Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasin itseni eilen humalassa pahasti. Mikä auttaisi tähän häpeään?

Vierailija
02.09.2023 |

Olen ihan aikuinen ihminen mutta käyttäydyin kuin joku teini. Avauduin uusille tuttavuuksille siitä kuinka olen ihastunut yhteen mieheen joka osoittaa ristiriitaisia signaaleja ja muutenkin otin asian aivan liian vakavasti. Kyseinen mies oli myös paikalla ja näki kun makoilin maassa ja itkin, onneksi hän ei varmaan kylläkään tiennyt että itkin hänen peräänsä. En ole edes tuntenut häntä kuin viikon eikä olla juteltu kuin pari kertaa ja heti käyttäydyn näin. Tunteeni häntä kohtaan kylläkin ovat nyt peittyneet tämän ylitsepääsemättömän häpeän alle. Hän ja muutamat muut uudet tuttavuudet näkivät nolon itkukohtaukseni ja voisin vajota maan alle. Miten tästä pääsee yli? Olen vain maannut pimeässä huoneessa koko päivän kun hävettää niin hirveästi oma draamailuni. Tein kärpäsestä härkäsen ja ylireagoin todella pahasti.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kokemuksesta että varsin tyypillistä käytöstä humalaiselta naiselta. Tunteet pinnassa. Viikossa unohtuu ja sitten on taas uudet seikkailut ja morkkis.

Vierailija
22/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt kuitenkin opiksesi. Älä juo niin paljon, että käyttäydyt holtittomasti. Se ei ole järkevää eikä turvallista kenellekään, saati naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea apua alkoholismiin. Et hallitse juomistasi selvästikään. Kaikki menee mikä eteen kannetaan etkä osaa lopettaa juomista. Se on yksi alkoholismin merkki

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
24/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivut tuosta kyllä aika nopeastikin. Jos ja kun olet ihastunut niin se taitaa sekoittaa päätäsi enemmän kuin juominen.

Vierailija
25/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Usko pois.

Tänään on kauhea olo, mutt huomenna jo helpottaa.

Syö pizzaa tms rasvaista, suklaata. Vello itsesäälissä tänään, mutta huomenna jo olo on parempi!😉

Been there, done that... several times

Vierailija
26/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vuosien saatossa useastikin todistanut humaltuneen itkua, huutoa, kaatumista, liiallista avautumista jne.. Mutta tänä päivänä en enää muista kuka, missä, mitä ja milloin.

Sellaista sattuu. Toisille useammin kuin toisille.

Vierailija
27/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Ennemmin tai myöhemmin joku mokaa pahemmin ja on puheenaiheena.

Mutta en mä kyllä pidä normaalina kännimokana maassa makoilua ja jonkun tyypin perään itkemistä viikon tuntemisen jälkeen vieraassa porukassa. Kyllä tuo varmasti muistetaan ja siitä muistutetaan, olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Ota opiksesi.

Vierailija
28/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika auttaa. Ennemmin tai myöhemmin joku mokaa pahemmin ja on puheenaiheena.

Mutta en mä kyllä pidä normaalina kännimokana maassa makoilua ja jonkun tyypin perään itkemistä viikon tuntemisen jälkeen vieraassa porukassa. Kyllä tuo varmasti muistetaan ja siitä muistutetaan, olet tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Ota opiksesi.

No eihän tuo nyt varsinaisesti ole edes mikään moka. Ehkä jos ap olisi mennyt kyseiselle tyypille avautumaan ja itkemään tunteistaan, mutta ei siinäkään olisi mitään sen vakavampaa mokaa tapahtunut. Elämä jatkuu, turha moralisoida. Aloittajalla on varmasti morkkis mutta mielestäni siihen ei edes ole mitään syytä. Moni on mokaillut paljon rajummin eikä jää niitäkään mokia murehtimaan.

Vierailija
29/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sinusta mutta läheiselläni on ollut vastaavaa käytöstä ja hänellä oli kaltoinkohtelevat vanhemmat. Hän tavallaan toistaa lapsuuden traumaa ja kiinnostuu aina ihmisistä jotka ovat etäisiä eivätkä anna vastakaikua. Varsinkin humalassa nämä tunteet sitten korostuvat ja tulee tuota itkemistä yms. Siinä ikään kuin taantuu takaisin lapseksi ja trauma vanhempien hylkäämisestä aktivoituu. Humalassa sitä tunnetta ei pysty peittämään ja se purkautuu tuolla tavoin. Kerran minun läheiseni oli saanut pakit joltain mieheltä ja hän itki sylissäni kuin pieni vauva, sitä on raastavaa katsoa ja useimmat tuntevat sympatiaa tuollaista kohtaan vaikka kuinka olisi humalassa. No, tämä ei välttämättä liity sinuun mitenkään mutta siinä jotain ajattelemisen aihetta.

Vierailija
30/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee millä se tulikin.

Vierailija
31/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa, anna itsellesi vähintään tämä päivä parantua krapulasta.

Huomenna tuskin enää ahdistaa niin hiiiiitosti ja välität tuosta tilanteesta jokseenkin yhtä vähän kuin kukaan muukaan koskaan välitti.

Vierailija
32/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sinusta mutta läheiselläni on ollut vastaavaa käytöstä ja hänellä oli kaltoinkohtelevat vanhemmat. Hän tavallaan toistaa lapsuuden traumaa ja kiinnostuu aina ihmisistä jotka ovat etäisiä eivätkä anna vastakaikua. Varsinkin humalassa nämä tunteet sitten korostuvat ja tulee tuota itkemistä yms. Siinä ikään kuin taantuu takaisin lapseksi ja trauma vanhempien hylkäämisestä aktivoituu. Humalassa sitä tunnetta ei pysty peittämään ja se purkautuu tuolla tavoin. Kerran minun läheiseni oli saanut pakit joltain mieheltä ja hän itki sylissäni kuin pieni vauva, sitä on raastavaa katsoa ja useimmat tuntevat sympatiaa tuollaista kohtaan vaikka kuinka olisi humalassa. No, tämä ei välttämättä liity sinuun mitenkään mutta siinä jotain ajattelemisen aihetta.

Kyllä tuo minuun sopii ainakin joiltain osin. Pitäisi varmaan käsitellä menneisyyttä terapiassa joskus. Kiitoksia tsempeistä, tuli ainakin vähän parempi fiilis ja teidän kommenteista ja onhan tässä jo päiviäkin kulunut. Huomenna joudun kohtaamaan nämä kaikki ihmiset ja se kyllä nolottaa kovasti, mutta ehkä se pahin morkkis on jo mennyt ohi! Ap

Vierailija
33/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä päiväkännit ja soittele kaikille pyytääksesi anteeksi ja sitten heti perään hauku ne.

Vierailija
34/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaise julkinen pahoitteluviesti isoimpien lehtien etusivulla.

Vierailija
35/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kännit.

Vierailija
36/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole paha. Itse en jaksaisi edes miettiä jos jollekin kävisi. Aika yleistä jos juo reilummin. Ei ketään kiinnosta jälkeenpäin.

Vierailija
37/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi anteeksi ja suhtaudu rennosti elämään. Se ei miettimällä muuksi muutu ja mitään kamalaa ei edes sattunut. Perus settiä humalaiselle naiselle.

Vierailija
38/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää makkaraa kakkoseen kännissä!

Vierailija
39/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itkee aina jonkun jännä miehen takia.

Vierailija
40/44 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot itsesi vielä pahempaan humalaan ja nolaat itsesi uudella tasolla. Perjantain nolailut ei harmita enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi