kuin se pakkauksensa ja tuntuman mukaan on. Heti kun sai käteensä ja näki sen, huomasi, että onkin yöpaita, tosin sellaiseksikin tosi huonolaatuinen. Ja sitten siinä vielä lukikin niskassa nightwear, mitä zalandon sivuilla ei mainita. Hyvityksenä tarjotaan 20% hinnasta. Asiakaspalvelu täyttä sönkkäämistä, vaikka pyysin vain että perutaan kauppa.
Viime viikolla tein reklamaation, ja edelleen myyvät väärässä kategoriassa tuotetta, joten olisin vain varoittanut muita, mutta ei sitten.
Samahan se tietysti osalle ihmisistä aina on, onko se lasten vaate ulkovaate vai yöpaita.
et ole palauttamisesta mitään kuullut ja pakkauksen mukana tulevien ohjeiden lukemisesta, jos olet vissiin ekaa kertaa tilaamassa. Zalandon palautukset sieltä helpoimmasta päästä, ei tarvitse tehdä reklamaatioita asiakaspalveluun :D ja ihan selvällä suomella sieltä itse olen saanut vastauksia, jos on haasteita tullut esim. hävinneen palautuksen kanssa, joka on kyllä myöhemmin aina jostakin löytynyt.
tilasin juuri zalandolta S-kokoa veryttelyhousut ja en valehtele kun sanon että vyötärö oli ainakin XXL-leveä :D :D En tiedä oliko siis valmistusvirhe mutta kuvassa oli housut S-kokoisen mallin päällä ja näytti kivoilta. Ihme pussit jäi myös ylös. Nauretiin niille äitini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et ole palauttamisesta mitään kuullut ja pakkauksen mukana tulevien ohjeiden lukemisesta, jos olet vissiin ekaa kertaa tilaamassa. Zalandon palautukset sieltä helpoimmast
Niin varmaan. Mutta palautus on palautuksia varten (myyntikelpoiset tuotteet) ja kun en sitä suoraan laittanut paluupostiin, niin nyt pitäisi heidän hoitaa ihan sellainen tavallinen asia kuin reklamaatio. Eikö se sitten hoidukaan helposti?
Palautusasioissa kannattaa ottaa kuvat niistä mitä on palauttamassa. Zalandolla ovat kirjanneet tilauksestani palautetuiksi vain osan niistä mitä oikeasti palautin. Laskuttavat siis liikaa. Zalandolla ei ole ryhdytty käsittelemään palautusasiaani lukuisista yhteydenotoistani huolimatta, olen vienyt asian kuluttajariitalautakuntaan.
Zalando on muuttunut surkeaksi. Tilaamani tuote oli pakattu ainoastaan paperipussiin ja ilmeisesti sen seurauksena ottanut kuljetuksessa hittiä (tai sitten kyseessä oli käytetty tuote). Tein reklan kuvan kera ja vastaukseksi asiakaspalvelusta sain ainoastaan että tuote pitää palauttaa 14 vuorokauden sisällä, mikä sekin on erikoista koska Zalando mainostaa 100 päivän palautusaikaa.
Eli itse ryssivät ja asiakkaalle jää kaikki riesa ja harmi. Ei jatkoon.
Ei näy enää. On ollut poissa jonkun aikaa. Ehkä sielläkin oli trollaamista?