"Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen"
Kommentit (702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo mies olisi kuinka "epävalaiseva" momentti Karitan elämässä ja muutenkin rasittava juntti ja Karita taas itse pyhimys niin pettäminen on väärin ja julmaa. Ei sitä voi oikeuttaa millään.
Olisi eronnut reilusti sen sijaan että roikotti mistään tietämätöntä aviomiestään "varavalonlähteenään". Valehteli ja salaili tältä asioita.
Varmaan on työssään tavannut paljon petettyjä ja jätettyjä traumatisoituja ihmisiä. Niin pitäis tietää, kuinka rankka prosessi se on ja kuinka pitkä tie siitä on selviytyä.Millä tavalla Karita tätä Tykkää on pettänyt? Yksi viesti ei terveessä ja normaalissa suhteessa merkkaa mitään. Miten Tykkä edes sen näki?
Autoon nouseminen jonkun saman alan ihmisen kanssa on kans pahemman luokan pettämistä, joo.
Mitäs kun istuin työpaikkaruokalassa miespuolisen kollegan kanssa kahdestaan samassa pöydässä? Kaksi viikkoa sitten mentiin toisen miespuolisen kollegan kanssa hänen autolla erääseen tilaisuuteen, kun ei kannata kahdella autolla samaan paikkaan ajaa. Mekin noustiin samaan autoon, ja ehtiihän sitä siellä autohallissa tehdä vaikka mitä, ennen kuin ajetaan sinne tilaisuuteen. Sama homma paluukyydin kanssa.
Milläs muulla tavalla mä olen Tykkä-logiikan mukaan petttänyt...? Olen laittanut eräälle kollegalle sähköpostiviestissä sydämen kiitosten perään. Olen myös kollegalle kirjoittanut: Olet ihana, kiitos kun hoidit! Tämänhän voisi itse asiassa tulkita ihan selkeäksi pettämiseksi, hoitaminenhan tarkoittaa tietysti Tykkä-sanakirjan mukaan seksiä.
Ymmärtääkseni nykypäivänä on sellainenkin asia kuin mikropettäminen, mitä se sitten tarkoittaakaan. En ole tuomitsemassa. Itse asiassa yritän löytää "vanhan ajan naista", jonka ei tarvitsisi olla perillä joka ikisestä median työntämästä suhteen mikromutkasta. En ole koskaan pettänyt, mutta ahdistun jo siitäkin, jos toinen alaa "tiedostaa" asioita sillä tavalla että koko ajan epäilee pettämistä.
Niin no mikropettäminen on nykyajan keksintöä. Miehenä pelkään, uskaltaako enää edes jutella kenellekään naispuoliselle. Koska hän voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi ja vaimo taas mikropettämiseksi. Tähän on tultu. Missä normaali järjen käyttö?
Mitä sellaista sinun pitäisi jollekin naiselle vaimosi lisäksi kirjoiella, mitä vastaanottaja voisi pitää seksuaalisena ahdisteluna ja vaimo henkisenä pettämisenä? Ihan hyvä, ettet uskalla.
Vierailija kirjoitti:
"Olet elämäni valo" =pettämistä
Joo mut riippuu kenelle sanoo, tollaselle tummalle bodaajalle joka on hieronut varmasti karitaa vain stringeissä, tai jollekin vanhalle astrologi-papparaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manbun-joogamiehet ovat tunnetusti kestäviä ja notkeita rakastajia. Hengitysharjoitukset auttavat pidättelemään runsasta ja pitkäkestoista siemensyöksyä samalla kun kyky ohjata verta siittimen kärkeen paisuttaen terskan luumun kokoiseksi takaavat nautinnollisen intiimin hetken.
Mikä ihmeen manbun? Siis jotain elimellä joogaamista?
Man bun on siis nuttura. Miehet jolla hiukset nutturalla ovat Hot. Mut muistaakseni tällä eukalla oli kyllä kalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mVaikka tuo mies olisi kuinka "epävalaiseva" momentti Karitan elämässä ja muutenkin rasittava juntti ja Karita taas itse pyhimys niin pettäminen on väärin ja julmaa. Ei sitä voi oikeuttaa millään.
Olisi eronnut reilusti sen sijaan että roikotti mistään tietämätöntä aviomiestään "varavalonlähteenään". Valehteli ja salaili tältä asioita.
Varmaan on työssään tavannut paljon petettyjä ja jätettyjä traumatisoituja ihmisiä. Niin pitäis tietää, kuinka rankka prosessi se on ja kuinka pitkä tie siitä on selviytyä.Niin kauan kuin siitä pettämisestä ei ole mitään faktatietoa, en pidä pettämistä tapahtuneena. Olen itsekin ollut tuollaisen sekopään puoliso. Hän on täysin vakuuttunut, että olen pettänyt ja minä olen täysin vakuuttunut siitä, etten ole ollut meidän suhteen aikana missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa muuta kuin välttämättömissä tilanteissa.
Minun eksä jäi kirjaimellisesti kiinni housut kintuissa, siltikin kyseessä kuulemma oli vaan väärinkäsitys ja minä olin se niuho ja mustasukkainen ja ties mitä.
Täähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mVaikka tuo mies olisi kuinka "epävalaiseva" momentti Karitan elämässä ja muutenkin rasittava juntti ja Karita taas itse pyhimys niin pettäminen on väärin ja julmaa. Ei sitä voi oikeuttaa millään.
Varmaan on työssään tavannut paljon petettyjä ja jätettyjä traumatisoituja ihmisiä. Niin pitäis tietää, kuinka rankka prosessi se on ja kuinka pitkä tie siitä on selviytyä.Niin kauan kuin siitä pettämisestä ei ole mitään faktatietoa, en pidä pettämistä tapahtuneena. Olen itsekin ollut tuollaisen sekopään puoliso. Hän on täysin vakuuttunut, että olen pettänyt ja minä olen täysin vakuuttunut siitä, etten ole ollut meidän suhteen aikana missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa muuta kuin välttämättömissä tilanteissa.
Minun eksä jäi kirjaimellisesti kiinni housut kintuissa, siltikin kyseessä kuulemma oli vaan väärinkäsitys ja minä olin se niuho ja mustasukkainen ja ties mitä.
Narsistin mielestä olet ehdoton ja sairaalloisen kontrolloiva. Sitten narsisiti uhriutuu ja keksii että hänen ohi on kävelty ja sillä olet pettänyt häntä. Siksi hänellä oli täysi oikeus pettää ja sinänet saa kertoa siitä kenellekään koska muuten loukkaar hänen kunniaa. Narsistin vakiolauseisiin kuuluu että hyvässä suhteessa ei ole tarvetta pettää. Vaikka narsisti pettää kaikissa suhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Karitan romut lähtevät tänään 😄 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d2593627-dd95-42a9-bbc2-f6f8bf…
Eiköhän mies lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo mies olisi kuinka "epävalaiseva" momentti Karitan elämässä ja muutenkin rasittava juntti ja Karita taas itse pyhimys niin pettäminen on väärin ja julmaa. Ei sitä voi oikeuttaa millään.
Olen ollut tuollaisen sekopään tyttöystävä.
En olisi saanut edes puhua kenellekään muulle kuin tälle herralle. Siis en olisi saanut puhua edes siskolleni, vaikka asuimme tuolloin vielä vanhempieni luona. Ystäviä en saanut tavata, koska olisimme menneet huoraamaan.
Puhelimeen piti vastata heti, tai muuten...Sanottakoon, että poikaystäväni itse kärähti pikkutyttöjen ahdistelusta.
Voisi kysyä, miten tuohon tilanteeseen päädyit, mutten kysy kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiivisteenpä nyt kaikille selväksi, Petrin kertoman mukaan hän on
A) nähnyt tekstiviestin jossa Karita kirjoittaa miehelle "olet elämäni valo" ja Karitaa seuranneena tämän tyyppinen ilmaisu on hänelle tyypillistä. Eli mielestäni tässä ei ole mitään pettämiseen viittaavaa.
B) nähnyt, kun Karita ja mies menevät samaan autoon onnellisen näköisenä. Petri on saanut tästä puhelimen kameralla kuvamateriaalia todisteena. Ovat töiden puolesta tuttuja, kollegoita. Kyllä tässä maailmassa olisi pettämisiä paljon jos vastakkaiset sukupuolet eivät saisi mennä hyväntuulisena toistensa autoon paikasta toiseen.
Siinäpä se, Petrin mielestä B kohdassa jäivät rysän päältä kiinni.
Jos jollain on kokemusta mustasukkaisesta puolisosta joka kuvittelee harhoissa kaikkea maan ja taivaan väliltä. Hänelle voi joutua sanomaan, että joo en tapaa enää KalleLiisaa, ehkä Karita on voinut sanoa näin. Karita ei voinut aavistaakaan, että hänen miehensä seuraa häntä kotoa lähtiessä ja jää kytikselle KalleLiisan työpaikan eteen jos saisi kuvamateriaalia jos Karita tapaa sittenkin tätä KalleLiisaa vielä. Ja kappas nyt tapahtui petos ja pettäminen kun Karita ja KalleLiisa tulevatkin onnellisen näköisenä KalleLiisan työpaikalta ja menevät samaan autoon.
Raivot valtaan ja näppis sauhuten julkinen someraivoviesti eetteriin.
Valehteleminen ja tapaamisten salaaminen ON pettämistä, vaikka sen olisikin perustellut itselleen toisen mustasukkaisuudella. Ainahan pettäjät voi kääntää sen noin päin, etten kertonut koska olisi kuitenkin suuttunut, oma vika. Jos kumppani esittää mielestäsi kohtuuttomia vaatimuksia, niin niistä pitää keskustella tai erota, ei valehdella. Kuten pettämisessä yleensä. Ei mikään toisen käytös oikeuta pettämistä. Aina on mahdollisuus erota tai keskustella avoimesti.
Jos pettäminen on ollut ainoastaan Petrin päässä ja hän on katsonut "pettämiseksi" pelkästään sen, että on missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen tai tämän tie
Edelleen, valehteleminen on jo itsessään pettämistä ja sille on aina vaihtoehtoja. Myös se, että sanoo toiselle suoraan, ettei tuollainen minun elämäni saneleminen käy.
Tuolla täysin samalla logiikallahan voidaan perustella fyysistäkin pettämistä. Ja usein perustellaankin! En voinut kertoa, kun olisit suuttunut. Kukaan ei omista ketään eikä sinulla ole oikeutta rajoittaa minua. Vikaan on menty jo siinä, kun perustellaan epärehellisyys erilaisilla näkemyksillä kohtuullisuudesta. Oikeutetaan valehteleminen sillä, että se toinen on minusta väärässä ja se mitä se pyytää on epistä.
Olen lähtökohtaisesti sitä mieltä myös, että valehteleminen on pettämistä, mutta on tilanteita, joissa ei (hetkellisesti) ole oikein järkeviä vaihtoehtoja. Jos vastapuoli esim. olisi nuoruuden eksäni kaltainen, niin toden puhumisesta olisi tässä tapauksessa seurannut huutoa ja paikkojen ja tavaroiden rikkomista vähintään, ehkä pahempaakin. Lisäksi jos hän sanoi: "sinä et saa tehdä asiaa x" ja en vastannut siihen mitään, oli asia hänen näkökulmastaan "yhdessä sovittu". Huh, onneksi pääsin eroon ehjin nahoin, ei ollut helppoa.
Parempaa jatkoa kaikille asian osapuolille, oli totuus mikä vain. Ero on varmaan hyvä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin perjantaina johonkin toiseen ketjuun, että jos Petri ei jätäkään eropapereita, niin pisteet laskee ja koko kuvio alkaa haiskahtaa. Eipä tullut perjantaina eropapereita. Eikä tänään.
Ei siitä huolimatta, että Petri uhosi ja uhosi ja vielä perjantaina kertoi Seiskalle olevansa viimeistelemässä eroanomusta.
Kyllä pitäisi kyetä tekemään se, minkä uhkaa ja lupaa.Alan taipua siihen ajatukseen, että Petrillä ei ollut aikomustakaan erota. Miksi hän siis pisti tällaisen show:n pystyyn?
Mikä siinä avioeron haussa siis maksaa? Yksi lomake, nopea täyttää. Ositus/raha-asiat tulee sitten myöhemmin, ei sinne eron hakuvaiheessa tarvitse mitään perustella tai selittää. Pelle äijä.
Ei P. halua erota, se haluaa jatkaa suhdetta, mutta rankaista K:aa ensin. Voi miettiä millainen ihminen toimii näin...
Ei kaikki pysty eroamaan "sormia napsauttamalla".
Ero on monelle yhtä rankka ja kuluttava prosessi kuin esim. vakava sairastuminen.
Ihmiset reagoi monella eri tapaa pettämiseen.
Yleensä aluksi suuttumuksella. Moni on saanut jopa sydänkohtauksen.
Aluksi tulee lamaantuminen tai shokkivaihe sen jälkeen viha ja suuttumus, sen jälkeen tunnemyrsky jossa tunteet, viha ja rakkaus ja ajatukset vaihtelee myrskyn tavoin: pystynkö antamaan anteeksi ja pystymmekö sittenkin vielä jatkamaan yhdessä? / Nyt se on loppu pettäjäkusipääsika!
Sellaiset ihmiset, joiden tunteet, jos niitä alunperin oli edes olemassakaan, on kuolleet jo aikoja sitten ja jotka ovat yhdessä vain lasten tai omaisuuden ym. takia, pystyvät eroamaan sormia näpäyttämällä mutta muille se on pitkä ja kipeä prosessi. Ei ehkä Karitalle mutta tuolle miehelle. Ei tunteet kuole kertaheitolla.Mutta paskaa voi heittää julkisesti? Ei tossa ole enää muuta tunnetta kuin loukattu itserakkaus. Jos yhä välittää, ei postaa tuollaista paskaa.
Missähän ihmeen psykoosissa sinä tässä ketjussa riehut kommentoimassa? Kommenttisi on järjestään erittäin kärjistettyjä ja täysin yksipuolisia. Tuskin olet kumpikaan asianosainen joten mikä ihmeen tarve sinulla on suoltaa tuollaista roskaa ihmisten niskaan joita et edes tunne?
Välillä tää palsta on kuin jonkinlainen mt-tapausnäyttely, eli kaikki erilaiset löytyy palstalta riehumasta.
Ilmeisesti moni Karitan asiakaskin tai fani on nyt "kieltämisvaiheessa".
Onhan se aina ikävää, kun monet täälläkin on varmaan pistäneet pitkän pennin Karitan hyvänelämän valmennuksiin ja kirjoihin ja sitten käykin ilmi että elämäntapavalmentajan yksityiselämä on vieläkin pahemmin rempallaan kuin se oma pieni elämä. Kyllä siinä tuntee itsensä huijatuksi.
Herkkävaistoinen ja seesteinen "Hyvinvointivalmentaja" on siis elänyt 20v. vapaaehtoisesti perhe-elämää sairaaloisen mustasukkaisen ja kontroloivan tyrannin kanssa??? Eikä ole missään vaiheessa kysynyt itseltään, miten tämä toksinen suhde vaikuttaa mun mielenterveyteen ja hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin perjantaina johonkin toiseen ketjuun, että jos Petri ei jätäkään eropapereita, niin pisteet laskee ja koko kuvio alkaa haiskahtaa. Eipä tullut perjantaina eropapereita. Eikä tänään.
Ei siitä huolimatta, että Petri uhosi ja uhosi ja vielä perjantaina kertoi Seiskalle olevansa viimeistelemässä eroanomusta.
Kyllä pitäisi kyetä tekemään se, minkä uhkaa ja lupaa.Alan taipua siihen ajatukseen, että Petrillä ei ollut aikomustakaan erota. Miksi hän siis pisti tällaisen show:n pystyyn?
Mikä siinä avioeron haussa siis maksaa? Yksi lomake, nopea täyttää. Ositus/raha-asiat tulee sitten myöhemmin, ei sinne eron hakuvaiheessa tarvitse mitään perustella tai selittää. Pelle äijä.
Ei P. halua erota, se haluaa jatkaa suhdetta, mutta rankaista K:aa ensin. Voi miettiä millainen ihminen toimii näin...
Ero on monelle yhtä rankka ja kuluttava prosessi kuin esim. vakava sairastuminen.
Aluksi tulee lamaantuminen tai shokkivaihe sen jälkeen viha ja suuttumus, sen jälkeen tunnemyrsky jossa tunteet, viha ja rakkaus ja ajatukset vaihtelee myrskyn tavoin: pystynkö antamaan anteeksi ja pystymmekö sittenkin vielä jatkamaan yhdessä? / Nyt se on loppu pettäjäkusipääsika!
Sellaiset ihmiset, joiden tunteet, jos niitä alunperin oli edes olemassakaan, on kuolleet jo aikoja sitten ja jotka ovat yhdessä vain lasten tai omaisuuden ym. takia, pystyvät eroamaan sormia näpäyttämällä mutta muille se on pitkä ja kipeä prosessi. Ei ehkä Karitalle mutta tuolle miehelle. Ei tunteet kuole kertaheitolla.Mutta paskaa voi heittää julkisesti? Ei tossa ole enää muuta tunnetta kuin loukattu itserakkaus. Jos yhä välittää, ei postaa tuollaista paskaa.
Missähän ihmeen psykoosissa sinä tässä ketjussa riehut kommentoimassa? Kommenttisi on järjestään erittäin kärjistettyjä ja täysin yksipuolisia. Tuskin olet kumpikaan asianosainen joten mikä ihmeen tarve sinulla on suoltaa tuollaista roskaa ihmisten niskaan joita et edes tunne?
Välillä tää palsta on kuin jonkinlainen mt-tapausnäyttely, eli kaikki erilaiset löytyy palstalta riehumasta.
Onhan se aina ikävää, kun monet täälläkin on varmaan pistäneet pitkän pennin Karitan hyvänelämän valmennuksiin ja kirjoihin ja sitten käykin ilmi että elämäntapavalmentajan yksityiselämä on vieläkin pahemmin rempallaan kuin se oma pieni elämä. Kyllä siinä tuntee itsensä huijatuksi.
Herkkävaistoinen ja seesteinen "Hyvinvointivalmentaja" on siis elänyt 20v. vapaaehtoisesti perhe-elämää sairaaloisen mustasukkaisen ja kontroloivan tyrannin kanssa??? Eikä ole missään vaiheessa kysynyt itseltään, miten tämä toksinen suhde vaikuttaa mun mielenterveyteen ja hyvinvointiin.
Aika dramaattista 😂
Ihmiset tekee virheitä. So? Kyllähän sitä voi elää huonossa ihmissuhteessa, jossa on silti jotain hyvääkin. Eihän se, että mies on kontrolloiva tarkoita sitä etteikö Karita olisi osannut pitää huolta itsestään monella tapaa. Sehän on voinut ihan sopiakin Karitan luonteelle. Itse olen esim sellainen joka ei juurikaan ihan luonnostaan flirttaile kenenkään miehen kanssa, ei ole miespuolisia kavereita, enkä edes haluaisi sellaisia, joten voisin ihan hyvin sopeutua tuollaiseen elämään mitä Karita todennäköisesti on elänyt.
Vaikka mies on kontrolloiva niin ei se tarkoita myöskään sitä että välttämättä olisi mikään täys narsistipsykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hätäilkö! "Suutarin lapsella ei ole kenkiä" pätee edelleen. Karita on edelleen yhtä hyvä tai huono hyvinvointivalmentaja kuin ennenkin. Prosessin läpikäytyään varmaan jopa parempi, joka osaa puhua aidon kokemuksen kautta paremmin.
Ihan karmeaa kuinka Petrin epämääräisten vihjailujen johdosta, Karita on lyöty nyt henkilökohtaisesti ja ammattilaisena maahan. Tosi raukkamaista Petriltä jättää asia roikkumaan julkisuudessa epämääräisesti vihjaillen. Oikea nilviäinen!
Selvisikö se jo MITEN Karita on OIKEASTI pettänyt ex miestään? Vai onko ylipäänsä.
En oikein ymmärrä tätä, etteikö Karita voisi olla pätevä hyvinvoinnin ammattilainen jos hänellä omassa elämässään ongelmia tai haasteita? Eihän hän itse ole edes mitään epäasiallista kirjoitellut missään, miehellähän tässä tuntuu olevan enemmän ongelmia. Miksi pitäisi sekoittaa työ ja henkilökohtainen elämä? Kyllä psykiatritkin masentuu ja lääkärit syö epäterveellisesti ja ovat ylipainoisia. Ihme juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö se jo MITEN Karita on OIKEASTI pettänyt ex miestään? Vai onko ylipäänsä.
Neutraalein tulkinta nyt lienee, että jotain oli tapahtunut Karitan ja jonkun muun välillä, mutta siitä oli ilmeisesti päästy sopuun, mutta sitten Petri oli nähnyt nämä kaksi jossain yhteydessä ja (yli)tulkinnut, että pettäminen jatkuu. Siitä sitten vuodatus.
Aika näyttää totuuden. Nyt on kuultu vain Petriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä pysyvä jälki herpeksestä jää?
Virus jää pysyväksi.
Joo, kyseessä on ikävä vaiva ja se voi olla oikein kivulias silloin, kun muistuttaa olemassaolostaan. Tartunaan saaneella on siis loppuelämän ajan tuo virus kehossa. On olemassa lääke, jonka avulla iholle tullut rakkula menee ohi vähän nopeammin, mutta virus on silti olemassa. Joillakin on näkyviä oireita yhtä mittaa ja joillakin vain harvoin. Aina kun kohtaa uuden partneriehdokkaan, pitäisi kertoa hänelle tartunnasta, mikä ei tunnu kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin ettei koko pettämistä ole edes tapahtunut vaan mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen? Vaimo ja koko perhe häpäisty ja maalitettu, ja siihen päälle vielä viaton mies jolla lienee oma parisuhde/perhe. Ttu näiden miesten kanssa.
Sellanen fiilis on ettei ole pettänyt mitä nyt ton äijän päivitystä lukee.
Oma fiilis on tämä. Karita on halannut sitä toista miestä ja sanonut, että nähdään. He tuntevat ton joogajutun kautta toisensa. Nyt tämä Karitan mies on kyyläilly mustiksena siellä kulmalla ja vaatinut selitystä Karita on sanonut, että tämä joogakaveri on tosi kiva tyyppi..
Karitan mies kilahtanut ja luulee, että karita pettää kun toinen mies on kiva.
Nyt se katuu päivitystään ja selittelee ettei osaa käyttää facea jne ja siksi levis postaus kaikille.
Ylireagoinu ja karita ollu mitvit sä oikein teet, kun päivittelet tollasta.
KAritan mies antoi ymmärtää myös siinä, että genitaalialueen herpeksen olis saanut, kun korjotti et kiitos myös pysyvästä jutusta minkä jätit jälkees jne.. Kysyin duunikavereilta, että mikä tulee ekana mieleen, niin kaikki sano herpes.
No kyllä se sitten täytyy herpes olla jos ihan sun työkaveritkin on sitä mieltä. Jeesus.
Siis herpes on yleensä tavallisimmin siis huuliherpes. Haloo. Se on aika yleinen vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin ettei koko pettämistä ole edes tapahtunut vaan mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen? Vaimo ja koko perhe häpäisty ja maalitettu, ja siihen päälle vielä viaton mies jolla lienee oma parisuhde/perhe. Ttu näiden miesten kanssa.
Sellanen fiilis on ettei ole pettänyt mitä nyt ton äijän päivitystä lukee.
Oma fiilis on tämä. Karita on halannut sitä toista miestä ja sanonut, että nähdään. He tuntevat ton joogajutun kautta toisensa. Nyt tämä Karitan mies on kyyläilly mustiksena siellä kulmalla ja vaatinut selitystä Karita on sanonut, että tämä joogakaveri on tosi kiva tyyppi..
Karitan mies kilahtanut ja luulee, että karita pettää kun toinen mies on kiva.
Nyt se katuu päivitystään ja selittelee ettei osaa käyttää facea jne ja siksi levis postaus kaikille.
Ylireagoinu ja karita ollu mitvit sä oikein teet, kun päivittelet tollasta.
KAritan mies antoi ymmärtää myös siinä, että genitaalialueen herpeksen olis saanut, kun korjotti et kiitos myös pysyvästä jutusta minkä jätit jälkees jne.. Kysyin duunikavereilta, että mikä tulee ekana mieleen, niin kaikki sano herpes.
No kyllä se sitten täytyy herpes olla jos ihan sun työkaveritkin on sitä mieltä. Jeesus.
Siis herpes on yleensä tavallisimmin siis huuliherpes. Haloo. Se on aika yleinen vaiva.
Huuliherpes ja sukupuoliherpes ovat kyllä eri asiat. Ja kukaan ei tiedä, onko kyseessä tatuointi tms. Petri vihjailee jotain, ja sitten lähtee hirveä spekulointi, joka osan mielestä on totta. Totuus selviää aikanaan.
En ota nyt kantaa tähän tapaukseen kun en asiasta mitään tiedä, mutta pakko kommentoida tuohon miten moni lynkkaa tämän miehen käyttäytymisen. Kukaan ei voi tietää mitä toisen käyttäytymisen taustalla on. Jos mietitään esimerkiksi parisuhdetta narsistin kanssa, niin siinähän se uhri saattaa joskus käyttäytyä ihan mielipuolisesti ja saada hullun leiman otsaansa, vaikka käyttäytymisen takana voi olla henkistä väkivaltaa, manipulointia jne. Enkä tarkoita tähän kyseiseen pariskuntaan viitata kun en tiedä asiasta mitään, tarkoitan vaan havainnollistaa tällä esimerkillä sitä, miten ihmisen käyttäytymisen taustalla voi olla paljon sellaista mikä muille ei näy. Minusta kummankaan osapuolen lynkkaaminen on typerää, koska tuntemattomat ihmiset eivät voi tietää miten asiat oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tätä, etteikö Karita voisi olla pätevä hyvinvoinnin ammattilainen jos hänellä omassa elämässään ongelmia tai haasteita? Eihän hän itse ole edes mitään epäasiallista kirjoitellut missään, miehellähän tässä tuntuu olevan enemmän ongelmia. Miksi pitäisi sekoittaa työ ja henkilökohtainen elämä? Kyllä psykiatritkin masentuu ja lääkärit syö epäterveellisesti ja ovat ylipainoisia. Ihme juttuja!
Miten moni terveydenhoitaja on ylipainoinen? Miten tällainen ihminen voi antaa lapsille ruokakasvatusta?
Sinä sitten nolasit hänet julkisesti hänen sukunsa, ystäviensä, työnantajansa ja naapurien edessä?