Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Li andersson kirjoitti 6 laudaturia!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Minä kirjoitin myös aikoinani kuusi ällää, enkä pidä itseäni mitenkään ihmeen älykkäänä.

Olenhan nyt tällä palstallakin. :D

Ehkä kirjoitit, ehkä et. Varmaan on vain se, että Andersson oli ministeri ja nyt kansanedustaja, sinä et.

Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että ministeri/kansanedustaja on automaattisesti älykäs? :D

Taannoin julkaistiin tutkimus, jonka mukaan älykkäät ihmiset eivät edes hakeudu nykyään politiikkaan. Fiksut ihmiset eivät saa tyydytystä työstä, jossa substanssiosaaminen on sivuseikka.

Kysyit, että mitä eroa sinulla on häneen kun väittämäsi mukaan olet myös kirjoittanut 6 laudaturia. Selitin sen sinulle. Älykkyydestä ei sen enempää puhuttu, mutta olettaisin että Andersson on saanut laitettua sen ällinsä tuottamaan jotakin, toisin kuin sinä joka kirjoittelet satuja tällä palstalla.

Älä nyt vassari hiilly! :D Mistä sinä tiedät, mitä olen saanut elämässäni aikaan?

Li ei ole tuottanut mitään muuta kuin huonoja tuloksia opetusministerinä ja siinä ohessa poliittista jargonia.

-se, joka todella kirjoitti kuusi ällää :)

Vierailija
42/49 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut hyvin puheaikaa vaaliväittelyissä. Hänellä vaan menee tietyt aiheet niin tunteisiin, että pää kallistuu, posket punertuu ja ääni muuttuu väriseväksi paatokseksi.

Kai nämäkin piirteet sitten vetoavat fanikuntaansa, kenties tulkitaan jopa "empatiaksi" tai "vähäosaisten puolustamiseksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saanut hyvin puheaikaa vaaliväittelyissä. Hänellä vaan menee tietyt aiheet niin tunteisiin, että pää kallistuu, posket punertuu ja ääni muuttuu väriseväksi paatokseksi.

Kai nämäkin piirteet sitten vetoavat fanikuntaansa, kenties tulkitaan jopa "empatiaksi" tai "vähäosaisten puolustamiseksi".

Olen itse persu ja pidän Li:tä aika hyvänä väittelijänä. Vähän on tunnetta välillä pelissä mutta sehän on vain positiivista. Kaikista asioista olen tietysti täysin eri mieltä hänen kanssaan. Mutta pitää antaa krediittiä väittelytaidoista.

Vierailija
44/49 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
45/49 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson on kyllä yksi niistä politiikasta, joita arvostan yli puoluerajojen. Todella älykäs politiikko!

Persumies 39v

Vierailija
46/49 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittiko pitkästä matikasta L? Vain se kertoo älykkyydestä. Muut aineet vaativat lähinnä hyvää muistia.

Mitä joskus katsoin noita poliitikkojen ylioppilastodistuksia niin aika harvassa olivat matikassa pärjänneet. Prosenttilaskujen osaaminen ei ole kovinkaan hyvässä hapessa poliitikkojen keskuudessa.

Minä kirjoitin yhden L:n ja se oli pitkästä matikasta. En pidö itseäni erityisen älykkäänä, minä vaan tykkäsin matikasta.

Vierailija
47/49 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Maja Henriksson on myös 6 ällän yo

Vierailija
48/49 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin jutun mukaan Litä pidetään yli puoluerajojen eduskunnan älykkäimpänä ka erittäin kyvykkäänä tyyppinä. On kuulemma terävä ja erittäin nopeaälyinen. Tuskastuu välillä kun muut tulevat niin hitaasti perässä.

Vierailija
49/49 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittiko pitkästä matikasta L? Vain se kertoo älykkyydestä. Muut aineet vaativat lähinnä hyvää muistia.

Mitä joskus katsoin noita poliitikkojen ylioppilastodistuksia niin aika harvassa olivat matikassa pärjänneet. Prosenttilaskujen osaaminen ei ole kovinkaan hyvässä hapessa poliitikkojen keskuudessa.

Li kirjoitti 8 ainetta, 6 ällää,  suomi toisena kielenä E, pitkästä matikasta M, Anna-Maija kirjoitti 6 ällää, mm. pitkästä matikasta ja reaalista josta nykyisin voisi kirjoittaaa senkin seitsemän ällää, Tytti kirjoitti 5 ällää, pitkästä matikasta A, pari ministeriä sai pitkästä matikasta ällän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä