Mikä on suurin salaisuutesi, jota et ole kertonut puolisollesi?
Ja miksi et ole kertonut? Entä jos saisi muutoin tietää, mitä luulisit tapahtuvan?
Kommentit (60)
Menin sen kanssa naimisiin säälistä. Ei kai se mitään siitä, vaikka tietäis. Ressukka.
Että en oo ollenkaan varma onks meidän lapsi sen. Ero varmaan niin siks en kerrokaan.
Ap, miten minä hyödyn vastaamalla kysymykseesi ja paljastamalla sen, onko puolisoa vai ei ja sen, mikä on (jos sellaista on) suurin salaisuuteni?
Joillekin randomeille? Kun anonyymius on pelkkä harha?
Että isäni ei ole biologinen isäni. En tiedä mitä tapahtuisi jos kertoisin. En usko että mitään ihmeellistä. En siitä huolimatta halua kertoa.
No eipä ole mitään mieltä sitä tännekään kertoa,uuno
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten minä hyödyn vastaamalla kysymykseesi ja paljastamalla sen, onko puolisoa vai ei ja sen, mikä on (jos sellaista on) suurin salaisuuteni?
Joillekin randomeille? Kun anonyymius on pelkkä harha?
Kas tässäpä pulma! Puolisoaan voi olla, vaikka sitä ei olisi mitenkään rekisteröity eikä toisen edes tarvitse sitä tietää, että olette mielestäsi parisuhteessa. Kysymyksen voi siis halutessaan tulkita retoriseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Menin sen kanssa naimisiin säälistä. Ei kai se mitään siitä, vaikka tietäis. Ressukka.
Juu juu. Aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin puolisolta salaa etelänmatkalla. Luuli, että olin työreissulla. Se ei oikeen haluu matkustaa niin tein tämmösen ratkaisun sit. Kai se kävis kurkkuun kiinni, jos tietäis.
Missä kävit? Gambiassa??
Olen opiskelu aikana 90-luvulla joutunut myymään itseäni.
Käytin säännöllisesti huumeita nuorena. Nyt niistä melkein kokonaan irti. Ei hyvä olis.
Vihaan anaaliseksiä. Silti tehdään sitä aina kun mies haluaa. Jättäis varmaan.
Ennen kuin tapasin mieheni, mulla oli seksisuhde erään vanhemman miehen kanssa. Olin silloin 22 ja mies 45v
N.30
paljonkin asioita joita en kerro, ei itään vakavaa mutta miksi kertoa, ei oo niin oleellista
Olen syönyt joskus salaa ja piereskellyt. :D Ei nyt hirveitä salaisuuksia taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin tapasin mieheni, mulla oli seksisuhde erään vanhemman miehen kanssa. Olin silloin 22 ja mies 45v
N.30
Samoin😁 Oli pomona firmassa, jossa olin töissä ja siks varmaan ihastuin.
Se että petän kumppaniani säännöllisesti.
Meillä ei ole salaisuuksia. Piste.
Se, että harrastin kamppailulajeja 20 vuotta (10 vuotiaasta 30 vuotiaaksi). Miehen mielestä se on 1) epänaisellista ja 2)vain hullut haluaa lyödä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole salaisuuksia. Piste.
Eli se on salaisuutesi jota puolisosi ei tiedä.
Kävin puolisolta salaa etelänmatkalla. Luuli, että olin työreissulla. Se ei oikeen haluu matkustaa niin tein tämmösen ratkaisun sit. Kai se kävis kurkkuun kiinni, jos tietäis.