Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??

Vierailija
02.09.2023 |

Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ruokaa mäkkäristä. Kävin kävelyllä ja juttelin puhelimessa mutsini kanssa.

Kuuntelin äsken useamman tunnin Lady Gagan ja Sian musiikkia. Tanssin olkkarissa ja lauloin täysiä mukana! (naapurit on mökillä joten ok).

Katsoin itseäni peilistä, näytin niin kauniille, onnelliselle, punaposkiselle, laihalle ja seksikkäälle! Olen viimein saanut painoa alas ja hiukset pitkiksi.

Pienesti harmittelin etten muista koska olen saanut viimeksi seksiä. Mutta luopuisinko tästä vapaudesta vain saadakseni? EN.

Kohta TikTokkaan tunnin, sit meen nukkumaan ja huomenna klo 13 töihin nostamaan kunnon lisät!

N40, sinkku ja onnellinen.

Vierailija
62/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa, kun tulet keski-ikään 😁.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te koe yksinäisyyttä kun olette kotona...? Minä ainakin koen yksinäisyyttä jos olen kotona viikonloput, haluan nähdä muita ihmisiä joten siksi en voi olla vaan kotona. 

En. Minulla on perhe. Välillä kaipaan hetkiä, jolloin saisin olla yksin kotona.

Aivan... sinulla on sellainen haitta elämässäsi.

Kyllä he ihan hyviä tyyppejä ovat yleensä. Mutta minä tarvitsen välillä yksinäisyyttä, jotta saisin aivojumit laukeamaan.

Vierailija
64/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin koti-illasta kun eilen olin The 69 Eyes -bändin kirjanjulkistustilaisuudessa ja meni vähän myöhään ennen kuin pääsin kotiin sieltä kun julkisilla kuljin. Maanantaina menen kyllä konserttiin, sitä odotan innolla. Livemusiikki on parasta.

Mä olin eilen kuuntelemassa SF-Blues bändiä.

Oli loistava. Mäkin nautin livemusiikista tosi paljon. Mulla on vielä kolmeen musiikkitapahtumaan lippuja tälle vuodelle.

Tänään on itselläni rauhallinen päivä.

M30

Vierailija
65/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baariin meneminen ei kiehdo, joten missä lauantai ltana kuuluisi olla, ellei kotona?

Suomessa jos et käytä alkoholia niin sä olet sitten vaan yksin neljän seinän sisällä eli kotona. 

Tosi harva tuolla yöelämässä selvinpäin on liikenteessä ja festareillakin monet humalassa riekkuu.

Jos et alkoholia käytä niin lauantai illat olet kotona pelaamassa konsolilla.

Vierailija
66/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun polttaa tupakkaa ja notkua kapakassa? 

Kumpikaan ei kiinnosta. 

Vierailija
67/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baariin meneminen ei kiehdo, joten missä lauantai ltana kuuluisi olla, ellei kotona?

Suomessa jos et käytä alkoholia niin sä olet sitten vaan yksin neljän seinän sisällä eli kotona. 

Tosi harva tuolla yöelämässä selvinpäin on liikenteessä ja festareillakin monet humalassa riekkuu.

Kotona luen, en pelaa konsolilla. 

Vierailija
68/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon kiinnosta  mennä kaupunkiin kun nuoriso kadulla katsoo mikä ihme kyttä/pervo tuo on ja baareissa naiset välttelee ja miehet kertoo typeriä juttuja.

Kuulut siis niihin, jotka eivät mahdu ahtaisiin muotteihin?

Eikös teikäläisillä ole omat kokoontumisajot?

Vierailija
69/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä käyn konserteissa ja festareilla, vaikka en koskaan juo alkoholia. En ehtisikään ryyppäämään kun riekun lavan edessä ja fiilistelen musiikkia. Toki baareissa en käy, jos ei ole mitään kiinnostavaa musiikkitapahtumaa, mutta vähintään kerran kuussa käyn livemusiikkia kuuntelemassa.

-se eilen kirjanjulkistuksessa ollut maanantaina konserttiin menevä N33

Vierailija
70/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää pitää ikävä kyllä paikkaansa ja tää on yksi syy sille miksi suomessa on yksinäisiä ja sinkkuja niin paljon.

Alkoholi kuuluu suomessa melkein kaikkiin tapahtumiin ja juhlapyhiin, ihminen joka ei juo harvemmin tykkää olla paikassa missä on humalaisia joten se on sitten mieluummin yksin kotona. 

Vierailija
71/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole pakko tehdä yhtään mitään. Voi vaikka olla tai tutkiskella näitä yliälykkäita VAUVA-juttuja  juttuja. Kaluaankin voisi näpläillä, mutta ei pakosti.

Vierailija
72/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te koe yksinäisyyttä kun olette kotona...? Minä ainakin koen yksinäisyyttä jos olen kotona viikonloput, haluan nähdä muita ihmisiä joten siksi en voi olla vaan kotona. 

En todellakaan. Lauantai on tullut rauhoitettua itselle pitkän aikaan.

Mä näen paljon ihmisiä arkena ja yleensä perjantaina istutaan ystävien kanssa iltaa. Lauantaina sitten vaan himmaillaan ja nautitaan omasta rauhasta.

Sunnuntaina vähän käydään kattomassa ihmisiä kaduilla kävelyllä tms.

Siis sulla on kumppani, joten ehkä tuo kysymys ei ollut sulle tarkoitettu.

Sunnuntai tuli kirjoitettu vitsinä noineen. Nyt vasta huomaan, että siitä voi käsittää kumppanista jotain. Ei ole! Ihan yksin olen nyt. tai olethan sinä siellä. ;)

On mulla kyllä aika usein äidin koira viikonloppuisin, kun äiti heilastelee silloin ja mä nysvään kotona.

sama

Vierailija
73/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varpaansa murtanut koira kainalossa. Sen kanssa ei voi nyt puuhata, enkä yksinkään halua sitä jättää. Siispä kotoillaan kotoisasti koira kainalossa tämä lauantai ja vielä aika monta seuraavaakin.

Vierailija
74/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt niin aikaisin, kävin teatterissa lasten kanssa, nyt katson netflixiä ja pian nukkumaan.

Vierailija
75/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Lauantai on tullut rauhoitettua itselle pitkän aikaan.

Mä näen paljon ihmisiä arkena ja yleensä perjantaina istutaan ystävien kanssa iltaa. Lauantaina sitten vaan himmaillaan ja nautitaan omasta rauhasta.

Sunnuntaina vähän käydään kattomassa ihmisiä kaduilla kävelyllä tms.

Siis sulla on kumppani, joten ehkä tuo kysymys ei ollut sulle tarkoitettu.

Sunnuntai tuli kirjoitettu vitsinä noineen. Nyt vasta huomaan, että siitä voi käsittää kumppanista jotain. Ei ole! Ihan yksin olen nyt. tai olethan sinä siellä. ;)

On mulla kyllä aika usein äidin koira viikonloppuisin, kun äiti heilastelee silloin ja mä nysvään kotona.

sama

Outoa kirjoittaa itsestään, että nautitaan tai käydään kattomassa ym. (Vs. Nautin/käyn kattomassa).

Vierailija
76/76 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ketään ei ole kartsalla ap:n lisäksi niin mielumminhan sitä kotona on. Mitä sitä yksin kartsalla viettää aikaa?