Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??

Vierailija
02.09.2023 |

Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pitäisi olla? Baareissa käydään näyttäytymässä, mutten näytä enää miltään.

Vierailija
22/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin Suomi Ruotsi yleisurheilua. Sitä ennen puutarhassa omenoita poimimassa sekä viinimarjoja.

Juotiin pullakahvit takapihan patiolla ja juteltiin jostain yhteisistä asioista, päiviteltiin maailmanmenoa ja naurettiin.

Saunassa käynti sen jälkeen iltapala ja sitten täällä netissä surffailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta  mennä kaupunkiin kun nuoriso kadulla katsoo mikä ihme kyttä/pervo tuo on ja baareissa naiset välttelee ja miehet kertoo typeriä juttuja.

Vierailija
24/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muka pitäisi tehdä, juosta baareissa? Baarit eivät kiinnosta ja ulkona sataa, joten en viitsi kävelyllekään lähteä. Ruoka on juuri uunissa eli piakkoin alan syömään. Sitten katselen telkkaa/selaan nettiä/pelaan ja käyn pitkässä kuumassa suihkussa. Yöpalan jälkeen nukkumaan.

Vierailija
25/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin Cirque du Soleil:ta, sitten vilkaisin tänne. Taidan palata akrobaattien pariin.

Vierailija
26/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löhönny koko päivän, välillä siivoillu, lenkkeilly koiran kans, surffaillu netissä. Nyt kömmin peiton alle, ajattelin lukea hetken ja alkaa nukkumaan.

Jos olis rahaa, olisin tehnyt jotain muuta. Mutta kun ei ole, näillä mennään. Ei sillä, mä viihdyn kotona ihan itsekseni.

Vierailija
27/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin ajattelin nuorempana. Luulen, etten viihtynyt kotona, koska en pitänyt itsestäni. Nyt kun ollaan Minun kanssa parhaita ystäviä, niin kotona on ihanaa. Ei onni löydy eikä löytynyt baariloista. Löytyi vasta sitten kun lopetin sellaset hommat.

Minäkin tykkään itsestäni. 🤗

Oli baareissakin kivaa, en kadu yhtään, riittää muisteltavaa. Mutta nyt on kiva näin.

Vierailija
28/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson rikossarjaa, syön, ja juon punaviiniä. Ihan yksin.

Parhautta.

Vierailija
29/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on satanut koko päivän, oli ihana päästä kotiin ja kuumaan kylpyyn. Odottelen tässä että tilaamani pizza tuodaan ja seuraavaksi kömmin lämpöiseen sänkyyn lukemaan hyvää kirjaa loppuillaksi.

Vierailija
30/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen baarissa, oikein hauska ilta oli. Käyn ehkä 2 kertaa vuodessa baarissa.

Tänään olen nukkunut, saunonut ja juonut muutaman oluen ja fiilistellyt kivaa loppukesän aurinkoista päivää.

Vierailija
31/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa tehdä mitään. 

Vierailija
32/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, silloin nuorena tuli mentyä oikein kunnolla. Liihotin todellakin menemään. Nyt 53-vuotiaana, ei jaksa enää. Pidän omasta seurasta ja nautin siitä. Nyt nautin punaviiniä ja kirjoittelen tänne. Ihan hauskaa sinänsä.

Vierailija
33/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin univelkoja. Jaksaa taas uuden viikon. Ehkä.

Vierailija
34/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kaduttaa, etten juossut nuorena, mutta nyt on liian myöhäistä.

Vierailija
35/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o ikinä tykänny baareista. En juo kaljaa enkä polta tupakkaa, en tykkää olla karjana, mökämusaa, örinää. Yök.

Vierailija
36/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin koti-illasta kun eilen olin The 69 Eyes -bändin kirjanjulkistustilaisuudessa ja meni vähän myöhään ennen kuin pääsin kotiin sieltä kun julkisilla kuljin. Maanantaina menen kyllä konserttiin, sitä odotan innolla. Livemusiikki on parasta.

Vierailija
37/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena koko viikonloppu kotona olisi ollutkin kauhistus. Nyt en keksi oikein mitään parempaa. Tänään siivosin kämpän, tein ruoaksi halloumi-salaattia, ja katsoin urheilua telkkarista. Nyt pyörin netissä, ja illemmalla siirryn kirjan pariin. Viikonloput ovat ihan parhaita! Minkä ikäinen ap on?

Vierailija
38/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh mä kävin juuri saunassa,sitten söin herkkuja saunan jälkeen, pelasin pleikkarilla vähän ja nyt tässä sohvalla makaan puhelin kädessä. Kotona on just kivaa ja alkoholia kun en käytä niin en mä tuolla yöelämässäkään viihdy. 

Huomenna voi aamulla aikasin lähteä kävelylle ulos ja sitten huomenna voi nähdä vaikka muita ihmisiä.

Omassa rauhassa kotona on juuri parasta!

M32

Vierailija
39/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä itse oot ap siis, Baarin veskissä ?

On ollut päivä aikaa olla kodin ulkopuolella, nyt levätään, kunnon unet ja aamulla hyvät kahvit.

Ihana kun on koti mihin tulla.

Vierailija
40/76 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissani on lämmintä ja mukavaa. Asustelemme teltassa ja luen kirjaa makuupussin sisällä. Saattaapi olla että nautimme kohta mieheni kanssa mukilliset valkkaria. Tai no, nyt pieni hetki nettiä selaillen ja kohta puhelin lataukseen.