Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lähden yksin baarin, niin lähestyvätkö miehet?

Sinkkunainen
02.09.2023 |

Vai joudunko olemaan yksin? En ole ennen ollut baarissa. 24v.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kymmeniä kymmeniä kertoja yksin baareissa, esim teknobileissä tanssimassa ,ikävuosina 20-35, eikä ole lähestytty kuin ehkä pari kertaa. Ei siis todellakaan ole mikään "varma nakki" (sic) että yksin menemällä saa seuraa.

Vierailija
22/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen deittisivusto. 50/50 miehiä sekä naisia. Iso osa käy viikottain väh. kuukausittain Suomen puolella. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymisestä ei ole oikeastaan mitään hyötyä. Voi joutua someen kuvan kanssa tai saada ahdistelusyytteen. Itse juttelen vain miehille ja yritän väittää kaikkea kontaktia naisiin.

Vierailija
24/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että toiset nuoret yksin baariin tulleet miehet lähestyisivät minua juttuseuran vuoksi - minulla ei ole taka-ajatuksia. Ei ole vielä uudella paikkakunnalla oikein tuttavia ja yksinolevia miehiä näyttää olevan muitakin. Olisi mukavampaa kuluttaa aikaa läppää heittäen kuin yksin ryypäten943. Pelkääkö miehet niitä taka-ajatuksia vai sitä että heillä luullaan niitä olevan? T tällä hetkellä sinkkuna tyytyväinen Jonne 24v

Vierailija
25/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24v ihan kivan näköinen hoikka nainen. On 3-4 siistiä vakiobaaria joissa käyn. Useimmiten ellei aina ovimikko ja kyyppari on ainoat miehenpuolet jotka minulle juttelee. Baarit on puolillaan ihan ok näköisiä sopivan ikäisiä kundeja. En ymmärrä. Olen valittanut baarien esihenkilöillekin asiasta.

Olet valittanut, koska miehet eivät lähesty? Mikä ihmeen velvollisuus miehillä on lähestyä? Jos siellä on "ihan ok näköisiä sopivan ikäisiä kundeja" niin ei muuta kuin menet tekemään tuttavuutta!

Me elämme jo 2020-luvulla.

Vierailija
26/26 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sä itsekin avata suusi ensimmöisenä ja sanoa jotain nasevaa...