Anteeksi, mutta milloin Burning Man -festivaaleista on tullut vaikuttajien ökyfestivaali?
Sehän oli ennen hippienfestari missä kuunneltiin konemusiikkia. Onko suomalainen Kosmoskin nykyään ökyfestivaali?
Kommentit (28)
On kyllä noi festarit muuttuneet sitä mistä lähti. Joku takoo rahaa tuolla ja paljon.
Kiva maksaa 300 päivän lipusta ja joutua paskomaan ämpäriin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Hipit ovat vaihtuneet hipstereihin ja lipunhintaan on lisättu nolla perään. Näin se menee.
Hipsteri on hippi ilman aatteita. On vaan vaatteita.
Ketkä idiootit tuonne läksi kun Pohjolan perällä asti tieto varoituksista löytyy? Paikalliset varoittivat alueen mutaantuvan ja olevan tänä vuonna vaarallinen. Ihan niinkuin se imbesillien sukellusretki aiemmin kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä idiootit tuonne läksi kun Pohjolan perällä asti tieto varoituksista löytyy? Paikalliset varoittivat alueen mutaantuvan ja olevan tänä vuonna vaarallinen. Ihan niinkuin se imbesillien sukellusretki aiemmin kesällä.
En mä ois itte uskonut, että tuolla aavikolla voi käydä noin. Olen aina luullut ettei siellä sada kuin ehkä kerran 100 vuodessa.
oliko sanna siellä jauhoilemassa veronmaksajien rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ois itte uskonut, että tuolla aavikolla voi käydä noin. Olen aina luullut ettei siellä sada kuin ehkä kerran 100 vuodessa.
ja viimeiset 99v oli kuivaa
Hipit ovat vaihtuneet hipstereihin ja lipunhintaan on lisättu nolla perään. Näin se menee.