Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi, mutta milloin Burning Man -festivaaleista on tullut vaikuttajien ökyfestivaali?

Vanha hippi
03.09.2023 |

Sehän oli ennen hippienfestari missä kuunneltiin konemusiikkia. Onko suomalainen Kosmoskin nykyään ökyfestivaali?

https://www.mtvuutiset.fi/videot/klipit/prog20703982

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipit ovat vaihtuneet hipstereihin ja lipunhintaan on lisättu nolla perään. Näin se menee.

Vierailija
22/28 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä noi festarit muuttuneet sitä mistä lähti. Joku takoo rahaa tuolla ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa 300 päivän lipusta ja joutua paskomaan ämpäriin. 😂

Vierailija
24/28 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipit ovat vaihtuneet hipstereihin ja lipunhintaan on lisättu nolla perään. Näin se menee.

Hipsteri on hippi ilman aatteita. On vaan vaatteita.

Vierailija
25/28 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä idiootit tuonne läksi kun Pohjolan perällä asti tieto varoituksista löytyy? Paikalliset varoittivat alueen mutaantuvan ja olevan tänä vuonna vaarallinen. Ihan niinkuin se imbesillien sukellusretki aiemmin kesällä.

Vierailija
26/28 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä idiootit tuonne läksi kun Pohjolan perällä asti tieto varoituksista löytyy? Paikalliset varoittivat alueen mutaantuvan ja olevan tänä vuonna vaarallinen. Ihan niinkuin se imbesillien sukellusretki aiemmin kesällä.

En mä ois itte uskonut, että tuolla aavikolla voi käydä noin. Olen aina luullut ettei siellä sada kuin ehkä kerran 100 vuodessa.

Vierailija
27/28 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sanna siellä jauhoilemassa veronmaksajien rahoilla?

Vierailija
28/28 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ois itte uskonut, että tuolla aavikolla voi käydä noin. Olen aina luullut ettei siellä sada kuin ehkä kerran 100 vuodessa.

ja viimeiset 99v oli kuivaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä