Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin itseni eilen humalassa pahasti. Mikä auttaisi tähän häpeään?

Vierailija
02.09.2023 |

Olen ihan aikuinen ihminen mutta käyttäydyin kuin joku teini. Avauduin uusille tuttavuuksille siitä kuinka olen ihastunut yhteen mieheen joka osoittaa ristiriitaisia signaaleja ja muutenkin otin asian aivan liian vakavasti. Kyseinen mies oli myös paikalla ja näki kun makoilin maassa ja itkin, onneksi hän ei varmaan kylläkään tiennyt että itkin hänen peräänsä. En ole edes tuntenut häntä kuin viikon eikä olla juteltu kuin pari kertaa ja heti käyttäydyn näin. Tunteeni häntä kohtaan kylläkin ovat nyt peittyneet tämän ylitsepääsemättömän häpeän alle. Hän ja muutamat muut uudet tuttavuudet näkivät nolon itkukohtaukseni ja voisin vajota maan alle. Miten tästä pääsee yli? Olen vain maannut pimeässä huoneessa koko päivän kun hävettää niin hirveästi oma draamailuni. Tein kärpäsestä härkäsen ja ylireagoin todella pahasti.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä humalalla jotain pitää tehdäkin, muuten menee hukkaan kallis litku. 

Hölmöily on perustason juttu, ei ylitä uutiskynnystä.

Vierailija
42/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota kukaan enää muista. Seuraavalla kerralla sitten vedät hilpeät kännit ja läppä lentää niin että heikompia hirvittää. :D siitäkin tietysti voi morkkis tulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekritiikin täydellinen puute ei ole näköjään ap:lla hälventynyt humalatilan myötä.

Ps. kutiseeko pillu?

Vierailija
44/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi