Mikä on suurin salaisuutesi, jota et ole kertonut puolisollesi?
Ja miksi et ole kertonut? Entä jos saisi muutoin tietää, mitä luulisit tapahtuvan?
Kommentit (60)
Sillä on pieni vehje, paljon pienempi kuin mihin olin tottunut. Ei tunnu miltään seksi mutta se luulee, että on hyväkin rakastaja. No, onneksi osaan hoidella itse itseni niin mitäs siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan anaaliseksiä. Silti tehdään sitä aina kun mies haluaa. Jättäis varmaan.
Toivottavasti tämä oli trolli, ja jos ei niin kertoisin miehelle kuitenkin. Jos tuollaisen takia jättää niin ei ole parisuhteen arvoinen. Oman kehon koskemattomuus on ensiarvoista, älä toisen takia tuollaista tee.
Varastin pari autoa piripäissäni teininä ja muutenkin käytin paljon päihteitä. Parikymppisenä harrastin pari kertaa seksiä miesten kanssa.
Vaimoni on kiltti ja varmaan vähän järkyttyisi. Olemme keskiluokkainen opepariskunta.
3. dan arvo ninjutsussa.
Osaan voltin ja hiipiä pimeässä päästämättä yhtään narinaa.
Vierailija kirjoitti:
Varastin pari autoa piripäissäni teininä ja muutenkin käytin paljon päihteitä. Parikymppisenä harrastin pari kertaa seksiä miesten kanssa.
Vaimoni on kiltti ja varmaan vähän järkyttyisi. Olemme keskiluokkainen opepariskunta.
Tuskinpa vaimosi on niin kiltti mitä esittää. Oikeasti, ne kaikista kilteimmät ovat tehneet tuhmimpia juttuja. Tunnen eräänkin niin kiltin uskovaisen tytön josta ei uskoisi kukaan taustoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan anaaliseksiä. Silti tehdään sitä aina kun mies haluaa. Jättäis varmaan.
Toivottavasti tämä oli trolli, ja jos ei niin kertoisin miehelle kuitenkin. Jos tuollaisen takia jättää niin ei ole parisuhteen arvoinen. Oman kehon koskemattomuus on ensiarvoista, älä toisen takia tuollaista tee.
Ja mieskin löytäisi puolison joka nauttii anaaliseksistä eikä tarvitse elää valehtelevan kumppanin kanssa
Olen ollut rakastunut mieheni siskoon heti ensihetkestä kun hänet näin. Tapasimme ensimmäisen kerran vähän ennenkuin menimme naimisiin ja polttareissa tuli juotua ja suudeltiin, pidemmälle ei menty....Näemme hyvin harvoin, pari kolme kertaa vuodessa mutta odotan näitä tapaamista innolla. Rakastan miestäni ja olemme olleet naimisissa jo kymmenen vuotta, en tule koskaan kertomaan tunteitani hänen siskoaan kohtaan
Sain huikean perinnön, hoitelen asian mieheltä salaa. Kaikkea ei pidä aina jakaa😄
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskelu aikana 90-luvulla joutunut myymään itseäni.
Ja siksi sulta jäi kielen huollon kurssi suoritta matta.
Pa hus !
Olen oikeasti lesbo.en ole uskaltanut kertoa tästä vaimolle.en tiedä miten suhtautuisi.
Olen psyko mutta vaimoni ei tiedä sitä. Vielä.
En ollutkaan neitsyt hänet tavatessani.
Että viihdyn työmatkoilla Euroopassa iltaisin ilotaloissa.
Ennen meidän parisuhdetta tehty abortti. Tuskin tapahtuisi mitään erikoista, jos kertoisin.
Petin alussa, kun oltiin on/off suhteessa. Tuskin mieheni suuttuisi, emme olleet kovin vakavissaan siloin.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on pieni vehje, paljon pienempi kuin mihin olin tottunut. Ei tunnu miltään seksi mutta se luulee, että on hyväkin rakastaja. No, onneksi osaan hoidella itse itseni niin mitäs siitä.
Joo, vastaavasti mun vaimolla on aika löysä. Oon saanut tiukempaakin ja kiihkeämpääkin seksiä aiemmassa elämässä, mutta enpä viitsi ottaa puheeksi.
Että olen osannut serkkuni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että harrastin kamppailulajeja 20 vuotta (10 vuotiaasta 30 vuotiaaksi). Miehen mielestä se on 1) epänaisellista ja 2)vain hullut haluaa lyödä toisiaan.
Harvinaisen urpon ja sekstistisen miehen olet sitten löytänyt.
Että en nauti seksistä, seksi ei ole koskaan ollut mun juttu. Puolisolle en kerro koska hän tykkää.