Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka haluaa jakaa asiansa kaikille ihmisille?

Vierailija
03.09.2023 |

Mun yksi tuttava (nyt jo kaukainen, koska oli pakko ottaa etäisyyttä tämän em. ominaisuuden vuoksi) teki usein sitä, että soitti minulle jotain jonninjoutavaa mukamas TÄRKEÄÄ kokemustaan kertomaan. Mutta huomasin usein että olin vain nimi listalla jolle hän aloitti tämän tarinansa kertomisen, tuntui kuin olisi puheripulissaan valitsemassa puhelimensa yhteystietojansa yksi toisensa perään ilmoittaakseen kaikille tämän saman asian (joka ei ollut mitenkään erikoinen edes oikeasti). Kävi siis paristi niinkin että hän aloitti tämän saman litanian minulle useampaan kertaan. Ei siis pysynyt enää itse kärryillä kenelle on jo asian kertonut ja kenelle ei.

Hänellä iso lapsuudenperhe, vanhempia ja muita sukulaisia runsaasti, samoin puolisollaan. Lisäksi kaverit ja tuttavat, työkaverit. Tällainen tosi sosiaalinen tyyppi. Niin kaikilleko hän järjestyksessä soitti..? Joka selityskerralla yhtä tohkeissaan..?

Näiden soittojen lisäksi tottakai piti tehdä FB- ja instapäivityksetkin.

Ja asia oli luokkaa se, että oli kirpputorilta löytänyt edullisesti suksisetin lapselleen tai muuta vastaavaa "tärkeää".

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän