Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin salaisuutesi, jota et ole kertonut puolisollesi?

Vierailija
02.09.2023 |

Ja miksi et ole kertonut? Entä jos saisi muutoin tietää, mitä luulisit tapahtuvan?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en nauti seksistä, seksi ei ole koskaan ollut mun juttu. Puolisolle en kerro koska hän tykkää.

Vierailija
22/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pieni vehje, paljon pienempi kuin mihin olin tottunut. Ei tunnu miltään seksi mutta se luulee, että on hyväkin rakastaja. No, onneksi osaan hoidella itse itseni niin mitäs siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan anaaliseksiä. Silti tehdään sitä aina kun mies haluaa. Jättäis varmaan.

Toivottavasti tämä oli trolli, ja jos ei niin kertoisin miehelle kuitenkin. Jos tuollaisen takia jättää niin ei ole parisuhteen arvoinen. Oman kehon koskemattomuus on ensiarvoista, älä toisen takia tuollaista tee.

Vierailija
24/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin pari autoa piripäissäni teininä ja muutenkin käytin paljon päihteitä. Parikymppisenä harrastin pari kertaa seksiä miesten kanssa.

Vaimoni on kiltti ja varmaan vähän järkyttyisi. Olemme keskiluokkainen opepariskunta. 

Vierailija
25/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. dan arvo ninjutsussa.

Osaan voltin ja hiipiä pimeässä päästämättä yhtään narinaa.

Vierailija
26/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastin pari autoa piripäissäni teininä ja muutenkin käytin paljon päihteitä. Parikymppisenä harrastin pari kertaa seksiä miesten kanssa.

Vaimoni on kiltti ja varmaan vähän järkyttyisi. Olemme keskiluokkainen opepariskunta. 

Tuskinpa vaimosi on niin kiltti mitä esittää. Oikeasti, ne kaikista kilteimmät ovat tehneet tuhmimpia juttuja. Tunnen eräänkin niin kiltin uskovaisen tytön josta ei uskoisi kukaan taustoja

Vierailija
27/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan anaaliseksiä. Silti tehdään sitä aina kun mies haluaa. Jättäis varmaan.

Toivottavasti tämä oli trolli, ja jos ei niin kertoisin miehelle kuitenkin. Jos tuollaisen takia jättää niin ei ole parisuhteen arvoinen. Oman kehon koskemattomuus on ensiarvoista, älä toisen takia tuollaista tee.

Ja mieskin löytäisi puolison joka nauttii anaaliseksistä eikä tarvitse elää valehtelevan kumppanin kanssa

Vierailija
28/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut rakastunut mieheni siskoon heti ensihetkestä kun hänet näin. Tapasimme ensimmäisen kerran vähän ennenkuin menimme naimisiin ja polttareissa tuli juotua ja suudeltiin, pidemmälle ei menty....Näemme hyvin harvoin, pari kolme kertaa vuodessa mutta odotan näitä tapaamista innolla. Rakastan miestäni ja olemme olleet naimisissa jo kymmenen vuotta, en tule koskaan kertomaan tunteitani hänen siskoaan kohtaan

Vierailija
29/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain huikean perinnön, hoitelen asian mieheltä salaa. Kaikkea ei pidä aina jakaa😄

Vierailija
30/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskelu aikana 90-luvulla joutunut myymään itseäni.

Ja siksi sulta jäi kielen huollon kurssi suoritta matta.

Pa hus !

Vierailija
31/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi sisaruksen kanssa

Vierailija
32/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti lesbo.en ole uskaltanut kertoa tästä vaimolle.en tiedä miten suhtautuisi.

Vierailija
33/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psyko mutta vaimoni ei tiedä sitä. Vielä.

Vierailija
34/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan neitsyt hänet tavatessani.

Vierailija
35/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että viihdyn työmatkoilla Euroopassa iltaisin ilotaloissa.

Vierailija
36/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meidän parisuhdetta tehty abortti. Tuskin tapahtuisi mitään erikoista, jos kertoisin.

Vierailija
37/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin alussa, kun oltiin on/off suhteessa. Tuskin mieheni suuttuisi, emme olleet kovin vakavissaan siloin.

Vierailija
38/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on pieni vehje, paljon pienempi kuin mihin olin tottunut. Ei tunnu miltään seksi mutta se luulee, että on hyväkin rakastaja. No, onneksi osaan hoidella itse itseni niin mitäs siitä.

Joo, vastaavasti mun vaimolla on aika löysä. Oon saanut tiukempaakin ja kiihkeämpääkin seksiä aiemmassa elämässä, mutta enpä viitsi ottaa puheeksi.

Vierailija
39/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen osannut serkkuni kanssa.

Vierailija
40/60 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että harrastin kamppailulajeja 20 vuotta (10 vuotiaasta 30 vuotiaaksi). Miehen mielestä se on 1) epänaisellista ja 2)vain hullut haluaa lyödä toisiaan.

Harvinaisen urpon ja sekstistisen miehen olet sitten löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän