Hormonit!-sarja Ylellä
Aloin katsoa, ja kiinnostaa tietysti vaihdevuosi-ikäisenä. Mutta pääosan esittäjä (Karoliina Blackburn) ja sen kaveri näyttelevät mun mielestä ihan älyttömän epäluonnollisesti. Nyyh! Paraneeko se siitä sarjan edetessä?
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin kovasti. Hyvät roolisuoritukset.
Oikeasti? Kenellä sinusta oli hyvät roolisuoritukset? Minulla sarja jäi kesken nimenomaan kankean ja vaivaannuttavan näyttelemisen vuoksi. Svartström oli ok, mutta Blackburn, poika ja exää näytellyt mies tosi huonoja.
Mitä helvettiä? Se poikahan on sarjan parhaita, ainakin siitä lähtien kun pääsee kunnolla näyttelemään, eli olikohan nelosjaksosta alkaen kun käyvät Kotkassa.
Samaa mieltä että poika näytteli ehkä parhaiten tässä.
Ihana hyvänmielen sarja. Kissa tosin sai kohtuuttoman suure huomion.
Saloniuksen itsekkäät lapset sai mut miltei raivon partaalle. Voiko aikuisten lasten kanssa olla noin hankalaa? Ilmeisesti voi jos vanhempi on antanut kaiken periksi huonon omantuntonsa vuoksi.
Toinen mikä ärsytti oli sarjan äänitehosteet. Ihme surinoita ja värinöitä joka välissä. Ja oikein dramaattisen kohtauksen kohdalla sellasta sähkökitaran(?) väväyväävää-meteliä. Ihan tarpeettomia.
Vähän kankea. Ihan kuin katsoisi jotain mainosklippejä peräjälkeen tyyliin "Simo vaatehuoneelta terve!"
Vierailija kirjoitti:
Vuoksenmaan sarjoista paras on ehdottomasti Tahdon asia. Anoppi suoraan helvetistä siinä. Harvoja sarjoja mitä olen katsonut useampaan kertaan.
Hormonit katselen tuplanopeudella Areenasta. Ihan ok, mutta tuskin katson toiseen kertaan.
Noin juuri. Odotin samaa tasoa, mutta en ekan jakson jälkeen ole vakuuttunut yhtään.
Kökköä nuo äänitetyt ajatukset ja myös juuri sanottujen vuorosanojen toistaminen nauhalta. Esim. "Olen mustasukkainen" kaikumassa päässä niin kuin katsoja ei osaisi päätellä, mitä henkilö tuntee.
Hieman raikkaampaa toteutusta olisin odottanut. AIKUISET! -tyylisten sarjojen jälkeen hivenen tunkkainen mielikuva tuli, sekä ilmeeltään että sisällöltään. Hirvee dildokasa ei kauheesti naurattanut, nuo on nähty jo tuhatsata kertaa.
Joitain hauskoja pilkahduksia on kyllä. Elenan tytär on kiinnostava hahmo. Kolme jaksoa siis katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin kovasti. Hyvät roolisuoritukset.
Oikeasti? Kenellä sinusta oli hyvät roolisuoritukset? Minulla sarja jäi kesken nimenomaan kankean ja vaivaannuttavan näyttelemisen vuoksi. Svartström oli ok, mutta Blackburn, poika ja exää näytellyt mies tosi huonoja.
Mitä helvettiä? Se poikahan on sarjan parhaita, ainakin siitä lähtien kun pääsee kunnolla näyttelemään, eli olikohan nelosjaksosta alkaen kun käyvät Kotkassa.
Mä ihan ihmeissäni myös luin näitä arvosteluja lapsinäyttelijästä. Mielestäni nimenomaan oikeinkin hyvä ja luonteva. Onko täällä nyt joku katkera mamma, jonka silmäterä karsiutui koekuvauksista :D Muutenkaan nyt ei tarvitsisi lasten suoritusta julkisesti arvostella. Ehkä voisi olla hiljaa jos ei kehuttavaksi koe.
Katsottu nyt 2 jaksoa. Paraneeko tää tästä? Jätin kesken, on jotenkin kuolettavan tylsä sarja. En pidä tuosta pääosan näyttelijästä, ääni käy hermoille.
Vierailija kirjoitti:
Katsottu nyt 2 jaksoa. Paraneeko tää tästä? Jätin kesken, on jotenkin kuolettavan tylsä sarja. En pidä tuosta pääosan näyttelijästä, ääni käy hermoille.
Ei parane, mutta kyllä tuon sarjan nyt kertaalleen katsoo. Erittäin pliisu kyllä Vuoksenmaan sarjaksi. Outoja, oudon huonoja ratkaisuja sekä käsiksessä että näyttelijöiden suorituksissa.
Silleen vähän harmittavaa, että tässä olisi ollut ihan hyvät ainekset. Hyvä teema, virkistävää erilaisuutta. Toteutus vaan on huono.
Vierailija kirjoitti:
Paranee kyllä jonkin verrankin.
Ärsytti kun terapeutti rikkoi ammatillisia rajoja terapoimalla tutun lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti kun terapeutti rikkoi ammatillisia rajoja terapoimalla tutun lapsia.
Tämäkin tosiaan ärsytti. Laiskaa käsikirjoittamista. Mutta kyllähän tuon nyt katseli. Oli vaan kaukana Johanna Vuoksenmaan parhaista tekeleistä.
Minusta tämä on todella hauska sarja. Pitkästä aikaa.
Onko keski-ikäisten muka noin vaikeaa päästä sänkyyn? Heillähän on vuosikymmenten kokemus, ei kai se yhtäkkiä noin kömpelöksi kohellukseksi muutu?
Vierailija kirjoitti:
Ihana hyvänmielen sarja. Kissa tosin sai kohtuuttoman suure huomion.
Niinpä, ei taida Vuoksenmaa pitää kissoista millään tavalla.
Vuoksenmaalta kyllä oudon huonoja ratkaisuja. Käsikirjoituksessa oli tosiaan monta tuollaista epäuskottavaa kohtausta. Monin paikoin huonoa näyttelemistä ja turhaa alleviivausta.
Klikkaa mua oli aikanaan ihan kymppi plus! Ja monta muutakin hyvää sarjaa hänellä on plakkarissaan. Tämä oli todellakin vain kädenlämpöinen. Ihan ok, mutta ei enempää. Kyllä tämän sarjan nyt kertaalleen katseli, mutta ei kestä toista kierrosta millään.