Mikkel Näkkäläjärvi pitäisi erottaa
Tuollainen sadisti eläintenkiduttaja ja -tappaja ei voi olla puolueen sihteeri. Tai sitten SDP:n kannatus laskee varmasti!
Kommentit (68)
Kissan viikset. Hyvä mies saatiin toimeen!
Siis minkälaiset ihmiset meidän maataa johtaa?
Kaikista puolueista löytyy näköjään luurankoja kaapista.
Vieläkö persut kiihottuu tästä? Teillä itsellä on puolueessa pedareita ja nasseja
Vierailija kirjoitti:
Siis minkälaiset ihmiset meidän maataa johtaa?
Kaikista puolueista löytyy näköjään luurankoja kaapista.
Rasistit johtaa jos et ole huomannut hallitus kokoonpanoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattia kanssa. Hyvä puoluesihteeri.
Ai kissanpolttaja??
jank jank jank jank jank jank jank jank jank jank
Näinhän se on, ettei koskaan voi suoda kenellekään toista mahdollisuutta, ei ikinä.
Riippuu ilmeisesti puolueesta.
Vaiko kenties siitä, että tositoimiin ryhtymisestä pitää antaa toinen mahdollisuus ja poskensoitosta ei.
Nyt jo vaikka tänään vasta valittiin?!
No eipä tarvitse enää kannattaa SDP:tä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattia kanssa. Hyvä puoluesihteeri.
Ai kissanpolttaja??
Näinhän se on, ettei koskaan voi suoda kenellekään toista mahdollisuutta, ei ikinä.
ei ainakaan tuolle, itse pidän huolen omalta osaltani että tuo lähtee, otetaan kaikki joukolla yhteyttä alla olevalla lomakeella asian tiimoilta
Antti L on itse esiintynyt videolla na ss ena ja nyt valitsi tappajan sihteerikseen.
Kehtaattekin pelkistä puheista persuja solvata vuositolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö persut kiihottuu tästä? Teillä itsellä on puolueessa pedareita ja nasseja
Minä sanoin teille aivokuolleille demareille jo aikapäiviä sitten että se vanhojen kaivelu ja huutelunne tullaan vielä kostamaan. Tämä tapaus Näkkälälärvi on kuules vasta alkusoittoa. Kohta rupeaa saamaan muutkin osansa.
Siis miten tästä tyypistä ei ole juttua minkään lehden sivuilla?
Vierailija kirjoitti:
Pidetäänhän aihe tapetilla. Kerro sinäkin mielipiteesi (muista olla asiallinen).
Suomalaiset eivät ikinä unohda eivätkä ikinä hyväksy tätä tekoa.
Oho! Persut ovat unohtaneet Sannan ja maaliksi on otettu Mikkel. Saavutuspa tuokin.
Olen tottunut siihen, että politiikassa tapahtuu härskejä asioita, mutta tämän tyypin valinta poliittisen puolueen melko oleelliseen positioon on kaiken irvikuva. Tämä on totaalisin rimanalitus, mitä olen ikinä tähän mennessä nähnyt.
Nyt saa vaihteeksi SDP sitä itseään niskaansa.
On tämä maailma mennyt huluksi. Mutta ihan hyvä että tällainen vääryys tuodaan julki.
Joku fiini demarorouva voisi pyytää Mikkiä tappamaan muutaman kissan turkkia varten. Sellainen pöyheä kissanturkki voisi sopia hyvin lookkiin.
Toista se oli ennen, lapset piti hautajaiset ja itkettiin pienen löytyneen kyyhkysenkin edessä.
HALOO LINDTMAN! Miksi hyväksyt tämän?