Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko lähteä YKSIN ostamaan karkkia/sipsejä yms. tähän aikaan illasta just la-iltana

Vierailija
02.09.2023 |

Huom. yksin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tähden, miksen? Perheen kanssakin kehtaisin, mutta todennäköisemmin silloin saisi hävetä kuin yksi käydessä.

Vierailija
22/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sipsejä, karkkeja, suklaata, appelsiinimehua, pullapitko, maitoa ja ale ruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kehtaisi, tuohon osoittaa kaikille että olisin paitsi karkkiriippuvainen niin myös elämänhallintaongelmainen. Jos karkkia pitää olla niin eihän sitä voi loppumaan päästää paitsi jos elää hetkessä eikä pysty hahmottamaan tulevia tarpeita.

Vierailija
24/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, joten käyn myös kaupassa yksin. En ymmärrä ongelmaa. Kuolisin nälkään, jos en kävisi ruokakaupassa. Yksin.

Vierailija
25/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kehtaan vaikka olen ylipainoinen.

Eikä sitä paitsi kukaan tiedä kelle niitä ostan, ei sitä kassalla kysytä.

Vierailija
26/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kehtaisi?

Vierailija
27/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako perjantai, jos haki lähisalesta lonkeroa, sipsiä ja dippiä?

Vierailija
28/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos olen ihminen, jonka ei tuollaista tarvitse miettiä. Ihan vapaasti voin käydä koska vain kaupassa ostamassa, mitä huvittaa. Joo, jopa yksin.

Vierailija
29/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka lauantai ilta, jos olen iltavuorossa, minulla on karkkipäivä eli kerran kolmessa viikossa käyn klo 21 jälkeen ostamassa karkkia, yksin.

Vierailija
30/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan mennä. Ja kehtaan samalla reissulla ostaa vaikka tamponeita ja peräpukamavoidetta.

Vierailija
31/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin illalla k- kaupassa. Ostin irtsareita tein loton ja kenon illaksi. Tein sitten vielä lenkin päälle.

Vierailija
32/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, ap?

Vierailija
33/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin olla outo, mutta en ymmärrä missä ongelma?

Voin kertoa. Lihavat kuluttavat yhteiskunnan resursseja kuormittamalla terveydenhuoltojärjestelmäämme. Ostamalla sipsejä/karkkeja heistä saa vaikutelman, että he vähät välittävät ylipainostaan.

Moni ylipainoinen ei herkkujen ostamista ymmärrä hävetä. Aivan kuten moni hyvätuloinen ei ymmärrä hävetä leipäjonossa käymistä. Suomi on sairaiden paratiisi.

Kerro vielä, mistä halvatusta revit tuon ylipainon tähän, paitsi jos itse olet sellainen. Mutta jos olet ylipainoinen, olet sen painon varmaan hankkinut ihan päiväsaikaan ostetuilla pöperöillä. Eli mitä hyötyä häveskellä iltaostoksia, jos päivällä ostat ne kuitenkin.

Vierailija
34/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti kehtaan.

Vierailija
35/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta samalla tupakkaa niin siihen kylkeen ilkeää ostaa mitä vain.

Itse ostan aina myös tupakka-askin jos tekee mieli vaikka pelkästään karkkia...

Toki voi ostaa vaihtoehtoisesti vaikka pari purkkia maitoa..

Tuossa on jo epätervettä epävarmuutta taustalla. Niin sairas luonne, että pitää esittää olevansa cool kaupassa.

Vierailija
36/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaa. Eihän kukaan selväjärkinen analysoi muita sen perusteella mitä tämä kaupasta ostaa, oli sitten yksin ostoksilla tai ei. Ei nyt mennä mukaan tähän ihmeelliseen "mitähän tuokin minusta ajattelee" -ajatusmaailmaan, jookos. Ostele mitä huvittaa ja rinta rottingilla kauppaan! 

Vierailija
37/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä palstan toivealoitus? Harmitonta hömppää.

Vierailija
38/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin olla outo, mutta en ymmärrä missä ongelma?

Voin kertoa. Lihavat kuluttavat yhteiskunnan resursseja kuormittamalla terveydenhuoltojärjestelmäämme. Ostamalla sipsejä/karkkeja heistä saa vaikutelman, että he vähät välittävät ylipainostaan.

Moni ylipainoinen ei herkkujen ostamista ymmärrä hävetä. Aivan kuten moni hyvätuloinen ei ymmärrä hävetä leipäjonossa käymistä. Suomi on sairaiden paratiisi.

Kerro vielä, mistä halvatusta revit tuon ylipainon tähän, paitsi jos itse olet sellainen. Mutta jos olet ylipainoinen, olet sen painon varmaan hankkinut ihan päiväsaikaan ostetuilla pöperöillä. Eli mitä hyötyä häveskellä iltaostoksia, jos päivällä ostat ne kuitenkin.

Ei kellonajalla olekaan mitään merkitystä, ainoastaan omalla painolla.

Vierailija
39/39 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa varmaan sellaiset kassamyyjät, jotka mielessään arvostelevat ja analysoivat asiakasta ostosten ja ulkonäön/painon perusteella. Ei ainakaan mua kiinnostanut kenenkään ostokset, kun olin opiskeluaikana marketin kassalla töissä, ne ostokset ja asiakkaat kyllä unohtuivat samantien. Että ei oikeasti kannata kenenkään miettiä mitä se kassa ostoksista ajattelee, normaalisti ei yhtään mitään.