Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin salaisuutesi, jota et ole kertonut puolisollesi?

Vierailija
02.09.2023 |

Ja miksi et ole kertonut? Entä jos saisi muutoin tietää, mitä luulisit tapahtuvan?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. dan arvo ninjutsussa.

Osaan voltin ja hiipiä pimeässä päästämättä yhtään narinaa.

Meillä et pääsisi narinatta liikkumaan.

Vierailija
42/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. dan arvo ninjutsussa.

Osaan voltin ja hiipiä pimeässä päästämättä yhtään narinaa.

Meillä et pääsisi narinatta liikkumaan.

Miten niin?

Etkö huomannut äsken kun hyppäsin voltin ja pieraisin jakauksesi vasemmalle puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teettänyt sterilisaation mieheltä salaa. Valehtelin sairaalakeikan endometrioosin hoidoksi.

Vierailija
44/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut, että tykkäisin tuhmista jutuista makkarista. Piiskaa yms. Miehen kanssa vain vaniljaa..silloin kun on. Tyydytän itseni salaa, ja kuvittelen että joku adonis antaisi kunnon kyytiä.

Vierailija
45/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on krooninen tuperkuloosi.

Se ei parannu koskaan. En ole kertonut myöskään työpaikallani kenellekään.

Tarttui Bulgarian lomalla ollessani vasta teinityttö. Olen nyt neljäkymmentä.

Vierailija
46/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "relationship ocd", rocd. Vaikka rakastan en saa mielenrauhaa ja "pitäisikö erota" -tyyppiset ajatukset on mielessä päivittäin. Elän parisuhdetta 1 päivä kerrallaan, en osaa tehdä yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia. Näin on ollut jokaisessa parisuhteessa. Hyvin raskasta. Olen jo yli 50.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008292694.html

Vierailija
47/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä alkaisin suhteeseen, niin tuota asiaa täytyisi todella miettiä, että mitä kertoo.

Päälle viisikymppisenä kun on koheltanut jo yhtä sun toista. Tietysti haluaisi kertoa kaiken, mutta se ei välttämättä ole järkevää. Kaapeista löytyy vaikka mitä :)

Siis käytännössä ne kaikki. Aasta Ööhön.

Mies

Vierailija
48/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta mutta moni niistä ei ole mun tekosia tai mun vika. Turha kertoa, ei uskottaisi. Kerran esim. kun vähän aamupöhnässä kännäilyn jälkeen kerroin yhdelle yhden salaisuuden, ei uskonut. Tilanne oli huvittava. Ei sitte, sovitaan niin. Mitä muuta siinä voi sanoa.

Mulla on tuollaisia uskomattomia mutta totta juttuja.

Vierailija
49/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monta mutta moni niistä ei ole mun tekosia tai mun vika. Turha kertoa, ei uskottaisi. Kerran esim. kun vähän aamupöhnässä kännäilyn jälkeen kerroin yhdelle yhden salaisuuden, ei uskonut. Tilanne oli huvittava. Ei sitte, sovitaan niin. Mitä muuta siinä voi sanoa.

No kerropa joku?

Vierailija
50/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on "relationship ocd", rocd. Vaikka rakastan en saa mielenrauhaa ja "pitäisikö erota" -tyyppiset ajatukset on mielessä päivittäin. Elän parisuhdetta 1 päivä kerrallaan, en osaa tehdä yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia. Näin on ollut jokaisessa parisuhteessa. Hyvin raskasta. Olen jo yli 50.

Löytyykö muita ihania muotidiagnooseja?

Vierailija
51/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tätä exän kanssa. Itse en ole kertonut kellekään että mulla on ocd ajatuksia.

Vierailija
52/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan anaaliseksiä. Silti tehdään sitä aina kun mies haluaa. Jättäis varmaan.

Minä sanoin heti alussa että inhoan sitä, että jos tämä on kynnyskysymys niin kannattaa heti vaihtaa nainen.

Vierailija
53/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut siitä että minulla oli joskus menneisyydessä ennen häntä suhde varatun miehen kanssa. En ole kertonut koska häpeän asiaa niin paljon.

Vierailija
54/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rakastan myös toista miestä. Tämä toinen on mielessä ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla, tulee uniin. Ensirakkauteni, kauko sellainen. Ei meillä ikinä ollut minkäänlaista suhdetta. (selvänäkijän mukaan hän on menneessä elämässä ollut puolisoni, uskoo ken tahtoo)

Oudointa ja myös varmaan "lieventävä asianhaara" on, että tämä suurin rakkauteni on kuollut. Vasta hänen kuolemansa jälkeen tajusin, että olen rakastunut häntä lähes koko elämäni!

Mitäkö mies olisi mieltä jos tietäisi? En tiedä. Ehkä loukkaantuisi? Tai ajttelisi että vaimo on enemmän sekaisin kuin hän luulikaan, mene ja tiedä. Ei kai kukaan nyt voi olla kovin mustis kuolleelle kuitenkaan...

Vierailija
55/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin heti alussa että inhoan sitä, että jos tämä on kynnyskysymys niin kannattaa heti vaihtaa nainen.

Mutta sehän on parasta jos toinen inhoaa sitä ja näyttää sen, mutta uhrautuu rakkauden vuoksi.

Tämähän on se miesten juttu.

Vierailija
56/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa joku?

Olet todennäköisesti liian tyhmä tajuamaan tai uskomaan niitä joten en edes yritä. Rikoksien uhri ensinnäkin ja kummallisten toimien kohde vuosikymmeniä. En tosin tiennyt kun vasta muutama vuosi sitten. Moni ei tiedä tuota mukana olevista, koska asiat saatu esitettyä eri tavoin, niin että näyttäisi, että mitään rikollista ja luvatonta ei ole ollutkaan. Korkeintaan muka jotain outoa läpällä. On kerrottu muutama oikea juttu ja paljon valheita lisäksi.

Vierailija
57/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniting för lööv kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sehän on parasta jos toinen inhoaa sitä ja näyttää sen, mutta uhrautuu rakkauden vuoksi.

Tämähän on se miesten juttu.

No minä en ole uhrautunut :D

Vierailija
58/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon soppa aikaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerropa joku?

Olet todennäköisesti liian tyhmä tajuamaan tai uskomaan niitä joten en edes yritä. Rikoksien uhri ensinnäkin ja kummallisten toimien kohde vuosikymmeniä. En tosin tiennyt kun vasta muutama vuosi sitten. Moni ei tiedä tuota mukana olevista, koska asiat saatu esitettyä eri tavoin, niin että näyttäisi, että mitään rikollista ja luvatonta ei ole ollutkaan. Korkeintaan muka jotain outoa läpällä. On kerrottu muutama oikea juttu ja paljon valheita lisäksi.

Aivan.

Vierailija
59/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö muita ihania muotidiagnooseja?

Tämä piirre on ollut mulla koko elämäni ja olen yli 50. Ei ole perhettä tullut perustettua vaikka upeita miehiä, rakkautta ja intohimoa on ollut.

Vierailija
60/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen käynyt maksullisissa naisissa ja monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä