Li andersson kirjoitti 6 laudaturia!
Kommentit (49)
On saanut hyvin puheaikaa vaaliväittelyissä. Hänellä vaan menee tietyt aiheet niin tunteisiin, että pää kallistuu, posket punertuu ja ääni muuttuu väriseväksi paatokseksi.
Kai nämäkin piirteet sitten vetoavat fanikuntaansa, kenties tulkitaan jopa "empatiaksi" tai "vähäosaisten puolustamiseksi".
Vierailija kirjoitti:
On saanut hyvin puheaikaa vaaliväittelyissä. Hänellä vaan menee tietyt aiheet niin tunteisiin, että pää kallistuu, posket punertuu ja ääni muuttuu väriseväksi paatokseksi.
Kai nämäkin piirteet sitten vetoavat fanikuntaansa, kenties tulkitaan jopa "empatiaksi" tai "vähäosaisten puolustamiseksi".
Olen itse persu ja pidän Li:tä aika hyvänä väittelijänä. Vähän on tunnetta välillä pelissä mutta sehän on vain positiivista. Kaikista asioista olen tietysti täysin eri mieltä hänen kanssaan. Mutta pitää antaa krediittiä väittelytaidoista.
Li Andersson on kyllä yksi niistä politiikasta, joita arvostan yli puoluerajojen. Todella älykäs politiikko!
Persumies 39v
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittiko pitkästä matikasta L? Vain se kertoo älykkyydestä. Muut aineet vaativat lähinnä hyvää muistia.
Mitä joskus katsoin noita poliitikkojen ylioppilastodistuksia niin aika harvassa olivat matikassa pärjänneet. Prosenttilaskujen osaaminen ei ole kovinkaan hyvässä hapessa poliitikkojen keskuudessa.
Minä kirjoitin yhden L:n ja se oli pitkästä matikasta. En pidö itseäni erityisen älykkäänä, minä vaan tykkäsin matikasta.
Anna-Maja Henriksson on myös 6 ällän yo
Hesarin jutun mukaan Litä pidetään yli puoluerajojen eduskunnan älykkäimpänä ka erittäin kyvykkäänä tyyppinä. On kuulemma terävä ja erittäin nopeaälyinen. Tuskastuu välillä kun muut tulevat niin hitaasti perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittiko pitkästä matikasta L? Vain se kertoo älykkyydestä. Muut aineet vaativat lähinnä hyvää muistia.
Mitä joskus katsoin noita poliitikkojen ylioppilastodistuksia niin aika harvassa olivat matikassa pärjänneet. Prosenttilaskujen osaaminen ei ole kovinkaan hyvässä hapessa poliitikkojen keskuudessa.
Li kirjoitti 8 ainetta, 6 ällää, suomi toisena kielenä E, pitkästä matikasta M, Anna-Maija kirjoitti 6 ällää, mm. pitkästä matikasta ja reaalista josta nykyisin voisi kirjoittaaa senkin seitsemän ällää, Tytti kirjoitti 5 ällää, pitkästä matikasta A, pari ministeriä sai pitkästä matikasta ällän.
Älä nyt vassari hiilly! :D Mistä sinä tiedät, mitä olen saanut elämässäni aikaan?
Li ei ole tuottanut mitään muuta kuin huonoja tuloksia opetusministerinä ja siinä ohessa poliittista jargonia.
-se, joka todella kirjoitti kuusi ällää :)