Nainen tajusi monen tapailu kerran jälkeen, että seuraan somessa joitakin vähäpukeisten naisten tilejä ja nyt ei vastaa enää viesteihin. Huono itsetunto?
Koska en ymmärrä kellä menee tämä muuten näin pahasti(ilmeisesti) tunteisiin. Olimme siis tavanneet useamman kerran ja seksiäkin oli ja itse olin todella kiinnostunut tästä naisesta, jopa ihastunut, mutta sitten hän löysi nämä seuraamani muutamat tilit, joissa joo on puolialastomia naisia, mutta niin moni seuraa tuollaisia tilejä nykyään somessa, jopa naiset, mutta nyt tästä tapailunaisestani ei ole kuulunut enää yhtään mitään. Olen laittanut monta viestiä ja sanonut, että voin lopettaa niiden tilien seuraamisen, mutta ei edes avaa viestejäni tai sitten avaa ja lukee, mutta ei vastaa. Mitä mun pitäisi tehdä? En haluaisi antaa olla, kun kerran ihastuinkin häneen. Ja ei, en kommentoi näiden tilien naisten kuvia, olen ehkä tykkäilyt kuvista ja videoista, mutta ei se ole ollut mulle mitään sen suurempaa.
Tuo on niin epäkunnioittavaa toista kohtaan. En itse tapailisi miestä kuka seurailee vähäpukeisia naisia somessa. Parempi kun ei olisi somessa ollenkaan. En itse ainakaan seuraa mitään random miesmalleja missään. Olisin myös itse valmis poistamaan oman sometilini.