Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen"

Kommentit (702)

Vierailija
481/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota nyt kantaa tähän tapaukseen kun en asiasta mitään tiedä, mutta pakko kommentoida tuohon miten moni lynkkaa tämän miehen käyttäytymisen. Kukaan ei voi tietää mitä toisen käyttäytymisen taustalla on. Jos mietitään esimerkiksi parisuhdetta narsistin kanssa, niin siinähän se uhri saattaa joskus käyttäytyä ihan mielipuolisesti ja saada hullun leiman otsaansa, vaikka käyttäytymisen takana voi olla henkistä väkivaltaa, manipulointia jne. Enkä tarkoita tähän kyseiseen pariskuntaan viitata kun en tiedä asiasta mitään, tarkoitan vaan havainnollistaa tällä esimerkillä sitä, miten ihmisen käyttäytymisen taustalla voi olla paljon sellaista mikä muille ei näy. Minusta kummankaan osapuolen lynkkaaminen on typerää, koska tuntemattomat ihmiset eivät voi tietää miten asiat oikeasti on.

Olin naimisissa miehen kanssa, joka ylireagoi stressattuna kutakuinkin noin. Karitakin kertoi miten oppi suodattamaan tietyt epämukavat asiat miehensä luonteessa. Tuli tutut epämukavat fiilikset. Tosiaan, vainoharhalta ja kontrolloinnilta vaikuttaa.

Parempi lopettaa tuollainen avioliitto ajoissa.

Vierailija
482/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä, etteikö Karita voisi olla pätevä hyvinvoinnin ammattilainen jos hänellä omassa elämässään ongelmia tai haasteita? Eihän hän itse ole edes mitään epäasiallista kirjoitellut missään, miehellähän tässä tuntuu olevan enemmän ongelmia. Miksi pitäisi sekoittaa työ ja henkilökohtainen elämä? Kyllä psykiatritkin masentuu ja lääkärit syö epäterveellisesti ja ovat ylipainoisia. Ihme juttuja!

Niin jos Karitan duunia on levittää seesteisiä kuvia itsestään ryyditettynä pinnallisilla mietelauseilla.

Onhan moni ravitsemusterapeuttikin aika pullukka ja silti vaatii muita syömään terveellisesti.

Myös moni sijoitusneuvoja on rutiköyhä ja veloissa ja moni psykiatri on hullumpi kuin potilaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo mies olisi kuinka "epävalaiseva" momentti Karitan elämässä ja muutenkin rasittava juntti ja Karita taas itse pyhimys niin pettäminen on väärin ja julmaa. Ei sitä voi oikeuttaa millään.

Olisi eronnut reilusti sen sijaan että roikotti mistään tietämätöntä aviomiestään "varavalonlähteenään". Valehteli ja salaili tältä asioita.

Varmaan on työssään tavannut paljon petettyjä ja jätettyjä traumatisoituja ihmisiä. Niin pitäis tietää, kuinka rankka prosessi se on ja kuinka pitkä tie siitä on selviytyä.

Niin kauan kuin siitä pettämisestä ei ole mitään faktatietoa, en pidä pettämistä tapahtuneena. Olen itsekin ollut tuollaisen sekopään puoliso. Hän on täysin vakuuttunut, että olen pettänyt ja minä olen täysin vakuuttunut siitä, etten ole ollut meidän suhteen aikana missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa muuta kuin välttämättömissä tilanteissa. 

Olen ollut tuollaisen sekopään tyttöystävä.

En olisi saanut edes puhua kenellekään muulle kuin tälle herralle. Siis en olisi saanut puhua edes siskolleni, vaikka asuimme tuolloin vielä vanhempieni luona. Ystäviä en saanut tavata, koska olisimme menneet huoraamaan.

Puhelimeen piti vastata heti, tai muuten...

Sanottakoon, että poikaystäväni itse kärähti pikkutyttöjen ahdistelusta.

Eikä tuollaisille sekopäille _voi puhua_ mistään. He suuttuvat, loukkaantuvat tai haavoittuvat.

Vierailija
484/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita on feikki. Alkaa vaihdevuodet painaa päälle ja Tene ei keski-ikäistä akkaa kauan katsele kun on nuorempiakin tarjolla.

Vierailija
485/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota nyt kantaa tähän tapaukseen kun en asiasta mitään tiedä, mutta pakko kommentoida tuohon miten moni lynkkaa tämän miehen käyttäytymisen. Kukaan ei voi tietää mitä toisen käyttäytymisen taustalla on. Jos mietitään esimerkiksi parisuhdetta narsistin kanssa, niin siinähän se uhri saattaa joskus käyttäytyä ihan mielipuolisesti ja saada hullun leiman otsaansa, vaikka käyttäytymisen takana voi olla henkistä väkivaltaa, manipulointia jne. Enkä tarkoita tähän kyseiseen pariskuntaan viitata kun en tiedä asiasta mitään, tarkoitan vaan havainnollistaa tällä esimerkillä sitä, miten ihmisen käyttäytymisen taustalla voi olla paljon sellaista mikä muille ei näy. Minusta kummankaan osapuolen lynkkaaminen on typerää, koska tuntemattomat ihmiset eivät voi tietää miten asiat oikeasti on.

Olin naimisissa miehen kanssa, joka ylireagoi stressattuna kutakuinkin noin. Karitakin kertoi miten oppi suodattamaan tietyt epämukavat asiat miehensä luonteessa. Tuli tutut epämukavat fiilikset. Tosiaan, vainoharhalta ja kontrolloinnilta vaikuttaa.

Vähän myöhäistä lopettaa "ajoissa" kun sitten kärvisteli kokonaista 20 vuotta. Eikä vielä siinäkään vaiheessa näemmä halunnut lopettaa kun kohtasi "elämänsä valon".

Epäilen että halusi noukkia kummastakin suhteesta ne rusinat. Toinen on hyöty- ja toinen hupisuhde.

Vierailija
486/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita on feikki. Alkaa vaihdevuodet painaa päälle ja Tene ei keski-ikäistä akkaa kauan katsele kun on nuorempiakin tarjolla.

Vierailija
487/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Petrin käytös ole normaalia tai ok, vaikka mitä olisi tapahtunut. Ja nyt vielä näyttää siltä, ettei mitään edes ole.

Vanhemman vaan pitää ymmärtää olla postaamatta tuollaista, ihan sama mitkä on fiilikset.

Vierailija
488/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtava talo tontteineen. Kyllä missi on osannut vaatia kunnon korvaukset elämästään miehen kanssa.

Siis miten vaatinut korvaukset?

Näillähän on avioehto ja talo on kokonaan miehen nimissä.

Karita on tienannut yrityksensä kautta enemmän kuin tuleva ex-miehensä.

Miten ilveellä joka keskusteluun väännetään, kuinka nainen rahastaa avioerossa?

Onko naisen tienaama euro tosiaankin 80 senttiä?

Vierailija
489/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän myöhäistä lopettaa "ajoissa" kun sitten kärvisteli kokonaista 20 vuotta. Eikä vielä siinäkään vaiheessa näemmä halunnut lopettaa kun kohtasi "elämänsä valon".

Epäilen että halusi noukkia kummastakin suhteesta ne rusinat. Toinen on hyöty- ja toinen hupisuhde.

Mitä hyötyä tuosta ukkosta on? Eihän se edes tienaa.

Vierailija
490/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartsalle pitää olla jännäleuka ja waltava makkara pöksyissä . Muuten ei kelepaa.

Vierailija
491/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi yrittäjä Karita Tykkä662

Vierailija
492/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä, etteikö Karita voisi olla pätevä hyvinvoinnin ammattilainen jos hänellä omassa elämässään ongelmia tai haasteita? Eihän hän itse ole edes mitään epäasiallista kirjoitellut missään, miehellähän tässä tuntuu olevan enemmän ongelmia. Miksi pitäisi sekoittaa työ ja henkilökohtainen elämä? Kyllä psykiatritkin masentuu ja lääkärit syö epäterveellisesti ja ovat ylipainoisia. Ihme juttuja!

No sen hyvivoinnin opastuksiin vois pistää huomiotarran että itseänihän nämä neuvot eivät auttaneet mutta teitä muita auttaa taatusti!

Vierailija
493/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mVaikka tuo mies olisi kuinka "epävalaiseva" momentti Karitan elämässä ja muutenkin rasittava juntti ja Karita taas itse pyhimys niin pettäminen on väärin ja julmaa. Ei sitä voi oikeuttaa millään.

Olisi eronnut reilusti sen sijaan että roikotti mistään tietämätöntä aviomiestään "varavalonlähteenään". Valehteli ja salaili tältä asioita.

Varmaan on työssään tavannut paljon petettyjä ja jätettyjä traumatisoituja ihmisiä. Niin pitäis tietää, kuinka rankka prosessi se on ja kuinka pitkä tie siitä on selviytyä.

Niin kauan kuin siitä pettämisestä ei ole mitään faktatietoa, en pidä pettämistä tapahtuneena. Olen itsekin ollut tuollaisen sekopään puoliso. Hän on täysin vakuuttunut, että olen pettänyt ja minä olen täysin vakuuttunut siitä, etten ole ollut meidän suhteen aikana missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa muuta kuin välttämättömissä tilanteissa. 

Minun eksä jäi kirjaimellisesti kiinni housut kintuissa, siltikin kyseessä kuulemma oli vaan väärinkäsitys ja minä olin se niuho ja mustasukkainen ja ties mitä.

Narsistin mielestä olet ehdoton ja sairaalloisen kontrolloiva. Sitten narsisiti uhriutuu ja keksii että hänen ohi on kävelty ja sillä olet pettänyt häntä. Siksi hänellä oli täysi oikeus pettää ja sinänet saa kertoa siitä kenellekään koska muuten loukkaar hänen kunniaa. Narsistin vakiolauseisiin kuuluu että hyvässä suhteessa ei ole tarvetta pettää. Vaikka narsisti pettää kaikissa suhteissaan.

Narsistipettäjä suoltaa myrkkyään somessa. Kaasuvalottaa. Muovailee totuutta ja manipuloi jatkuvasti.

Vierailija
494/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai on vai? Ukko on itse kuusikymppinen kalju puutarhatonttu, 160cm hattu päässä. Näkis vaan ne nuoret naiset, jotka sille on tarjolla 🙄

Vierailija
495/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Petrin käytös ole normaalia tai ok, vaikka mitä olisi tapahtunut. Ja nyt vielä näyttää siltä, ettei mitään edes ole.

Vanhemman vaan pitää ymmärtää olla postaamatta tuollaista, ihan sama mitkä on fiilikset.

Jep, vanhemman pitää myös ymmärtää olla postaamatta pettämisestään. Ihan sama mitkä fiilkset. Siitä saa pellen ja ihmisroskan leiman.

Vierailija
496/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä kuivunutta korppua kukaan katsele kauaa.

Vierailija
497/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti Karita rakastaa vain itseään. Hyväksikäyttäjä etsii aina uuden uhri...

Vierailija
498/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo mies olisi kuinka "epävalaiseva" momentti Karitan elämässä ja muutenkin rasittava juntti ja Karita taas itse pyhimys niin pettäminen on väärin ja julmaa. Ei sitä voi oikeuttaa millään.

Olen ollut tuollaisen sekopään tyttöystävä.

En olisi saanut edes puhua kenellekään muulle kuin tälle herralle. Siis en olisi saanut puhua edes siskolleni, vaikka asuimme tuolloin vielä vanhempieni luona. Ystäviä en saanut tavata, koska olisimme menneet huoraamaan.

Puhelimeen piti vastata heti, tai muuten...

Sanottakoon, että poikaystäväni itse kärähti pikkutyttöjen ahdistelusta.

No älä, sama kokemus :D Kuulemma flirttailin ja tiirailin muita, minä uskollisuuden perikuva, ja kuulemma ryyppäsinkin, minä absolutisti. Itse projisoi omia kännejään ja flirttejään minuun. Yllättäen jäi kiinni pettämisestä. Sääli nykyistä kumppaniaan.

Vierailija
499/702 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä saagaa tullut nyt seurattua kun omakin eroprosessi meneillään ja en yllättyisi enää siitäkään että exä suoltaisi samankaltaisia avautumisia somekanavansa täyteen.

Vaikka meillä ei ole kolmansista osapuolista kyse vaan muut toistuvat luottamusongelmat ja vastuuttomuus jotka exän mukaan olisi tietenkin korjattavissa jos minä vaan antaisin vielä sen viimeisen mahdollisuuden.

Kun itsekin eron syyt varsin hyvin tiedän ja exäni tunnen niin ihan taatusti kyllä tulee uhriutumaan kaikille kuinka hän nyt olisi ollut valmis korjaamaan vielä kaiken jos olisi mahdollisuuden saanut. Jättäen tietysti kertomatta että niitä mahdollisuuksia on annettu jo vuosia.

Siksi nämä ikävään sävyyn postatut eroavautumiset kannattaa lukea suodattimen läpi. Niissä kun totta on vain toinen puoli eikä aina sekään.

Vierailija
500/702 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä matkustin koulutukseen miespuolisen työkaverin kyydissä, enkä muistanut anoa siihen aviomieheltä lupaa, olenkohan nyt pettäjä?!

Kukaan ei tiedä mitä touhusitte. Eli kukaan ei tiedä.

Ja miten mies suhtautuu sinuun riippuu tietysti historiastanne ja siitä miten olet suhteessanne toiminut ja mitä olet suustasi päästänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi