Nainen tajusi monen tapailu kerran jälkeen, että seuraan somessa joitakin vähäpukeisten naisten tilejä ja nyt ei vastaa enää viesteihin. Huono itsetunto?
Koska en ymmärrä kellä menee tämä muuten näin pahasti(ilmeisesti) tunteisiin. Olimme siis tavanneet useamman kerran ja seksiäkin oli ja itse olin todella kiinnostunut tästä naisesta, jopa ihastunut, mutta sitten hän löysi nämä seuraamani muutamat tilit, joissa joo on puolialastomia naisia, mutta niin moni seuraa tuollaisia tilejä nykyään somessa, jopa naiset, mutta nyt tästä tapailunaisestani ei ole kuulunut enää yhtään mitään. Olen laittanut monta viestiä ja sanonut, että voin lopettaa niiden tilien seuraamisen, mutta ei edes avaa viestejäni tai sitten avaa ja lukee, mutta ei vastaa. Mitä mun pitäisi tehdä? En haluaisi antaa olla, kun kerran ihastuinkin häneen. Ja ei, en kommentoi näiden tilien naisten kuvia, olen ehkä tykkäilyt kuvista ja videoista, mutta ei se ole ollut mulle mitään sen suurempaa.
Kommentit (701)
Kyllä ne seurannassa olevat tilit kertovat sinusta jotakin ja nainen saa halutessaan vetää niistä johtopäätöksiä. En sano, että sellaisten seurailu ja tykkäily välttämättä yleisesti ottaen on paha asia, mutta kaikkia ei kiinnosta mies, jolle moiset ovat kiinnostuksenkohde. Ei kiinnostaisi minuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ittelläs olla huono itsetunto kun meni noin tunteisiin se, että teillä on ERILAINEN ARVOPOHJA. Vaikka olen nuori ja monessakin mielessä hyvin moderni nainen, en olisi suhteessa miehen kanssa joka seuraa somessa noita instabebe tilejä. Mulla on sen verran hyvä itsetunto, etten jää suhteeseen ihmisen kanssa, jolla liian erilaiset arvot.
Mitä tuo apn arvoista kertoo?
Apn kuvaama nainen käyttäytyy lapsellisesti kun mököttää ja ghostaa. Enemmän se arvoista kertoo kuin se että ihan vasta sinkkuna ollut seurailee jotain random tilejä. Ei hänen kanssaan olisi mitään oikeaakaan ongelmaa saanut ratkottua ja keskusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Tätä voisi verrata siihen ettei mies tykkää jos käyttäisin isoa dildoa. Ihan samalta naisesta tuntuu tämä vähäpukeisten naisten kuolaaminen
Vain jos käyttäisit sitä isoa dildoa niin, että muut ihmiset (sinun ja miehesi ystävät, tuttavat, työkaverit ym) tietäisivät. Jos mies katselee kauniiden naisten kuvia omissa oloissaan seuraamatta, tykkäilemättä ja kommentoimatta niin ei se ainakaan minulle ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne seurannassa olevat tilit kertovat sinusta jotakin ja nainen saa halutessaan vetää niistä johtopäätöksiä. En sano, että sellaisten seurailu ja tykkäily välttämättä yleisesti ottaen on paha asia, mutta kaikkia ei kiinnosta mies, jolle moiset ovat kiinnostuksenkohde. Ei kiinnostaisi minuakaan.
On olemassa myös miehiä, jotka ei avoimesti ja aktiivisesti näitä tai muita naisia seuraile somessa ja he ovat vain toisille kiinnostavampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä voisi verrata siihen ettei mies tykkää jos käyttäisin isoa dildoa. Ihan samalta naisesta tuntuu tämä vähäpukeisten naisten kuolaaminen
Siis oikeesti? Kuka mies kieltää naiselta dildon? Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Melko pikkusieluista. Luuletko että montaakaan miestä kiinnostaa kynnet, meikit, kasvojoogat ja legginssit tai vastaavat? Ihan saat seurata varmasti rauhassa ja vaikka osallistua sataan fb-kilpailuun. Yleensä ollaan ihmisen kanssa ihan livenä ja luodaan hänestä käsitys eikä rynnitä arvioimaan kiinnostuksenkohteita somen perusteella.
Olisiko tälle miehelle sitten ok, jos nainen julkisesti seuraisi ja tykkäilisi jotain feikkipalomiesten nahkastringikuvia tai boksereissa pullistelevia mustia miehiä? :D Jos on, niin kannattaa varmaan etsiä nainen joka sellaisia seuraa. Se nainen varmasti ymmärtää vähäpukeisten tyttösten seurailuakin paremmin, kun on arvomaailma ja kiinnostukset samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kiitos! Täytyykin alkaa seuraileen ja katsoa miten deitti reagoi. Todella hyvä keino rankata naisia.
Sanot "naisia", kuin sinulla olisi enemmänkin kysyntää :D Mielikuvitusnaisia voit tietysti rankata minkä ehdit, siinä sinulle hyvää viihdettä yksinäiseen viikonloppuun
Kyllä minulla menee ihan mukavasti. Olen nyt päättänyt vakiintua, mutta valitsen naisen tarkoilla kriteereillä, koska haluan nauttia elämästä, enkä jaksa teitä ankeuttajia. Hyviä naisia on onneksi paljon. Kuka haluaa katkeran naisen kotiinsa?
Eikö tuo selviäisi helpommin ja nopeammin, kun ensimmäisessä viestissä kertoisit seuraavasi usean eri naisen instatilejä?
Varmasti, mutta ensin seksi ja sitten ne instatilit. Ei pidä olla typerä ja tehdä elämästään vaikeaa.
Sinä olet kusipäinen ihminen. Toivottavasti kukaan ei haksahda sinuun, mutta jos niin käykin, eiköhän he huomaa virheensä pian.
En muuten ole. Jokainen harrastaa seksiä kanssani aivan omasta tahdostaan. Voitko ollenkaan ymmärtää että moni haluaa seksiä vielä uudestaankin? Jos nainen ei kestä sitä että seurataan instassa jotain, niin sitten on todella huono itsetunto. En kaipaa omistushaluista naista, sellainen ottaminen on kuin kaivaisi verta nenästään. Se ei tee ihmisestä kusipäätä jos ei kerro instansa seuraamistaan tileistä heti. Se tekee kun haukkuu muita.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tälle miehelle sitten ok, jos nainen julkisesti seuraisi ja tykkäilisi jotain feikkipalomiesten nahkastringikuvia tai boksereissa pullistelevia mustia miehiä? :D Jos on, niin kannattaa varmaan etsiä nainen joka sellaisia seuraa. Se nainen varmasti ymmärtää vähäpukeisten tyttösten seurailuakin paremmin, kun on arvomaailma ja kiinnostukset samanlaiset.
Miksi ei olisi? Ja mitä on ei-avoimesti seuraaminen? Miten kenellekään voi olla ongelma toisen seuraamiset? Kyttäätkö mitä leffoja miehesi (avoimesti) katsoo? Jos vaikka kuule seksiä näkee?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset saa tykkäillä mistä vaan. Se ei kuulu minulle. Se on sen naisen asia. Jos tykkää katsella pullisteluita, siinäpähän katselee. Ihme sakkia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kiitos! Täytyykin alkaa seuraileen ja katsoa miten deitti reagoi. Todella hyvä keino rankata naisia.
Sanot "naisia", kuin sinulla olisi enemmänkin kysyntää :D Mielikuvitusnaisia voit tietysti rankata minkä ehdit, siinä sinulle hyvää viihdettä yksinäiseen viikonloppuun
Kyllä minulla menee ihan mukavasti. Olen nyt päättänyt vakiintua, mutta valitsen naisen tarkoilla kriteereillä, koska haluan nauttia elämästä, enkä jaksa teitä ankeuttajia. Hyviä naisia on onneksi paljon. Kuka haluaa katkeran naisen kotiinsa?
Eikö tuo selviäisi helpommin ja nopeammin, kun ensimmäisessä viestissä kertoisit seuraavasi usean eri naisen instatilejä?
Varmasti, mutta ensin seksi ja sitten ne instatilit. Ei pidä olla typerä ja tehdä elämästään vaikeaa.
Sinä olet kusipäinen ihminen. Toivottavasti kukaan ei haksahda sinuun, mutta jos niin käykin, eiköhän he huomaa virheensä pian.
En muuten ole. Jokainen harrastaa seksiä kanssani aivan omasta tahdostaan. Voitko ollenkaan ymmärtää että moni haluaa seksiä vielä uudestaankin? Jos nainen ei kestä sitä että seurataan instassa jotain, niin sitten on todella huono itsetunto. En kaipaa omistushaluista naista, sellainen ottaminen on kuin kaivaisi verta nenästään. Se ei tee ihmisestä kusipäätä jos ei kerro instansa seuraamistaan tileistä heti. Se tekee kun haukkuu muita.
Et nyt vieläkään ymmärrä, ei ole kysymys mustasukkaisuudesta tms, vaan sosiaalisista taidoista. Tuollainen avoin seuraaminen nolottaa naisia, ei kukaan aikuinen halua teinin kanssa seukata. Tuollainen käytös vaan on turnoff suurimmalle osalle, mutta varmasti löytyy myös niitä, joita se ei haittaa, joista löydät itsellesi sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko pikkusieluista. Luuletko että montaakaan miestä kiinnostaa kynnet, meikit, kasvojoogat ja legginssit tai vastaavat? Ihan saat seurata varmasti rauhassa ja vaikka osallistua sataan fb-kilpailuun. Yleensä ollaan ihmisen kanssa ihan livenä ja luodaan hänestä käsitys eikä rynnitä arvioimaan kiinnostuksenkohteita somen perusteella.
Olipas mukavan esineellistävää verrata naisia asioihin, kuten kynsiin, meikkeihin ja legginseihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt vieläkään ymmärrä, ei ole kysymys mustasukkaisuudesta tms, vaan sosiaalisista taidoista. Tuollainen avoin seuraaminen nolottaa naisia, ei kukaan aikuinen halua teinin kanssa seukata. Tuollainen käytös vaan on turnoff suurimmalle osalle, mutta varmasti löytyy myös niitä, joita se ei haittaa, joista löydät itsellesi sopivan.
Ja jos nyt et ymmärtänyt, kysy vaikka äidiltä asiasta😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että salaa seuraaminen on ok mutta ei avoin seuraaminen? Ketään aikuista naista ei nolota toisen seuraamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas mukavan esineellistävää verrata naisia asioihin, kuten kynsiin, meikkeihin ja legginseihin.
Häh? Ei tossa edes tehty niin. Ihan lueteltiin seurattavien tilien sisältöä. Eli siis naisten seuraaminen onkin se ongelma nyt vai mitä sä selität?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on niin heikko itsetunto
Ennemmin niin, että nykyään naisilla on vahva itsearvostus. Sekä itsetuntemus.
Ei tarvitse enää sietää mitään uunoturhapuro-miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taasen olen 35-vuotias nainen, enkä pistä pahakseni, kun mies seuraa ap:n kuvailemia naisia. Ei hänellä ole mahdollusuutta päästä panemaan heitä, joten mitä väliä. Jopa minun nähteni selailee uudet kuvat, eikä minua haittaa. Avoimuus ja toisen tapojen hyväksyminen on parisuhteessa melko tärkeätä.
Jep, toisen tapojen hyväksyminen on parisuhteessa tärkeää. Ap:n tapailukumppani havaitsi, että ap:lla on tapa jota hän ei voi hyväksyä, joten hän pisti poikki. Täysin luonnollista ja järkevää ja hyvä että asia tuli ilmi nyt.
Oon ihan varma siitä että ylivoimainen enemmistö miehistä ei tykkäisi, jos nainen avoimesti ja omalla nimellä seuraisi jotain musta isomuna speedoissa -tilejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset saa tykkäillä mistä vaan. Se ei kuulu minulle. Se on sen naisen asia. Jos tykkää katsella pullisteluita, siinäpähän katselee. Ihme sakkia täällä.
Niin, ne elämänarvot. Jos selviäisi, että muuten mukava mies tykkääkin jostain eläinrääkkäystileistä tai seuraa kadehtien jonkun huumeparonin elämää, niin pistäisi se vähän miettimään että onko tämä nyt sittenkään elämänarvoiltaan mies, jonka kanssa haluan tutustua yhtään enemmän. Minulle nuo ovat vastaavalla tavalla inhottavia kiinnostuksenkohteita kuin naisia esineellistävien kuvien tykkäily ja jakaminen somessa.
Ennen ei ollut normaalia kaikissa perheissä, että miehillä oli jotain kuolattavia juttuja siellä sun täällä. Vaikka kai osa salli miehille sen. Naiset olettavat miehen olevan munkki kaavussa, vaikkei täydessä selibaatissa. Nukkemaisten naisten seuraaminen kertoo miehen naismausta, nuori ja laiha? Urheilullinen uraputkinainen? Kone..?