Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuonna 2024 työnhakija joutuu vastaanottamaan työtä toiselta paikkakunnalta, oletko valmiina siihen??

Vierailija
02.09.2023 |

Toivottavasti työt maistuu. Muuten ei sossun tukia tule ja laihdut.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta sitten otin ihan vapaaehtoisesti vastaan työn Vantaalta vaikka asun Helsingissä (en ollut työtön).

Käyn itsekin helsinkiläisenä töissä, en Vantaalla, mutta Espoossa, joten en usko, että tuossa tilanteessa jotenkin edes ajateltaisiin, että Hki, Espoo ja Vantaa ovat jotenkin eri kuntia 🙄.. vaikka eri kaupunkeja ovatkin.

Vierailija
22/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajien kulukorvaukset poistettava ja palkkio verolle.

Näyttää esimerkkiä, arvoisa eduskunta! Suorastaan outoa, ellei Kokoomus esitä tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80km on nykyisin hakualue

Eikö se ole 1.5h yhteen suuntaan?

Vierailija
24/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis. Olen muutenkin jo hakenut töitä ympäri Suomea.

Vierailija
25/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kinosta.

Alan varastelemaan.

Vierailija
26/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menen, kuljen bussilla tai junalla. Se on voi voi jos ei kulje tai en ehdi ajoissa. Jään lähimmällä pysäkillä tai asemalla, kävelen loput. Jos matka pitkä, sattaa hieman kestää.

Vierailija
27/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisten ihmisten muuttotukiraha ei taida riittää, ellei heillä ole pätäkkää valmiina itsellään, hinnat ovat joka asiassa korkeita. Lisäksi kaikilla ei ole muuttoapua tai muuttofirmaa, jos tulee helposti kipeäksi tai on jo. Vaikka olisi muusta syystä muutto kyseessä, jos aiemmassa asunnossa ei voi enää olla. Asuntojen saaminen itsessään on jo taikatemppu, ellei ole sukulainen tai suhteita.

Vierailija
28/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80km on nykyisin hakualue

Eikö se ole 1.5h yhteen suuntaan?

Kävellenkö, pyöräillenkö, hiihtäenkö, julkisillako, vaiko omalla autolla, miten ton ajan mukaan vois määrittää 🤔? Mulla esim.menis autoillessa työmatkaan n.vartti, julkisilla tunnin.. järkevämmältä kuulostaa toi, että on joku km-raja 🙄

Vierailija
29/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kinosta.

Alan varastelemaan.

Opettele ensin kirjoittamaan, varastele sen jälkeen 😅

Vierailija
30/30 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut työtä toiselta paikkakunnalta koko pitkän ja värikkään työurani ajan. Pisimmät työmatkat ovat olleet 800 km. Paljon vähemmän olen ollut töissä samalla paikkakunnalla, jolla olen asunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi