Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??
Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.
Kommentit (76)
En kyllä tajua miksi juuri la-iltana ei saisi olla kotona. Olin kyllä vakaasti lähdössä katsomaan bändejä mutta väsyttää ja huomenna työpäivä.
Ettekö te koe yksinäisyyttä kun olette kotona...? Minä ainakin koen yksinäisyyttä jos olen kotona viikonloput, haluan nähdä muita ihmisiä joten siksi en voi olla vaan kotona.
Yrittää asentaa Linuxia tuohon vanhaan firmaläppäriin. Aloitin jo aamulla ja nyt alan epäillä että olisiko muistivika. Eli on sitten otettu muistit toisesta koneesta, tästä ei voi ottaa tai sitten olen off line. Mikä sinänsä olisi terveellistä ettei podcastit pauhaisi taustalla.
Aika ison osan rahoistani olen tähän kotiini sijoittanut. Eikä se toki ole se syy, miksi olen nyt kotona, vaan viihdyn ja rentoudun parhaiten täällä.
Olen hoitamassa siskon lapsia - ihan parasta
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te koe yksinäisyyttä kun olette kotona...? Minä ainakin koen yksinäisyyttä jos olen kotona viikonloput, haluan nähdä muita ihmisiä joten siksi en voi olla vaan kotona.
En koe useinkaan yksinäisyyttä. Viihdyn hyvin omien ajatusteni ja harrastusteni kanssa, sekä kommentoin tällä palstalla ja joskus lähetän jonkun viestin kaverille.
Joinain viikonloppuina käyn tapaamassa kavereita, mutta aika harvoin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Pihahommia, perkasin kukkapenkkejä, kun on sadellut liikaa. Iso halkolähetys tuli, kärräsin puita suojaan. Kyllä hommia riittää. Ärsyttää, kun pimeys tulee niin aikaisin.
Meillä oli tuo tilanne viikko sitten. Kun sain puolet edellisestä kuormasta kärrättyä vajaan, tuli seuraava kuorma.
Onneksi puoliso ja lapset kärräsivät sunnuntaina loput, kun minun selkä ja hermot eivät enää kestäneet.
Nyt on talven polttopuut varastossa.
Vierailija kirjoitti:
En. Minulla on perhe. Välillä kaipaan hetkiä, jolloin saisin olla yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minulla on perhe. Välillä kaipaan hetkiä, jolloin saisin olla yksin kotona.
Aivan... sinulla on sellainen haitta elämässäsi.
Kuuntelen sateen ropinaa hirsimökissäni. Köllöttelen ja odottelen josko tänä yönä viimein alkaisivat poltot. On ihanan lämmintä ja hämärää.
Vierailija kirjoitti:
Häh mä kävin juuri saunassa,sitten söin herkkuja saunan jälkeen, pelasin pleikkarilla vähän ja nyt tässä sohvalla makaan puhelin kädessä. Kotona on just kivaa ja alkoholia kun en käytä niin en mä tuolla yöelämässäkään viihdy.
Huomenna voi aamulla aikasin lähteä kävelylle ulos ja sitten huomenna voi nähdä vaikka muita ihmisiä.
Omassa rauhassa kotona on juuri parasta!
M32
Sinä olet ihana mies 😻🥰
Oon vanhempieni luona ja voisin tästä kotiin päin lähteä just. Kovin sateista tänään ollut, joten päivä ei ole parhaimmillaan.
Päivällä oli aika paljon ihmisiä liikenteessä vaikka satoi. Varsinkin jalkapalloa seurattiin livenä ja nuoria näkyi harrastavan sitä myös toisella kentällä.
Joten tänä iltana on hyvä monien ottaa rennosti kotosalla. Ei sitä tarvii koko päivää viettää liikenteessä.
M30
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Lauantai on tullut rauhoitettua itselle pitkän aikaan.
Mä näen paljon ihmisiä arkena ja yleensä perjantaina istutaan ystävien kanssa iltaa. Lauantaina sitten vaan himmaillaan ja nautitaan omasta rauhasta.
Sunnuntaina vähän käydään kattomassa ihmisiä kaduilla kävelyllä tms.
Vierailija kirjoitti:
Mähän oon töissä!
Mitä sä töissä palstailet?
Töihin siitä!
Makaan ja katon tv:tä. Olen köyhä ja mietin paljonko pitäs maksaa että lähtisin baariin. Ei löydy sellaista summaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Lauantai on tullut rauhoitettua itselle pitkän aikaan.
Mä näen paljon ihmisiä arkena ja yleensä perjantaina istutaan ystävien kanssa iltaa. Lauantaina sitten vaan himmaillaan ja nautitaan omasta rauhasta.
Sunnuntaina vähän käydään kattomassa ihmisiä kaduilla kävelyllä tms.
Siis sulla on kumppani, joten ehkä tuo kysymys ei ollut sulle tarkoitettu.
Siksihän sitä nuorena mentiin tukka putkella kaikki viikonloput, että vanhana jaksaa nauttia siitä, kun ei tarvitse lähteä kotoa mihinkään.
Toki on heitäkin, jotka haluavat vanhanakin mennä tukka putkella kaikki viikonloput, kunnes kuolee.
Baariin meneminen ei kiehdo, joten missä lauantai ltana kuuluisi olla, ellei kotona?
odottelen illan Bondia alkavaksi :) hölmöt laumasielut siellä baareissa rymistelee.